Gmina Miejska w Lubaczowie (Burmistrz Miasta Lubaczowa) ogłasza przetarg
- Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Rynek 26
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 16 6328010 , fax. 16 6321191
- Data zamieszczenia: 2015-10-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska w Lubaczowie (Burmistrz Miasta Lubaczowa)
ul. Rynek 26 26
37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
tel. 16 6328010, fax. 16 6321191
REGON: 65090069000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubaczow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa specjalistycznego zestawu wielofunkcyjnego do utrzymania Parku Przemysłowego Lubaczów (utrzymanie dróg i terenów zielonych) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Dostawa specjalistycznego zestawu wielofunkcyjnego do utrzymania Parku Przemysłowego Lubaczów (utrzymanie dróg i terenów zielonych) składającego się z: - koparko ładowarki z osprzętem jako urządzenia napędowego i nośnego dla: - zamiatarki ulicznej - pługa do odśnieżania dróg - piaskarki - kosiarki bijakowej - frezarki do pni 2. Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa w ramach Programu Transgranicznego Polska-Białoruś-Ukraina 2007-2013, Priorytet 1. Wzrost konkurencyjności obszaru przygranicznego, Działanie 1.1. Lepsze warunki dla przedsiębiorczości. Umowa nr IPBU.01.02.00-18-486/11-00 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 7 Do SIWZ. 4. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia specjalistycznego zestawu wielofunkcyjnego do utrzymania Parku Przemysłowego Lubaczów (utrzymanie dróg i terenów zielonych) na miejsce wskazane przez Zamawiającego: plac MZGKiM, 37-600 Lubaczów, ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 31. 5. Wykonawca zapewni bezpłatne przeszkolenie w zakresie obsługi oraz autoryzowany bezpłatny serwis z uwzględnieniem kosztów materiałów eksploatacyjnych dla dostarczonego przedmiotu zamówienia. 6. W okresie gwarancji Dostawca zapewni Zamawiającemu bezpłatny serwis na następujących warunkach: - nieprzekraczalny czas przybycia serwisu do 48 h od chwili powiadomienia przez Zamawiającego, - Dostawca ponosi koszty dojazdu serwisu i koszty dojazdu do serwisu. 7. Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć do dostarczanego zestawu komplet dokumentów: kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi w języku polskim oraz inne wymagane prawem dokumenty pojazdu (sporządzony w języku polskim, dokument potwierdzający spełnienie normy emisji spalin). 8. Wykonawca dostarczy dokumenty na podstawie których dokonuje się pierwszej rejestracji pojazdu, o którym mowa w art. 72 ust 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym - jeżeli wymagają tego przepisy szczególne. 9. Sprzęt powinien być fabrycznie nowy, rok produkcji 2015 10. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia (Umowy) na minimalny okres 36 miesięcy lub 3 500 MTG (co nastąpi pierwsze) od daty odbioru końcowego 11. W przypadku, gdy gwarancja producenta będzie krótsza od minimalnej wymaganej przez Zamawiającego, jako wiążąca dla Stron będzie gwarancja udzielona przez Wykonawcę. 12. W przypadku podania przez Zamawiającego w jakichkolwiek dokumentach tj. w SIWZ, w załącznikach do SIWZ lub w innych dokumentach przetargowych znaków towarowych, nazw własnych, patentów lub pochodzenia itp. należy je traktować tylko i wyłącznie jako przykładowe, podane z uwagi na niemożność lub trudność opisu przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a Wykonawca podczas przygotowywania oferty i sporządzania wyceny może zastosować produkty odpowiednio równoważne - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 432610000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy). 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Lubaczowie, Nr 78 9101 0003 2001 0011 8444 0005 a potwierdzenie wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu w kasie Urzędu Miejskiego w Lubaczowie, ul. Rynek 26 kopia jako załącznik do oferty (sposób preferowany) lub dołączyć do oferty w sposób umożliwiający późniejsze zdeponowanie w kasie (nie spinać z ofertą). 6. Gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej) oraz wskazanie ich siedzib; określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji, termin ważności gwarancji, bezwarunkowe zobowiązanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach zawartych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). 7. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 8. W przypadku konsorcjum: wadium wnoszone jest przez konsorcjum lub uprawnionego pełnomocnictwem członka konsorcjum. 9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubaczow.pl załadka przetargi inwestycyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawę samobieżnej koparki kołowej
Dodano: 2015-07-06 - Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej
Dodano: 2014-04-02 - Dostawa koparko - ładowarki
Dodano: 2014-02-27 - Dostawa koparko - ładowarki
Dodano: 2014-02-12 - Dostawa minikoparki wraz z przyczepą do jej przewozu
Dodano: 2013-10-08 - Dostawa koparko - ładowarki
Dodano: 2013-04-12 - Dostawa fabrycznie nowej koparko ładowarki na potrzeby gospodarki wodno ściekowej
Dodano: 2012-03-12 - Zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Radomyślu Wielkim, 39-310 Radomyśl Wielki, ul. Targowa 5. Zakup z dostawą używanej koparko - ładowarki kołowej wraz z osprzętem
Dodano: 2011-07-28 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki
Dodano: 2011-02-10 - 3/P/2010 Dostawa mini koparki dla ZGK Gminy Radymno
Dodano: 2010-09-22