Przetargi.pl
Zakup usługi w zakresie serwisu sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych w Centrali ARiMR

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 00-175 Warszawa, Al. Jana Pawła II 70
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5950050; 5950001 , fax. 022 8602903; 6361677,3185411
  • Data zamieszczenia: 2013-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
    Al. Jana Pawła II 70 70
    00-175 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5950050; 5950001, fax. 022 8602903; 6361677,3185411
    REGON: 01061308300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: AGENCJA WYKONAWCZA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usługi w zakresie serwisu sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych w Centrali ARiMR
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (dalej: Zamawiający) usługi serwisowej w odniesieniu do sprzętu określonego w Załączniku Nr 1 do wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej: siwz). 2. Specyfikacja Przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ramach usługi serwisowej zobowiązany jest w szczególności do: 1) w zakresie sprzętu - komputery stacjonarne, monitory, laptopy, tablety: a) diagnostyki sprzętu przed naprawą; b) wymiany uszkodzonych części: - procesor, płyta główna, napęd nośników optycznych - ze względu na wymóg identyczności konfiguracji zestawów w całej organizacji model musi być zgodny z podzespołem oryginalnym, - HDD, RAM - typ zgodny z podzespołem oryginalnym o porównywalnej lub większej pojemności, - monitory, matryce - bez uszkodzonych pikseli, - pozostałe - zgodnie z instrukcją serwisową (service manual); c) czyszczenia i konserwacji systemu chłodzenia procesora i zasilania; d) diagnostyki sprzętu po naprawie; e) innych czynności uzgodnionych przez strony (Zamawiającego i Wykonawcę); 2) w zakresie sprzętu - drukarki: a) diagnostyki sprzętu przed naprawą; b) wymiany uszkodzonych części; c) czyszczenia i konserwacji drukarki, w tym mechanizmów transportu papieru; d) diagnostyki Sprzętu po naprawie; e) wydruku stron testowych z poszczególnych zasobników; f) innych czynności uzgodnionych przez strony (Zamawiającego i Wykonawcę); 3) w zakresie sprzętu - skanery: a) diagnostyki sprzętu przed naprawą; b) wymiany uszkodzonych części; c) czyszczeniu lampy i konserwacji karetki; d) diagnostyki sprzętu po naprawie; e) innych czynności uzgodnionych przez strony (Zamawiającego i Wykonawcę); 4) w zakresie sprzętu - projektory: a) diagnostyki Sprzętu przed naprawą; b) wymiany uszkodzonych części; c) czyszczenia systemu chłodzenia lampy i zasilania; d) diagnostyki Sprzętu po naprawie; e) innych czynności uzgodnionych przez strony (Zamawiającego i Wykonawcę). 3. Wykonawca, podczas świadczenia usług serwisowych, używać będzie wyłącznie nowych i oryginalnych części oraz materiałów zamiennych i urządzeń, rekomendowanych przez producentów sprzętu. Nowe części zamienne niezbędne do naprawy sprzętu Wykonawca dostarczy oraz wymieni w ramach łącznej kwoty wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 5 ust. 3 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7 do siwz. 4. Części zamienne niezbędne do wykonania usługi serwisowej Wykonawca dostarczy oraz wymieni w ramach w ramach umowy (według wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7 do siwz). 5. Serwis urządzeń musi być realizowany zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001:2000 lub równoważnej. 6. Zamawiający wymaga, aby wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpiło na warunkach i zasadach określonych we wzorze umowy wraz z załącznikami. 7. Szacunkowa wartość zamówienia (bez podatku od towarów i usług) - 225 000,01 PLN (bez VAT).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl pod numerem DZP-2610-31/2013
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach