Przetargi.pl
Zakup usługi opracowania kampanii informacyjnej na potrzeby realizacji kampanii e-mailingowej w ramach projektu pn;”Prowadzenie Telefonicznej Poradni Pomocy Palącym”, Nr sprawy Pn-98/19/AR Umowa z Ministerstwem Zdrowia nr 6/2/1/NPZ/FRPH/2018/97/92

Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie ogłasza przetarg

  • Adres: 02-034 Warszawa, ul. Wawelska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 570 94 63 , fax. 22 570 94 63
  • Data zamieszczenia: 2019-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie
    ul. Wawelska
    02-034 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 570 94 63, fax. 22 570 94 63
    REGON: 28836600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.coi.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usługi opracowania kampanii informacyjnej na potrzeby realizacji kampanii e-mailingowej w ramach projektu pn;”Prowadzenie Telefonicznej Poradni Pomocy Palącym”, Nr sprawy Pn-98/19/AR Umowa z Ministerstwem Zdrowia nr 6/2/1/NPZ/FRPH/2018/97/92
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup usługi opracowania kampanii informacyjnej na potrzeby realizacji kampanii e-mailingowej w ramach projektu pn;”Prowadzenie Telefonicznej Poradni Pomocy Palącym”, Nr sprawy Pn-98/19/AR, Umowa z Ministerstwem Zdrowia nr 6/2/1/NPZ/FRPH/2018/97/92 Opis przedmiotu zamówienia - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W celu potwierdzenia spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Wykonawca złoży wraz z ofertą: a. aktualne na dzień składania ofert OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru w załączniku nr 8 do SIWZ 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 – 23 i ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP: 2.1. Wykonawca złoży wraz z ofertą: a. aktualne na dzień składania ofert OŚWIADCZENIE o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt. - według wzoru w załączniku nr 7 do SIWZ 2.2. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedłoży: a. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1; b. oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 15); c. oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne - w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 22). 3. Inne niezbędne dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 3.1. Upoważnienia (oryginał) do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a także składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenia z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej RP; 3.2. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ.; 3.3. Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 2 a do SIWZ.; Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa § 5 zgodnie z § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia: a) pkt. 4 – składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, tj. podania nazw firm i adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP (załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym postępowaniu nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Inne niezbędne dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1. Upoważnienia (oryginał) do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a także składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenia z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej RP; 2. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ.; 3. Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 2 a do SIWZ.; Zgodnie z art. 29 ust. 3 a ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (przez cały okres obowiązywania umowy) co najmniej 1 osoby (sprawującej obowiązki związane z koordynacją prac wdrożeniowych lub osoby bezpośrednio wykonującej prace będące związane z realizacją przedmiotu zamówienia) wykonującej czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.10). Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu zaświadczenie lub oświadczenie o spełnieniu ww. obowiązku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach