Przetargi.pl
Zakup usługi organizacji i przeprowadzenia kursu masażu gorącymi kamieniami w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-945 Kraków, os. Teatralne 4a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71 , fax. 12 644 99 97
  • Data zamieszczenia: 2014-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie
    os. Teatralne 4a 4a
    31-945 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71, fax. 12 644 99 97
    REGON: 12146431000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zjewm.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usługi organizacji i przeprowadzenia kursu masażu gorącymi kamieniami w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zorganizowanie kursu pn. Kurs masażu gorącymi kamieniami dla 24 uczniów i uczennic Szkoły Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Nowym Sączu, ul. Jagiellońska 45 w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2/. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia, to jest w szczególności: a. wykładowców posiadających kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu kursu z masażu gorącymi kamieniami, b. organizację i przeprowadzenie egzaminu końcowego, c. opracowanie i wydanie certyfikatów potwierdzających uczestnictwo w kursie, d. pokryć koszty organizacji kursu, dostarczając odpowiedni sprzęt i materiały (m.in. kamienie do masażu, podgrzewacze, oliwki, płyn do dezynfekcji sprzętu, ręczniki i prześcieradła jednorazowe, w ilości wystarczającej do przeprowadzenia kursu dla 24 uczniów), e. zapewnienie dostępu do materiałów dydaktycznych (kserokopie lub broszury tematyczne, teczki, długopisy, zeszyty), które przechodzą na własność kursanta. 3/. Ramowy program kursu: Kurs musi odbywać się w oparciu o opracowany przez prowadzącego, według niżej wymienionych założeń PROGRAM kursu, załączony do oferty, obejmujący 20 godzin zajęć. Minimalna tematyka kursu: 1. Część teoretyczna: Masaż kamieniami - historia i pochodzenie Podstawy naukowe masażu kamieniami Rodzaje kamieni używanych do masażu Kształtu i wielkości kamieni - dobór do klienta Korzyści i zalety - terapii Przeciwwskazania i środki ostrożności Geotermoterapia Wymagania podczas masażu Zasady i metodyka zabiegów Higiena i konserwacja sprzętu 2. Część praktyczna: nauka masażu kamieniami Liczba uczestników: 24 osób I edycja - 12 osób II edycja - 12 osób Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. Czas trwania kursu: I edycja - 20 godz. II edycja - 20 godz. Przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną 45 minut. Zajęcia odbywają się w czasie wolnym od nauki w szkole. Przewiduje się w trakcie trwania kursu przerwę 15 min. Kurs odbywa się na terenie Szkoły Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Nowym Sączu w dni powszednie. 4/. Czas realizacji: 31 marzec 2014r. 5/. Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia zostanie ustalony z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy. Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej. Zamawiający udostępnia bezpłatnie sale wykładowe w godzinach, w których nie są wykorzystywane do prowadzenia zajęć szkolnych. 6/. Obowiązki Wykonawcy: Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: a. zapewnienie dostępu do odpowiedniego sprzętu i materiałów dydaktycznych (szkoleniowych), b. realizacja kursu przez trenera, posiadającego kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu kursu z tematu objętego przedmiotową umową, c. realizacja kursu zgodnie z harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia ustalonym z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy, d. zorganizowanie i przeprowadzenie po zakończeniu zajęć egzaminu końcowego, e. opracowanie i wydanie certyfikatów potwierdzających uczestnictwo w kursie. W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, stosowania na wszystkich dokumentach znaków zgodnie z wytycznymi POKL. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. Zamawiający po zakończeniu kursu przeprowadzi jego ewaluację za pomocą anonimowych ankiet ewaluacyjnych. 7/. Wykonawca po zakończeniu obu edycji kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu szkolenia, b. program kursu oraz dziennik zajęć, c. protokół z egzaminu końcowego, d. potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem, e. kopie certyfikatów potwierdzające uczestnictwo w kursie wraz z potwierdzeniem ich odbioru przez uczestników kursu, f. informację o zrealizowaniu usługi wraz z rachunkiem/Fakturą Vat. Zaświadczenie o ukończeniu kursu wystawi Zamawiający.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zjewm.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach