Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-945 Kraków, os. Teatralne 4a
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71 , fax. 12 644 99 97
- Data zamieszczenia: 2013-10-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie
os. Teatralne 4a 4a
31-945 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71, fax. 12 644 99 97
REGON: 12146431000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zjewm.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usługi organizacji i przeprowadzenia kursu pn. Zaburzenia percepcji wzrokowej i akomodacji u dzieci w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1/. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zakup usługi organizacji i przeprowadzenia kursu pn. Zaburzenia percepcji wzrokowej i akomodacji u dzieci dla 10 uczniów i uczennic Zespołu Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie - Szkoły Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych nr 3 w Krakowie, os. Teatralne 4a w ramach realizacji projektu pn.,Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2/. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy zrealizowanie wykładów i ćwiczeń według programu szkolenia. 3/.Do obowiązków Wykonawcy należy również zapewnienie: a. wykładowców posiadających doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową; b. materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika kursu, które przechodzą na własność kursanta (w formie kserokopii, broszur tematycznych lub w formie elektronicznej na płytce CD,) c. organizacji i przeprowadzenia egzaminu po zakończeniu kursu. 4/.Ramowy program kursu: Program kursu musi obejmować minimum 48 godzin zajęć dydaktycznych dla 1 grupy 10 osobowej. Podana liczba godzin według programu nauczania jest wartością minimalną dla uczestników kursu. Za godzinę zajęć przyjmuje się godzinę dydaktyczną trwającą 45 minut. 5/. Minimalna tematyka kursu musi obejmować niżej wymienione zagadnienia: 1/ zagadnienia z zakresu psychologii: koncepcje naukowe dotyczące percepcji wzrokowej, definicje, podstawy psychofizyczne i występowanie zaburzeń percepcji wzrokowej, ćwiczenia usprawniające w rozwijaniu percepcji wzrokowej z zastosowaniem metod i narzędzi pracy ortoptysty; 2/ zagadnienia z zakresu ortoptyki: definicja i mechanizm działania akomodacji, amplituda akomodacji - sposoby badania i interpretacja wyników, sprawność akomodacji, opóźnienie akomodacyjne oraz badanie AC/A, terapia ortoptyczna w zaburzeniach akomodacji. 6/. Po zrealizowaniu kursu należy przeprowadzić egzamin końcowy. 7/.Czas trwania kursu: Łącznie godzin 48 dla grupy 10-cio osobowej. 8/. Liczba uczestników kursu: 10 osób Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. 9/.Czas realizacji: do 22 grudnia 2013 roku. Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej. Umowa będzie realizowana w siedzibie Zamawiającego, w 3 weekendy (sobota - niedziela) po 15 listopada 2013r. 10/. W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do: a. oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b. informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c. stosowania na wszystkich dokumentach znaków zgodnie z wytycznymi POKL. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. Wykonawca po zakończeniu kursu przeprowadzi jego ewaluację za pomocą anonimowych ankiet ewaluacyjnych. 11/.Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu kursu, b. program kursu oraz dziennik zajęć, c. protokół z egzaminu, d. potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, e. zaświadczenia o ukończeniu kursu wraz z listą odbioru zaświadczeń o ukończeniu kursu, f. informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT/rachunkiem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zjewm.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Szkolenia i kursy specjalistyczne
Dodano: 2016-04-08 - Dostawa wyposażenia laboratorium badawczego do analizy danych z pomiarów terenowych wraz ze szkoleniami wdrożeniowymi
Dodano: 2016-03-03 - Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego w zakresie specjalistycznej wiedzy dot. wykorzystania posiadanego oprogramowania
Dodano: 2015-08-14 - Kompleksowa usługa związana z organizacją i przeprowadzeniem szkolenia z zakresu techniki i taktyki jazdy ofensywnej w kontakcie podczas pościgu oraz zatrzymywania szczególnie niebezpiecznych przestępców w ramach realizacji projektu nr 3/NMF PL 15/14 pt.: THE POWER OF SYNERGY. Współpraca Straży Granicznej, Centralnego Biura Śledczego oraz Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego w zakresie zwalczania przestępczości transgranicznej i zorganizowanej
Dodano: 2015-08-07 - PCFE.272.30.2015 Organizacja i przeprowadzenie kursu operatora koparkoładowarki w ramach projektu pn. Lokalne inicjatywy na rzecz rozwoju regionalnego powiatu gorlickiego i nowosądeckiego.
Dodano: 2015-05-27 - PCFE.272.25.2015 Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu pn.: Twoja Szansa
Dodano: 2015-05-14 - 10/RWT/2015 - Świadczenie usług w zakresie prowadzenia szkoleń informatycznych
Dodano: 2015-04-17 - Świadczenie usług szkoleniowych i konsultacyjnych w roku szkolnym 2014/2015 w ramach projektu Centrum Rozwoju Edukacji w Powiecie Wielickim - edycja 4
Dodano: 2015-04-14 - Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów kompetencji życiowych dla beneficjentów projektu systemowego Pora na aktywność
Dodano: 2015-04-08 - Świadczenie usługi - szkolenie w zakresie ochrony radiologicznej pacjenta.
Dodano: 2015-03-30