Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych ogłasza przetarg
- Adres: 95-020 Andrespol, Nowy Bedoń, ul. Sienkiewicza 19
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6772545 , fax. 042 6772546
- Data zamieszczenia: 2010-07-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych
Nowy Bedoń, ul. Sienkiewicza 19
95-020 Andrespol, woj. łódzkie
tel. 042 6772545, fax. 042 6772546
REGON: 47321576000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http//:www.zilp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki LP
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usługi modyfikacji oprogramowania Taksator, Taksator-Plany Cięć, Taksator - Plany Uproszczone zn spr ZJM-2710-2010-004-10040 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi modyfikacji oraz dostosowania oprogramowania Taksator, Taksator-Plany Cięć, Taksator - Plany Uproszczone. Zamówienie składa się z 4 etapów: a) Etap I - wykonanie poprawek aktualnych wersji oprogramowania Taksator i Taksator-Plany Uproszczone. b) Etap II - modyfikacja oprogramowania Taksator, Taksator-Plany Cięć, Taksator - Plany Uproszczone. c) Etap III - modyfikacja oraz dostosowania oprogramowania Taksator, Taksator-Plany Cięć, Taksator - Plany Uproszczone do projektu nowej Instrukcji Urządzania Lasu (IUL). d) Etap IV - modyfikacja oraz dostosowania oprogramowania Taksator, Taksator-Plany Cięć, Taksator - Plany Uproszczone wynikających ze zmian projektu nowej IUL. W okresie od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert Zamawiający, udostępni w wersji elektronicznej Zarządzenia nr 14 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 marca 2010 r. w sprawie sporządzania planów urządzania lasu dla nadleśnictwa Głęboki Bród i Strzelce Opolskie oraz projekt nowej Instrukcji Urządzania Lasu z dnia 07 lipca 2010 r. na stronie internetowej http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/zilp_bedon/zamowienia_publiczne. Zapłata za dostarczony przedmiot zamówienia uregulowana będzie zgodnie z zapisami we wzorze umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. Ilekroć w niniejszym SIWZ w opisie przedmiotu zamówienia podane są znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy (lub równoważne). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722620009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000 zł. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: BOŚ S.A., nr konta 05154012452018480126920001. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego wskazanej w pkt 1 SIWZ w pok. nr 11, w godz. 10.00-14.00 od poniedziałku do piątku w dni robocze (tel. 042 677 25 45). Nie dołączać wadium do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 28 lipca 2010 r. do godz. 10.00. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób opisany powyżej zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium, w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ust. 1, 1a, 2, 4 ustawy. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/zilp_bedon/zamowienia_publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa rozbudowy zintegrowanego Systemu Informatycznego InfoMedica działającego w Tomaszowskim Centrum Zdrowia Spółka z o.o. o moduły: zlecenia, Laboratorium i Punkt pobrań oraz obsługa kodów kreskowych w części medycznej.
Dodano: 2012-03-20 - Obsługa techniczna platformy internetowej Gildii Aniołów Biznesu
Dodano: 2012-01-25 - Obsługa techniczna platformy internetowej Gildii Aniołów Biznesu
Dodano: 2011-08-09 - Zakup usługi utrzymania i rozwoju Portalu Korporacyjnego Lasów Państwowych - procedura po unieważnieniu postępowania znak sprawy: ZP-2710-6-3/10
Dodano: 2010-11-04 - Zakup usługi utrzymania i rozwoju Portalu Korporacyjnego Lasów Państwowych (znak sprawy: ZP-2710-2/4/10)
Dodano: 2010-08-24 - Zakup usługi rozszerzenia funkcjonalności przeglądarki danych geometrycznych działającej w oparciu o interfejs WWW, stworzonej w ramach projektu Centralizacja Systemu Informatycznego Lasów Państwowych, o podstawowe funkcje edycyjne
Dodano: 2009-08-05