Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne ogłasza przetarg
- Adres: 00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska 12
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 694 45 06 , fax. 22 694 52 68
- Data zamieszczenia: 2015-09-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne
ul. Świętokrzyska 12 12
00-916 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 694 45 06, fax. 22 694 52 68
REGON: 00000221700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mf.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usługi serwisu pogwarancyjnego, utylizacji zużytych materiałów eksploatacyjnych oraz konserwacji drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych eksploatowanych w Ministerstwie Finansów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisu pogwarancyjnego, utylizacji zużytych materiałów eksploatacyjnych oraz konserwacji drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych eksploatowanych w Ministerstwie Finansów. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wykonanie serwisu pogwarancyjnego drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, określonych w ust. 1 pkt 1 Załącznika Nr 1 do Wzoru Umowy, stanowiącego Załącznik D do SIWZ, polegającego na usuwaniu awarii,wad,usterek Urządzeń, oraz 2) świadczenia usług konserwacji Urządzeń w zakresie: a) czyszczenia i kontroli stanu technicznego Urządzeń, określonych w ust. 2 pkt 1 Załącznika nr 1 do Wzoru Umowy stanowiącego Załącznik D do SIWZ polegającej na wykonaniu przez Wykonawcę czynności określonych w ust. 2 pkt 2 Załącznika nr 1 do Wzoru Umowy; b) wymiany materiałów eksploatacyjnych w Urządzeniach, określonych w ust. 2 pkt 1 Załącznika nr 1 do Wzoru Umowy stanowiącego załącznik D do SIWZ, polegającej na wymianie zużytych materiałów eksploatacyjnych w sposób określony w ust. 2 pkt 4 Załącznika nr do Wzoru Umowy i w § 3 Wzoru Umowy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji zawiera Wzór Umowy stanowiący Załącznik D do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503100001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z Ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 4. Wadium wniesione w pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy Ministerstwa Finansów: BGK 78-1130-1017-0200-0000-0013-7228 5. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagane jest doręczenie oryginału dokumentu, a w przypadku wpłaty pieniężnej - kopii dowodu wykonanej operacji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena Konserwacji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mf.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa konserwacji i napraw kserokopiarek Xerox, Konica Minolta, Develop, Kyocera Mita, Toshiba, znajdujących się w komórkach organizacyjnych Sądu Okręgowego w Warszawie ZP-OG-24-16
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usługi konserwacji i napraw kserokopiarek Canon znajdujących się w komórkach organizacyjnych Sądu Okręgowego w Warszawie
Dodano: 2016-05-19 - Świadczenie usługi konserwacji i napraw kserokopiarek Canon znajdujących się w komórkach organizacyjnych Sądu Okręgowego w Warszawie
Dodano: 2016-05-05 - Świadczenie usługi serwisowo - materiałowej w zakresie utrzymania w pełnej sprawności techniczno - użytkowej kserokopiarek należących do jednostek Policji garnizonu mazowieckiego oraz wydziałach zamiejscowych KGP
Dodano: 2016-04-08 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych (tusze i tonery) na potrzeby jednostek UKSW wraz z usługą serwisową i naprawy urządzeń pogwarancyjnych: wielofunkcyjnych, kserokopiarek, drukarek
Dodano: 2016-03-16 - Świadczenie usług w zakresie konserwacji i napraw kserokopiarek
Dodano: 2015-12-29 - Serwis eksploatacyjny i naprawczy kopiarko-drukarek, serwis naprawczy drukarek i skanerów, serwis naprawczy plotera OCE ColorWave 300 (w zestawie ze skanerem Scanner Express - on top),sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do faksów dla Zarządu Dróg Miejskich w 2016 roku oraz usługę drukowania dokumentów w 2016
Dodano: 2015-12-07 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz świadczenie usług serwisowych urządzeń océ varioprint 2110, océ variolink 5522c oraz kopertownicy neopost si-92: ZP-AT-68/15
Dodano: 2015-12-04 - Usługa serwisowania i wymiany materiałów eksploatacyjnych kserokopiarek oraz naprawa drukarek
Dodano: 2015-10-08 - Konserwacja urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek będących na stanie Biura Prezesa Wojskowej Agencji Mieszkaniowej
Dodano: 2015-08-12