Przetargi.pl
Zakup usługi utrzymania i rozwoju Portalu Korporacyjnego Lasów Państwowych - procedura po unieważnieniu postępowania znak sprawy: ZP-2710-6-3/10

Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych ogłasza przetarg

  • Adres: 95-020 Andrespol, Nowy Bedoń, ul. Sienkiewicza 19
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6772545 , fax. 42 6772546
  • Data zamieszczenia: 2010-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych
    Nowy Bedoń, ul. Sienkiewicza 19
    95-020 Andrespol, woj. łódzkie
    tel. 42 6772545, fax. 42 6772546
    REGON: 47321576000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zilp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usługi utrzymania i rozwoju Portalu Korporacyjnego Lasów Państwowych - procedura po unieważnieniu postępowania znak sprawy: ZP-2710-6-3/10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup usługi utrzymania i rozwoju Portalu Korporacyjnego Lasów Państwowych (PK LP). Zamówienie składa się z 2 etapów: Etap I - Migracja do najnowszej wersji systemu Liferay Enterprice Basic. Etap II - Utrzymanie środowiska oraz szkolenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - Załącznik nr 1A Przedmiot zamówienia do SIWZ i umowy - Zakres rzeczowy usług, - Załącznik nr 1B Przedmiot zamówienia do SIWZ i umowy - Parametry świadczenia usług do SIWZ; W okresie od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert Wykonawca, na jego pisemny wniosek, będzie miał możliwość wglądu w zasoby funkcjonującego serwisu PK LP Zamawiającego przewidziane do migracji. W ramach wykonanej usługi Wykonawca dostarczy Zamawiającemu 1 licencję najnowszej, stabilnej, posiadającej wsparcie techniczne producenta, dostępnej na rynku wersji oprogramowania Liferay Enterprice Basic. Zapłata za dostarczony przedmiot zamówienia uregulowana będzie zgodnie z zapisami we wzorze umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. Ilekroć w niniejszym SIWZ w opisie przedmiotu zamówienia podane są znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy (lub równoważne).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722620009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 000 zł. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1.pieniądzu, 2.poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.gwarancjach bankowych, 4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275, z późn. zm.). . Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: BOŚ S.A., nr konta 05154012452018480126920001. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego wskazanej w pkt 1 SIWZ w pok. nr 11, w godz. 10.00-14.00 od poniedziałku do piątku w dni robocze (tel. 042 677 25 45). Nie dołączać wadium do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 16.11.2010 r. do godz. 9.00. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób opisany powyżej zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium, w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ust. 1, 1a, 2, 4 ustawy. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/zilp_bedon/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach