Przetargi.pl
Zakup usługi organizacji kursu spawacza w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce w roku 2014

Powiat Wielicki ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Dembowskiego 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2880210 , fax. 012 2880040
  • Data zamieszczenia: 2014-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wielicki
    ul. Dembowskiego 2 2
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 012 2880210, fax. 012 2880040
    REGON: 35155453100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usługi organizacji kursu spawacza w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce w roku 2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego na spawanie metodą MAG-135 dla pięcioosobowej grupy uczniów Zespołu Szkół Zawodowych w Wieliczce i Zespołu Szkół w Gdowie, beneficjentów ostatecznych projektu systemowego pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2/.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i realizacja kursu spawania metoda MAG-135 dla grupy 5 osób. Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do pracy na stanowisku spawacza po pozytywnie zdanym egzaminie końcowym wg. Wytycznych Instytutu Spawalnictwa nr W-07/IS-02 oraz normą EN-PN 287-1. 3/. Wykonawca w ramach przedmiotowego zamówienia jest zobowiązany zapewnić wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia, to jest w szczególności: a. koszty badania lekarskiego wymaganego przy ubieganiu się o stosowne uprawnienia, b. koszty organizacji kursu (zajęć teoretycznych i praktycznych), c. koszty materiałów szkoleniowych niezbędnych dla realizacji kursu, d. koszt jednokrotnego egzaminu dla każdej z osób e. materiały szkoleniowe (dydaktyczne). 4/. Zakres programowy szkolenia: musi być sporządzony zgodnie z Modułowymi Programami Szkolenia Zawodowego Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej oraz obowiązującymi wytycznymi w ww. zakresie, w tym z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych (Dz. U. z 2000 r. Nr 40 poz.470), a także z uwzględnieniem Wytycznych Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. Uczestnicy kursu w trakcie realizacji muszą mieć zapewnione warunki pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, odpowiedni sprzęt szkoleniowy oraz materiały dydaktyczne (podręczniki lub skrypty tematyczne, co najmniej zeszyt 96 kartkowy w kratkę i długopis). 5/. Zamawiający wymaga, aby wszyscy uczestnicy kursu przystąpili do egzaminu nie później niż do dnia 1 września 2014 roku. 6/. Czas trwania kursu: Czas trwania kursu: co najmniej 145 godzin, w tym: 25 godzin zajęć teoretycznych i 120 godzin zajęć praktycznych (instruktarz wstępny, zajęcia praktyczne i egzamin) Poprzez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę zegarową 7/. Liczba uczestników kursu: 5 osób . Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. 8/. Czas realizacji: do 1 września 2014 roku, według ustaleń z Zamawiającym. Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej z uwzględnieniem konieczności dojazdu uczniów do miejsca realizacji kursu. Szczegółowy harmonogram zostanie ustalony przed podpisaniem umowy z Wykonawcą. Zamawiający zaleca aby szkolenia planowane były w dni powszednie w godzinach 14:00-19:00 i w soboty w godzinach 8:00 - 18:00. Zajęcia mogą być realizowane w niedzielę wyłącznie w sytuacjach wyjątkowych, po uzyskaniu przez Zamawiającego zgody wszystkich uczestników kursu. Powyższe zalecenia nie dotyczą okresów wolnych od nauki szkolnej 9/. Przedmiot umowy powinien być realizowany w miejscu zlokalizowanym na terenie powiatu wielickiego lub gmin bezpośrednio z nim sąsiadujących. W przypadku, gdy kurs będzie się odbywać w miejscu innym niż wskazane powyżej Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt zapewnić uczestnikom kursu dojazd z siedziby Zespołu Szkół Zawodowych w Wieliczce lub Zespołu Szkół w Gdowie do miejsca realizacji kursu. Czas dojazdu uczestników kursu nie może przekroczyć jednej godziny w jedną stronę. 10/.Obowiązki wykonawcy: Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: a. zabezpieczenie sali z wyposażeniem, przystosowanej do realizacji kursu, będącego przedmiotem niniejszej umowy, b. zapewnienie dostępu do odpowiedniego sprzętu, maszyn i urządzeń oraz materiałów dydaktycznych (szkoleniowych), c. pokrycie kosztów badania lekarskiego dla każdego z kursantów, wymaganego przy ubieganiu się o uzyskanie uprawnień spawacza, d. pokrycie kosztów jednokrotnego egzaminu dla każdego z kursantów, e. opracowanie i przedstawienie szczegółowego harmonogramu realizacji przedmiotu zamówienia, f. realizacja kursu przez wykwalifikowanych instruktorów, posiadających doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową, g. po zakończeniu kursu przygotowanie i wręczenie uczestnikom: zaświadczenia o ukończeniu kursu, wydanego zgodnie z obowiązującymi przepisami, dodatkowego zaświadczenia/certyfikatu o ukończeniu kursu, zawierającego informację o jego temacie oraz wymiarze godzin, wydanego zgodnie z aktualnymi wytycznymi Departamentu Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Ministerstwa Rozwoju Regionalnego dotyczącymi zasad oznaczania projektów i działań informacyjno-promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, którego wzór stanowi załącznik do projektu umowy. 11/.W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a. oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b. informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c. stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków takich jak: logo POKL, logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Województwa Małopolskiego, logo projektu, logo powiatu wielickiego, hasło promocyjne POKL. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. Wykonawca po zakończeniu kursu przeprowadzi jego ewaluację za pomocą anonimowych ankiet ewaluacyjnych , stanowiących załącznik do projektu umowy. 12/. Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu zajęć, b. program kursu oraz dziennik zajęć, c. protokół z egzaminu wewnętrznego, jeśli był przeprowadzany, d. potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, e. kopie wydanych zaświadczeń i certyfikatów oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników, f. oryginały ankiet ewaluacyjnych, g. informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach