Przetargi.pl
Zakup usługi organizacji i przeprowadzenia kursu masażu klasycznego z elementami rehabilitacji ruchowej w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-945 Kraków, os. Teatralne 4a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71 , fax. 12 644 99 97
  • Data zamieszczenia: 2013-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie
    os. Teatralne 4a 4a
    31-945 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71, fax. 12 644 99 97
    REGON: 12146431000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zjewm.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usługi organizacji i przeprowadzenia kursu masażu klasycznego z elementami rehabilitacji ruchowej w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/.Przedmiotem niniejszego postępowania jest zorganizowanie kursu masażu klasycznego z elementami rehabilitacji ruchowej dla grupy 8 uczniów i uczennic Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2/.Obowiązki Wykonawcy. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest pokryć koszty organizacji całego kursu, m.in.: a. wykładowców zajęć praktycznych i trenerów zajęć ćwiczeniowych, b. koszt materiałów koniecznych do przeprowadzenia ww. kursu: 8 oliwek do masażu w ilości wystarczającej do pełnej realizacji programu kursu przez uczestnika /objętość minimum 200 ml/, 5 okryć olejoodpornych na łóżka do masażu, c. koszt materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika kursu, d. czas ewentualnego dojazdu do gabinetu fizjoterapii, który nie może przekroczyć godziny w jedną stronę. Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: a. realizacja kursu przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą uprawnienia i doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową, b. zapewnienie dostępu do odpowiednich materiałów i sprzętu, materiałów dydaktycznych (szkoleniowych), c. zorganizowanie minimum jednej wizyty w gabinecie fizjoterapii. 3/.W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a. oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b. informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c. stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków, zgodnie z wytycznymi POKL Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. Zamawiający po zakończeniu kursu przeprowadzi jego ewaluację za pomocą anonimowych ankiet ewaluacyjnych. Zaświadczenia o uczestnictwie w danym kursie wystawi Zamawiający. 4/.Wykonawca po zakończeniu realizacji kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu zajęć, b. program kursu oraz dziennik zajęć, c. potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, d. informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT/rachunkiem. 5/.Ramowy program kursu. Kurs musi się odbywać w oparciu o opracowany przez prowadzącego PROGRAM KURSU, załączony do oferty, OBEJMUJĄCY MIĘDZY INNYMI NIŻEJ WYMIENIONE ZAGADNIENIA Tematyka kursu: kurs masażu klasycznego z elementami rehabilitacji ruchowej powinien obejmować co najmniej 15 godzin teoretycznych i 85 godzin praktycznych, w tym minimum 1 wizyta w gabinecie fizjoterapii. Minimalna tematyka kursu powinna obejmować takie zagadnienia jak: -część teoretyczna: Historia masażu, podstawy anatomii i fizjologii, zasady stosowane przy wykonywaniu zabiegu, psychologia masażu, wskazania i przeciwwskazania do wykonywania masażu, zasady bezpieczeństwa, zestaw technik stosowanych w masażu klasycznym, wpływ poszczególnych technik na tkanki i układy; -część praktyczna: powinna obejmować takie zagadnienia jak: zestaw technik stosowanych w masażu klasycznym, elementy rehabilitacji ruchowej oraz min.1 wizyta w gabinecie fizjoterapii. 6/.Czas trwania kursu: minimum 100 godzin, przy czym co najmniej 85 godzin powinno mieć charakter praktyczny. Przez 1 godz. trwania kursu rozumie się 45 minut. 7/.Liczba uczestników kursu: grupa 8 osób. Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. 8/.Czas realizacji: I etap kursu zostanie zrealizowany w terminie od dnia podpisania umowy do 17 grudnia 2013 r. i będzie obejmował 25 godzin; II etap kursu obejmie 75 godzin i będzie realizowany od stycznia do 8 czerwca 2014r. 9/.Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia zostanie ustalony z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy. Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej. Umowa będzie realizowana w Zespole Szkół Ponadgimnazjanych - Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach. Zamawiający udostępnia bezpłatnie sale wykładowe w godzinach, w których nie są wykorzystywane do prowadzenia zajęć szkolnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zjewm.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach