Przetargi.pl
Administrowanie obiektem, w którym siedzibę ma Sąd Rejonowy i Prokuratura Rejonowa w Piasecznie przy ul. Kościuszki 14

Sąd Rejonowy w Piasecznie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-500 Piaseczno, ul. Kościuszki 14
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 703 78 00 , fax. 0-22 703 78 85
  • Data zamieszczenia: 2009-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Piasecznie
    ul. Kościuszki 14 14
    05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 703 78 00, fax. 0-22 703 78 85
    REGON: 14123103200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Administrowanie obiektem, w którym siedzibę ma Sąd Rejonowy i Prokuratura Rejonowa w Piasecznie przy ul. Kościuszki 14
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Realizacja zadań zapewniających nieruchomości dostawę energii elektrycznej, energii cieplnej, usług wodnokanalizacyjnych, usług w zakresie łączności itp. Zapewnienie czystości pomieszczeń znajdujących się w budynku Sądu i Prokuratury Rejonowej - wywóz odpadów komunalnych, wykonywanie czynności dotyczących ochrony przeciwpożarowej, zapewnienie nadzoru i obsługi technicznej nieruchomości, wykonywanie ogólnych czynności konserwacyjnych w branży sanitarnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703320007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy składający ważną ofertę, którzy spełniają przesłanki z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, a ponadto: w okresie ostatnich trzech lat (tj. wrzesień 2006 r.- wrzesień 2009 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, należycie zrealizowali lub realizują co najmniej 3 usługi porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia. Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna zrealizowane lub realizowane w okresie ostatnich 3 lat trzy usługi o przedmiocie zamówienia porównywalnym jak w niniejszym zamówieniu - administrowanie obiektem o powierzchni nie mniejszej niż 4.000m2 w okresie 12 miesięcy. Zamawiający do porównania przyjmie takie zrealizowane lub realizowane zamówienia, dla których określone są: przedmiot, data rozpoczęcia i ewentualnie zakończenia, wielkość obiektu, odbiorca. Spełnienie warunku porównywalności wymaga bezwzględnego spełnienia łącznie wymienionych przesłanek, a także załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający przez usługę porównywalną rozumie zrealizowanie bądź realizowanie takiej usługi, której czas realizacji na podstawie jednej umowy musi wynosić minimum 12 miesięcy. W przypadku usług rozpoczętych, ale nie zakończonych okres dotychczasowej realizacji usługi wynosi minimum 12 miesięcy. W przypadku, gdy realizacja usługi nie dotyczy jedynie administrowania obiektem o powierzchni nie mniejszej niż 4.000 m2 w okresie 12 miesięcy i z przedstawionych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usługi nie wynika jej wielkość w wielkości całego zamówienia, należy w wykazie wskazać wielkość realizacji całej usługi z wyszczególnieniem wartości usług w zakresie administrowania obiektem o powierzchni nie mniejszej niż 4.000 m2 w okresie 12 miesięcy. Zamawiający za usługę porównywalną przyjmie również usługę zarządzania; są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych), w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, a w przypadku polisy zawartej na krótszy okres czasu lub niższą wartość, wykonawca musi do oferty załączyć oświadczenie o zobowiązaniu się do przedłużenia ubezpieczenia na okres realizacji przedmiotu zamówienia lub o zwiększeniu wartości ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do kwoty wymaganej przez zamawiającego; Zamawiający dopuszcza możliwości zatrudnienia przez wykonawcę podwykonawców do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia. Oferta ma być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzenia, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia, ze wszystkimi wymaganiami niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. W pierwszej kolejności ocenie będzie podlegało spełnienie warunków formalnych. W dalszej kolejności zostaną ocenione oferty (spełniające warunki formalne) pod względem merytorycznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów lub oświadczeń, określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Niespełnienie któregokolwiek spośród ww. warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania lub odrzucenie jego oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania, iż spełnia wymagane warunki, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wskazane poniżej dokumenty, określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 24.05.2006r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.), aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; wykaz co najmniej trzech usług zrealizowanych lub realizowanych w okresie ostatnich trzech lat, tj. (wrzesień 2006 r. - październik 2009 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia (administrowanie obiektem o powierzchni nie mniejszej niż 4.000 m2 w okresie 12 miesięcy) z podaniem przedmiotu, daty rozpoczęcia i ewentualnie zakończenia, wielkości obiektu, odbiorcy. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane, bądź są wykonywane należycie w okresie, co najmniej 12 miesięcy każda - Załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 200.000,00 zł w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, a w przypadku krótszego okresu ubezpieczenia i/lub niższej wartości ubezpieczenia oświadczenie o zobowiązaniu się do jego przedłużenia lub podwyższenia, Wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (każda zapisana strona). Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Zgodnie z treścią art. 26 ust. 3 ustawy, zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.so.gov.pl/index.php?pid=535
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach