Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ogłasza przetarg
- Adres: 00175 Warszawa, Al. Jana Pawła II
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5950050; 5950001 , fax. 022 8602903; 6361677,3185411
- Data zamieszczenia: 2016-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Al. Jana Pawła II 70
00175 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5950050; 5950001, fax. 022 8602903; 6361677,3185411
REGON: 01061308300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usługi wsparcia do oprogramowania Check Point R77 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest: 1)Zakup usługi wsparcia producenta typu Collaborative Enterprise Support - Standard zwanej dalej „CESS”, na okres od wygaśnięcia aktualnie posiadanego przez Zamawiającego wsparcia CESS, do którego Zamawiający nabył prawo do korzystania na podstawie odrębnej umowy tj. od 01.01.2017 - do 31.12.2017 r., dla produktów na koncie nr 0005869208 w Check Point User Center; 2) prawo do korzystania z funkcjonalności Pakietu Ochrony (CPEBP-NGTP) zwanego dalej „PO”, w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r., na poniższych produktach na koncie nr 0005869208 w Check Point User Center: CPSG-P1607 – 4 szt.; 3) świadczenie usługi pierwszej linii wsparcia przez Wykonawcę, zgodnie z zasadami określonymi przez Producenta dla wsparcia typu CESS. 4) Warunki świadczenia usługi przez Wykonawcę: 4.1)Usługi świadczone będą przez Wykonawcę zgodnie z warunkami Producenta dla wsparcia typu CESS z uwzględnieniem: a)asysty elektronicznej i telefonicznej Wykonawcy w zakresie występujących u Zamawiającego problemów dotyczących Oprogramowania, w tym jego Aktualizacji, zgłaszanych do działu asysty technicznej Wykonawcy, b)konsultacji elektronicznych i telefonicznych świadczonych poprzez dział asysty technicznej Wykonawcy w zakresie wdrożeń, eksploatacji, działania, konfiguracji, wykorzystania oraz planowania rozwoju, Oprogramowania oraz jego Aktualizacji, c)dostarczania nośników z binariami udostępnianymi przez producenta w zakresie modyfikacji, poprawek i aktualizacji Oprogramowania, d)dostępu elektronicznego do dokumentacji, informacji na temat Oprogramowania i Aktualizacji, biuletynów technicznych, list dyskusyjnych, baz wiedzy udostępnianych przez Producenta; 4.2)Wymagania dodatkowe: a)Usługa musi być świadczona zgodnie z wymogami stawianymi podmiotom posiadającym status autoryzowanego przez Producenta Partnera w zakresie Certified Support Provider. 5)Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Certyfikatów (wygenerowane przez Producenta i dostarczone Zamawiającemu przez Wykonawcę w dowolnym formacie pliki zawierające kod alfanumeryczny, uprawniający Zamawiającego do korzystania z Opieki Serwisowej dla Oprogramowania i jego Aktualizacji oraz z Pakietu Ochrony) do Centrali Zamawiającego na ul. Poleczki 33 w Warszawie w terminie 10 dni od podpisania Umowy jednak nie wcześniej niż od 14.12.2016 r. i nie później niż do 20.12.2016 r. 2.Zamawiający wymaga, aby wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpiło na warunkach i zasadach określonych we wzorze umowy wraz z załącznikami stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72267000-4
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych zero groszy)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi opieki serwisowej i opieki powdrożeniowej oprogramowania systemu informatycznego SIMPLE.ERP oraz opieki serwisowej sprzętu i oprogramowania systemowego oraz backup‘owego
Dodano: 2024-06-11 - Zakup wsparcia do posiadanych licencji do urządzeń load balancer
Dodano: 2024-06-08 - Świadczenie usług rozwoju, usług serwisu pogwarancyjnego oraz opieki autorskiej dla systemu eDOKweb w okresie 12 miesięcy
Dodano: 2024-05-29 - Rozbudowa środowiska kontenerowego dla potrzeb systemów biznesowych
Dodano: 2024-05-16 - Świadczenie usług serwisowych aplikacji HIS Medicus On-line dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
Dodano: 2024-04-19 - Świadczenie usługi utrzymania i wsparcia technicznego dotyczącego: aplikacji do obsługi dokumentów planistycznych oraz aplikacji do gospodarowania gruntami (...)
Dodano: 2024-04-08 - Świadczenie usługi utrzymania stabilności działania systemu Atmosfera przez okres 12 miesięcy
Dodano: 2024-03-14 - Świadczenie usługi serwisu (rozbudowa, upgrade, uptade, opieka autorska) Systemu SOZAT z uwzględnieniem prawa opcji na świadczenie usługi serwisu oraz opieki autorskiej systemu Ekopłatnik
Dodano: 2023-12-14 - Opieka serwisowa, nadzór nad prawidłowością działania oprogramowania do systemu informatycznego: System Informacji Przestrzennej (GIS), Warszawska Mapa Bezpieczeństwa.
Dodano: 2023-11-09 - Wsparcie rozszerzone dla SAP-HANA
Dodano: 2023-07-12