Przetargi.pl
Świadczenie usługi pogwarancyjnego serwisu technicznego dla posiadanego sprzętu oraz oprogramowania IBM - część A i B.

Bank Gospodarstwa Krajowego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-955 Warszawa, Al. Jerozolimskie 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 22 599 80 48 , fax. +48 22 596 59 05
  • Data zamieszczenia: 2016-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bank Gospodarstwa Krajowego
    Al. Jerozolimskie 7 7
    00-955 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48 22 599 80 48, fax. +48 22 596 59 05
    REGON: 00001731900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi pogwarancyjnego serwisu technicznego dla posiadanego sprzętu oraz oprogramowania IBM - część A i B.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Część A zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia w ramach części gwarantowanej jest świadczenie usługi pogwarancyjnego serwisu technicznego dla posiadanego przez Zamawiającego sprzętu na następujących warunkach: - Serwis świadczony będzie w okresie: i) od daty wskazanej w tabeli w pkt. 2.1 OPZ lub od momentu podpisania Umowy w zależności od tego które zdarzenie wystąpi później ii) do daty 31-05-2017 - Serwis świadczony będzie dla: i) urządzeń wskazanych w pkt 2.1 OPZ na warunkach określonych w pkt 3.1 OPZ w dwóch lokalizacjach na terenie Warszawy (DC1-Al. Jerozolimskie 7 oraz DC2 - Mory 8, z możliwością zmiany lokalizacji w trakcie obowiązywania Umowy) W przypadku, jeśli ze względu na brak ciągłości serwisu konieczne będzie uiszczenie opłaty wznowieniowej, wówczas opłata ta powinna zostać wkalkulowana w cenę serwisu. 1.2 Przedmiotem zamówienia w ramach części opcjonalnej jest świadczenie usługi pogwarancyjnego serwisu technicznego dla posiadanego przez Zamawiającego sprzętu na następujących warunkach: - Serwis świadczony będzie w okresie: i) od daty 01-06-2017 ii) do daty 31-05-2018 - Serwis świadczony będzie dla: dowolnego podzbioru urządzeń wskazanych w pkt 2.1 OPZ na warunkach określonych w pkt 3.1 w dwóch lokalizacjach na terenie Warszawy (DC1-Al. Jerozolimskie 7 oraz DC2 - Mory 8, z możliwością zmiany lokalizacji w trakcie obowiązywania Umowy); 2. Część B zamówienia: 2.1 Przedmiotem zamówienia w ramach części gwarantowanej jest świadczenie usługi pogwarancyjnego serwisu technicznego dla posiadanego przez Zamawiającego sprzętu oraz oprogramowania na następujących warunkach: - Serwis świadczony będzie w okresie: i) od daty wskazanej w tabelach w pkt. 2.1 i 2.2 OPZ lub od momentu podpisania Umowy w zależności od tego które zdarzenie wystąpi później ii) do daty 31-05-2017 - Serwis świadczony będzie dla: i) urządzeń wskazanych w pkt 2.1 OPZ na warunkach określonych w pkt 3.1 OPZ w dwóch lokalizacjach na terenie Warszawy (DC1-Al. Jerozolimskie 7 oraz DC2 - Mory 8, z możliwością zmiany lokalizacji w trakcie obowiązywania Umowy) ii) oprogramowania wskazanego w pkt 2.2 OPZ na warunkach określonych w pkt 3.2 OPZ - W ramach serwisu świadczone będą usługi dodatkowe opisane w pkt 4 OPZ W przypadku, jeśli ze względu na brak ciągłości serwisu konieczne będzie uiszczenie opłaty wznowieniowej, wówczas opłata ta powinna zostać wkalkulowana w cenę serwisu. 2.2 Przedmiotem zamówienia w ramach części opcjonalnej jest świadczenie usługi pogwarancyjnego serwisu technicznego dla posiadanego przez Zamawiającego sprzętu oraz oprogramowania na następujących warunkach: - Serwis świadczony będzie w okresie: i) od daty 01-06-2017 ii) do daty 31-05-2018 - Serwis świadczony będzie dla: ii) dowolnego podzbioru urządzeń wskazanych w pkt 2.1 OPZ na warunkach określonych w pkt 3.1 w dwóch lokalizacjach na terenie Warszawy (DC1-Al. Jerozolimskie 7 oraz DC2 - Mory 8, z możliwością zmiany lokalizacji w trakcie obowiązywania Umowy) ii) dowolnego podzbioru oprogramowania wskazanego w pkt 2.2 OPZ na warunkach określonych w pkt. 3.2 OPZ W ramach serwisu świadczone będą usługi dodatkowe będące dowolnym podzbiorem usług opisanych w pkt 4 OPZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: i) dla części A zamówienia - 11 000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100); ii) dla części B zamówienia - 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: i. w pieniądzu; ii. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym; iii. gwarancjach bankowych; iv. gwarancjach ubezpieczeniowych v. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z Ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 4. Wadium wniesione w pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy prowadzony w Banku Gospodarstwa Krajowego nr konta 62 1130 0007 0000 0000 1390 0619 z dopiskiem: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. Świadczenie usługi pogwarancyjnego serwisu technicznego dla posiadanego sprzętu oraz oprogramowania IBM 5. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagane jest doręczenie oryginału dokumentu, a w przypadku wpłaty pieniężnej - kopii dowodu wykonanej operacji. 6. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania. 8. Złożone poręczenie lub gwarancja musi zawierać zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy PZP, to jest: - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji określonej art. 46 ust. 4a ustawy Pzp oraz - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, 3) zawarcie Umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp. 10. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie banku (instytucji ubezpieczeniowej) do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie zapłaty Zamawiającego, we wszystkich przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena części gwarantowanej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bgk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach