Przetargi.pl
Konserwacja urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek będących na stanie Biura Prezesa Wojskowej Agencji Mieszkaniowej

Wojskowa Agencja Mieszkaniowa ogłasza przetarg

  • Adres: 02-004 Warszawa, ul. Chałubińskiego 3A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 501 93 16 , fax. 022 6269150
  • Data zamieszczenia: 2015-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa
    ul. Chałubińskiego 3A 3A
    02-004 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 501 93 16, fax. 022 6269150
    REGON: 01126394600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek będących na stanie Biura Prezesa Wojskowej Agencji Mieszkaniowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Konserwacja urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek będących na stanie Biura Prezesa Wojskowej Agencji Mieszkaniowej. 2. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 50310000-1: Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Usługa serwisowa ma zapewniać: a) Bezawaryjną pracę urządzeń objętych usługą przez cały okres trwania umowy. b) Utrzymanie urządzeń objętych usługą w pełnej sprawności technicznej tak aby wykonywane na urządzeniach kopie odpowiadały testowym kopiom wzorcowym. 2) Usługa serwisowa ma zawierać: a) Dostawę i instalację wszelkich materiałów eksploatacyjnych, w tym tonerów i części zamiennych koniecznych do prawidłowej eksploatacji urządzeń (za wyjątkiem papieru biurowego) zgodnie z zaleceniami producenta danego urządzenia w terminie nie dłuższym niż 3 godziny od chwili zgłoszenia. b) Czyszczenie mechanizmów z wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń oraz regeneracja urządzeń nie rzadziej niż raz na 50 000 kopii. c) Naprawę urządzeń w przypadku wystąpienia usterki lub awarii, przystąpienie do naprawy ma nastąpić w terminie nie dłuższym niż 4 godziny od chwili zgłoszenia. Czas naprawy urządzenia nie może przekroczyć 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii lub usterki. W przypadku gdy czas naprawy przewyższy okres 2 dni roboczych lub zachodzi konieczność zachowania ciągłości pracy naprawianych urządzeń, Wykonawca zobowiązuje się zainstalować urządzenie zastępcze o parametrach zbliżonych lub lepszych z zachowaniem cen za jedną kopię według cennika zawartego w umowie. 3) Usługa konserwacji winna być dokonana zgodnie z dokumentacją techniczną z użyciem fabrycznie nowych, kompletnych, o wysokim standardzie zarówno pod względem jakości i funkcjonalności, a także wolnych od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych części oraz odpowiednich materiałów czyszczących. 4) Ze względu na to, że urządzenia Kyocera są na gwarancji Zamawiający wymaga, aby Wykonawca usługi posiadał aktualną autoryzację potwierdzoną pisemnie przez głównego przedstawiciela Kyocera na Polskę, na serwis tego rodzaju urządzeń (KYOCERA model urządzenia) wystawioną z okresem nie dłuższym, niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Ze względu na brak możliwości zagwarantowania Wykonawcy wykonania przewidywanej liczby kopii na danej maszynie, Zamawiający przewiduje poniesienie kosztów związanych z przywróceniem wszystkich maszyn danego typu do tego samego stanu nazwanego Stanem 0 i określenie jednej stawki za kopie dla danego typu maszyny. 6) Wymaga się od Wykonawcy skalkulowania kosztów napraw w celu doprowadzenia urządzeń z załącznika nr 1C do SIWZ (lista sprzętu z nr fabrycznymi i stanami liczników) do stanów 0 (urządzenie 100% sprawne). Wycena musi zawierać wszystkie koszty związane z naprawą urządzenia wraz z elementami, które wymagają naprawy a nie są materiałami eksploatacyjnymi np. uszkodzona szuflada. 7) Obliczenie ceny odbywać się będzie na podstawie zsumowania kosztów przywrócenia do stanu 0 wszystkich maszyn (załącznik nr 1A do SIWZ szczegółowy formularz cenowy stan 0) oraz sumy iloczynów ilości wydruków zadeklarowanych przez zamawiającego i stawek za kopie każdego typu urządzenia (załącznik nr 1B do SIWZ szczegółowy formularz cenowy za kopie). 8) Podczas trwania umowy Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia wszelkich kosztów związanych z prawidłowym działaniem urządzeń określonych w załączniku nr 1A do SIWZ szczegółowy formularz cenowy stan O. 9) Koszty związane z naprawą urządzeń wynikających z nieprawidłowego użytkowania np. urwany element obudowy, Zamawiający może zlecić Wykonawcy jedynie na podstawie przedstawionego kosztorysu zawierającego zestawienie części i usług związanych z naprawą. 10) SZCZEGÓŁOWY WYKAZ URZĄDZEŃ, KTÓRE BĘDĄ PODLEGAŁY KONSERWACJI ZAWIERA ZAŁĄCZNIK NR 1C do SIWZ. 11) Warunki wykonania zamówienia zawarte są również w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 12) Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim wypadku musi wskazać w Formularzu cenowo - ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) część (zakres) zamówienia, którego wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca nie wskaże w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, Zamawiający uzna, że nie zamierza on powierzać podwykonawcom żadnych prac objętych niniejszym postępowaniem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) za zgodą Zamawiającego: w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium co najmniej na okres związania ofertą, oraz w sytuacji określonej w art. 46 ust. 3 ustawy. 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego nr 59 1130 1017 0000 3049 1920 0012 z adnotacją: Konserwacja urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek będących na stanie Biura Prezesa Wojskowej Agencji Mieszkaniowej. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu pieniężnego Wykonawca winien dołączyć do oferty. 6. Oryginał wadium, wnoszonego w innej formie niż pieniężna, należy dołączyć, w oddzielnej kopercie z opisem jak w części X SIWZ ust. 15 z dopiskiem WADIUM PRZETARGOWE, i dołączyć do składanej oferty. 7. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu bezwarunkową wypłatę pełnej kwoty wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 8. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. 9. Wykonawca, którego oferta przed upływem terminu składania ofert nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania w trybie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie przez Zamawiającego uznana za odrzuconą. 10. Zwrotu lub zatrzymania wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Upust
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach