Powiatowy Zarząd Dróg w Krośnie ogłasza przetarg
- Adres: 38-400 Krosno, ul. Bieszczadzka 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4375796 , fax. 013 4366037
- Data zamieszczenia: 2009-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Krośnie
ul. Bieszczadzka 1 1
38-400 Krosno, woj. podkarpackie
tel. 013 4375796, fax. 013 4366037
REGON: 37045288200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.republika.pl/pzdhtml
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup używanej koparki kołowej, z dostawą do Powiatowego Zarządu Dróg w Krośnie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup używanej koparki kołowej 1szt. (rok produkcji min.1991) 2.Koparka kołowa musi spełniać wymagania przepisów ruchu drogowego dotyczące poruszania się po drogach publicznych. 3.Koparka kołowa musi spełniać warunki i posiadać wyposażenie bezwzględnie wymagane przez zamawiającego. a) dane ogólne: waga 13 - 18 t typ ATLAS, JCB, CASE, FUCHS lub równoważny napęd 4x4 b) dane techniczne: Parametry techniczne Model silnika Deutz BF 4M 1012E lub równoważny Moc silnika Min 80 [KM] Pojemność silnika Min 3192 [cm3] Ciężar 13,0 - 18,0 [t] Hydraulika Pompa główna HPR-75-02 Maksymalna wydajność 172 [l/min] Maksymalne ciśnienie 320 [bar] Ogumienie 8 kół bliźniaczych 10,00-20 4 koła pojedyncze (opcja) 600/40-22,5 Pozostałe dane Zbiornik paliwa 194 [l] Zbiornik oleju hydraulicznego 150 [l] Zbiornik oleju silnikowego 10,0 [l] Hałas w kabinie 74 [dB] Hałas na zewnątrz 99 [dB] Promień skrętu 7,00 [m] Prędkość wolna 1,0 [km/h] Prędkość terenowa 5,0 [km/h] Prędkość jazdy 20 [km/h] Akumulator 24 [V] c) osprzęt koparki: - ramię koparki potrójnie, - łyżka koparkowa o poj. 0,60 m3, - łyżka skarpówka - lemiesz - szybkozłącza - możliwość montażu i podłączenia młota d) wyposażenie dodatkowe: - apteczka, - gaśnica, - smarownica, - trójkąt ostrzegawczy, - pomarańczowe światło błyskowe mocowane na magnesie, - światła: mijania i drogowe, stop, kierunkowskazy, - światła robocze przednie i tylne, - klakson - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 432610000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sposób oceny spełniania warunków: Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w SIWZ - dołączonych do oferty przez Wykonawcę. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać Wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 1605) oraz rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 188 poz. 1155). Wymagane dokumenty 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: a)Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, c)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Wypełniony formularz OFERTY 3. Dokumenty potwierdzające własność oferowanej koparki kołowej, 4. Aktualne badania techniczne koparki, 5. Przegląd zerowy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom, z wyjątkiem przypadku gdy ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia zamawiający zastrzeże w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Jeżeli oferta wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.republika.pl/pzdhtml
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa specjalistycznego zestawu wielofunkcyjnego do utrzymania Parku Przemysłowego Lubaczów (utrzymanie dróg i terenów zielonych)
Dodano: 2015-10-16 - dostawę samobieżnej koparki kołowej
Dodano: 2015-07-06 - Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej
Dodano: 2014-04-02 - Dostawa koparko - ładowarki
Dodano: 2014-02-27 - Dostawa koparko - ładowarki
Dodano: 2014-02-12 - Dostawa minikoparki wraz z przyczepą do jej przewozu
Dodano: 2013-10-08 - Dostawa koparko - ładowarki
Dodano: 2013-04-12 - Dostawa fabrycznie nowej koparko ładowarki na potrzeby gospodarki wodno ściekowej
Dodano: 2012-03-12 - Zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Radomyślu Wielkim, 39-310 Radomyśl Wielki, ul. Targowa 5. Zakup z dostawą używanej koparko - ładowarki kołowej wraz z osprzętem
Dodano: 2011-07-28 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki
Dodano: 2011-02-10