Przetargi.pl
Zakup usługi szkoleniowej Metodyka zarządzania projektami PRINCE2 dla pracowników Departamentu Administracji Publicznej MSWiA

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji ogłasza przetarg

  • Adres: 02-591 Warszawa, ul. Stefana Batorego 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6015916, 6463708 , fax. 022 8456044,
  • Data zamieszczenia: 2009-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
    ul. Stefana Batorego 5 5
    02-591 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6015916, 6463708, fax. 022 8456044,
    REGON: 01229324000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zamowienia@mswia.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usługi szkoleniowej Metodyka zarządzania projektami PRINCE2 dla pracowników Departamentu Administracji Publicznej MSWiA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup usługi szkoleniowej Metodyka zarządzania projektami PRINCE2 dla 15 pracowników Departamentu Administracji Publicznej MSWiA
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi spełnić następujące warunki szczegółowe: I.Wykonawca wykaże się doświadczeniem tj; w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził co najmniej 5 usług szkoleniowych w zakresie metodyki zarządzania projektami PRINCE2 zakończonych egzaminem i uzyskaniem przez uczestników oficjalnego certyfikatu Association of Project Managment Group - PRINCE2 Foundation - certyfikat ten poświadcza posiadanie wiedzy merytorycznej z zakresu metodyki PRINCE2 na poziomie podstawowym, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda. II.Wykonawca zagwarantuje kadrę dysponującą doświadczeniem, odpowiednią wiedzą i umiejętnościami do realizacji zadania, tj.: Wykonawca powierzy wykonanie zamówienia minimum 3 trenerom - posiadającymi akredytację APM Group. Każdy z trenerów musi wykazać się doświadczeniem tj.: co najmniej dziesięcioma przeprowadzonymi szkoleniami, których tematem była, metodyka zarządzania projektami PRINCE2, zakończonymi egzaminem i uzyskaniem przez uczestników oficjalnego certyfikatu Association of Project Managment Group - PRINCE2 Foundation. 3.Ocena spełniania powyższych warunków dokonana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca wraz z ofertą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą: 1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy. 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 5 usług szkoleniowych w zakresie metodyki zarządzania projektami PRINCE2 zakończonych egzaminem i uzyskaniem przez uczestników oficjalnego certyfikatu Association of Project Managment Group - PRINCE2 Foundation - certyfikat ten poświadcza posiadanie wiedzy merytorycznej z zakresu metodyki PRINCE2 na poziomie podstawowym, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. 1.4.Wykaz osób pełniących funkcję trenera - minimum 3 trenerów. Każdy z trenerów musi wykazać się doświadczeniem przeprowadzeniem przez każdego co najmniej 10 szkoleń, których tematem była: metodyka zarządzania projektami PRINCE2, zakończonymi egzaminem i uzyskaniem przez uczestników oficjalnego certyfikatu Association of Project Managment Group - PRINCE2 Foundation. Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, innych podmiotów, którymi będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, Zamawiający wymaga aby Wykonawca załączył do oferty pisemne zobowiązania tych podmiotów do udostępnienia wskazanych w wykazie osób. 1.5.Certyfikat potwierdzający akredytacją APM Group - wystawiony dla Wykonawcy. 1.6.Certyfikat potwierdzający posiadanie statusu PRINCE2 Approved Trainera (Zatwierdzony Trener PRINCE2) - przez każdego wskazanego w wykazie trenera. 2.W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: 2.1.Oświadczenie wymienione w pkt 1.1. składane jest przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy, 2.2.Dokument wymieniony w pkt 1.2. składa każdy z wykonawców. 2.3.Dokument wymieniony w pkt 1.3 - 1.6 musi potwierdzać spełnienie warunków szczegółowych łącznie przez Wykonawców składających wspólnie ofertę. 3.1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1.2., składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.2.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zachowaniem terminu określonego w pkt. 3.1. 4.1.Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) podpisującą ofertę. Dokument, o którym mowa w pkt 1.1. należy przedstawić w formie oryginału. 4.2. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 4.3.Ponadto, wszelkie dokumenty sporządzone w innym języku niż polski winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mswia.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach