Przetargi.pl
Zakup usługi ubezpieczenia dla Urzędu Lotnictwa Cywilnego

Urząd Lotnictwa Cywilnego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-848 Warszawa, ul. Żelazna 59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 527421 , fax. 022 5207386
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Lotnictwa Cywilnego
    ul. Żelazna 59 59
    00-848 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 527421, fax. 022 5207386
    REGON: 01526681200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usługi ubezpieczenia dla Urzędu Lotnictwa Cywilnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje zakup ochrony ubezpieczeniowej dla mienia znajdującego się w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego w zakresie następujących ryzyk: CZĘŚĆ 1 - UBEZPIECZENIA MAJĄTKOWE A. Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych B. Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku C. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk CZĘŚĆ 2 - UBEZPIECZENIE NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW PRACOWNIKÓW CZĘŚĆ 3 - UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE A. Ubezpieczenie obowiązkowe odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody związane z ruchem tych pojazdów (OC) B. Ubezpieczenie auto-casco ( AC/KR) C. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów (NNW) D. Ubezpieczenie assistance (ASS) CZĘŚĆ 4 - UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ Z TYTUŁU PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI I POSIADANEGO MIENIA
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665121003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności ubezpieczeniowej, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Nie dopuszcza się składania ofert przez Wykonawców, u których wprowadzono Zarząd Komisaryczny. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. X Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że ww warunki Wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane niżej wymienione dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii nie potwierdzonych notarialnie muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę na każdej stronie, w sposób umożliwiający imienną identyfikację osoby poświadczającej kopię dokumentu. 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wyłącznie oryginał). Wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Oświadczenie o akceptacji warunków zawartych we wzorze formularzy ofertowych dla każdej z części zamówienia, na którą Wykonawca złoży ofertę. Wzory formularzy ofertowych stanowią załączniki nr 8, 10, 12, 14 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo (UWAGA: oryginał lub potwierdzona notarialnie kopia) dla osoby podpisującej ofertę. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 5. Zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z ustawą z dnia 22.05.2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 r., Nr 124, poz. 1151 ze zm.) lub dokument potwierdzający uzyskanie zezwolenia przed wejściem w życie ustawy z dnia 28 lipca 1990 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 1996 r., Nr 11, poz. 62) i utrzymane jego ważności na podstawie powołanych ustaw (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ulc.gov.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach