Przetargi.pl
Zakup usługi organizacji i przeprowadzenia kursu masażu klasycznego z elementami rehabilitacji ruchowej w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-945 Kraków, os. Teatralne 4a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 6442872, 501642173 , fax. 12 6449997
  • Data zamieszczenia: 2012-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie
    os. Teatralne 4a 4a
    31-945 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 6442872, 501642173, fax. 12 6449997
    REGON: 12146431000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppsmis3.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usługi organizacji i przeprowadzenia kursu masażu klasycznego z elementami rehabilitacji ruchowej w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zorganizowanie kursu zawodowego masażu klasycznego z elementami rehabilitacji ruchowej dla grupy 8 uczniów i uczennic Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. 2/. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Obowiązki Wykonawcy. a. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest pokryć koszty organizacji całego kursu tj. wykładowców zajęć praktycznych i trenerów zajęć ćwiczeniowych, koszt wyposażenia specjalistycznego koniecznego do przeprowadzenia ww. kursu : 8 oliwek do masażu w ilości wystarczającej do pełnej realizacji programu kursu przez uczestnika /objętość minimum 200 ml/ , 5 okryć olejoodpornych na łóżka do masażu, koszt materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika kursu, koszt ewentualnego dojazdu do gabinetu fizjoterapii, który nie może przekroczyć godziny w jedną stronę 3/. Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: b. realizacja kursu przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą uprawnienia i doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową, c. zapewnienie dostępu do odpowiedniego sprzętu pkt. 3.2.1.1 SIWZ, materiałów dydaktycznych (szkoleniowych), d. zakup oliwki do masażu dla każdego uczestnika kursu w ilości wystarczającej do pełnej realizacji programu kursu przez uczestnika e. zorganizowanie minimum jednej wizyty w gabinecie fizjoterapii. 4/. W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a. oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b. informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c. stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków, zgodnie z wytycznymi POKL Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. Zamawiający po zakończeniu kursu przeprowadzi jego ewaluację za pomocą anonimowych ankiet ewaluacyjnych. Zaświadczenia o uczestnictwie w danym kursie wystawi Zamawiający. 5/. Wykonawca po zakończeniu realizacji kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu zajęć, b. program kursu oraz dziennik zajęć, c. potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, d. informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT/rachunkiem 6/. Ramowy program kursu Kurs musi się odbywać w oparciu o opracowany przez prowadzącego PROGRAM KURSU, załączony do oferty, OBEJMUJĄCY MIĘDZY INNYMI NIŻEJ WYMIENIONE ZAGADNIENIA 7/. Tematyka kursu: kurs masażu klasycznego z elementami rehabilitacji ruchowej powinien obejmować co najmniej 15 godzin teoretycznych i 85 godzin praktycznych w tym minimum 1 wizyta w gabinecie fizjoterapii. Minimalna tematyka kursu część teoretyczna: Powinna obejmować takie zagadnienia jak: Historia masażu, podstawy anatomii i fizjologii, zasady stosowane przy wykonywaniu zabiegu, psychologia masażu, wskazania i przeciwwskazania do wykonywania masażu, zasady bezpieczeństwa., zestaw technik stosowanych w masażu klasycznym , wpływ poszczególnych technik na tkanki i układy, część praktyczna: powinna obejmować takie zagadnienia jak :.zestaw technik stosowanych w masażu klasycznym, elementy rehabilitacji ruchowej oraz min 1 wizyta w gabinecie fizjoterapii 8/. Czas trwania kursu: minimum 100 godzin, przy czym co najmniej 85 godzin powinno mieć charakter praktyczny. Przy czym przez 1 godz. trwania kursu rozumie się 45 minut. 9/. Liczba uczestników kursu: grupa 8 osób Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. 10/. Czas realizacji: październik 2012 do 8 czerwca 2013 r. Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia zostanie ustalony z Przedstawicielem Zamawiającego -Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy. Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej. Umowa będzie realizowana w Zespole Szkół Ponadgimnazjanych - Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach. Zamawiający udostępnia bezpłatnie sale wykładowe w godzinach, w których nie są wykorzystywane do prowadzenia zajęć szkolnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sppsmis3.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach