Przetargi.pl
Zakup usługi kompleksowej obsługi urządzeń drukujących i kopiujących polegającej na zapewnieniu prawidłowej pracy urządzeń wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych, serwisem, wdrożeniem wydruku podążającego i dzierżawą urządzeń na potrzeby OR KRUS w Lublinie i podległych Placówek Terenowych.

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20325 Lublin, ul. Droga Męczenników Majdanka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 817 463 191 , fax. 817 462 238
  • Data zamieszczenia: 2018-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie
    ul. Droga Męczenników Majdanka 12
    20325 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 817 463 191, fax. 817 462 238
    REGON: 1251326200131
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usługi kompleksowej obsługi urządzeń drukujących i kopiujących polegającej na zapewnieniu prawidłowej pracy urządzeń wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych, serwisem, wdrożeniem wydruku podążającego i dzierżawą urządzeń na potrzeby OR KRUS w Lublinie i podległych Placówek Terenowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi kompleksowej obsługi urządzeń drukujących i kopiujących polegającej na zapewnieniu prawidłowej pracy urządzeń wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych, serwisem, wdrożeniem wydruku podążającego i dzierżawą urządzeń na potrzeby OR KRUS w Lublinie i podległych Placówek Terenowych. 2. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: 2.1. zapewnieniu ciągłości pracy urządzeń poprzez: 2.1.1. dostawę i wymianę materiałów eksploatacyjnych w urządzeniach zlokalizowanych w siedzibach Zamawiającego objętych zamówieniem, 2.1.2. zastępowanie na czas trwania niniejszego zamówienia urządzenia nienadającego się do dalszej eksploatacji lub będącego w serwisie urządzeniem zastępczym tego samego typu oraz wniesienie, instalacja i konfiguracja zgodnie z zaleceniami Zamawiającego w ciągu 24 godzin od zgłoszenia, 2.1.3. naprawy polegające na usuwaniu zgłoszonych awarii urządzeń, wynikłych w czasie eksploatacji, w tym dostawę i wymianę części zamiennych, 2.1.4. wykonywanie podczas naprawy dodatkowo wszelkich niezbędnych konserwacji i przeglądów technicznych obejmujących czynności o których mowa w ust. 3 pkt 2 wzoru umowy, 2.1.5. wykonywanie nieodpłatnych ocen (ekspertyz) stanu technicznego urządzeń, 2.1.6. dojazd i transport do siedziby Zamawiającego we własnym zakresie i na swój koszt. 2.2. wdrożeniu systemu zarządzania i monitorowania pracy urządzeń drukujących eksploatowanych przez Zamawiającego, 2.3. uruchomieniu usługi wydruku podążającego na 10 wybranych urządzeniach obejmującej: 2.3.1. odbiór wydruku na dowolnej drukarce znajdującej się w systemie wydruku podążającego, 2.3.2. wydruk w momencie wpisania na drukarce osobistego kodu lub zbliżenia karty zbliżeniowej niezależnie od lokalizacji drukarki w jednostkach terenowych na terenie obejmującym OR KRUS w Lublinie i podległych Placówkach Terenowych. 2.4. zapewnieniu pełnej obsługi serwisowej składającej się z: 2.4.1. bieżącego monitorowania stanu systemu, 2.4.2. bieżącego monitorowania urządzeń, 2.4.3. dostarczania części, 2.4.4. przeprowadzania przeglądów, 2.4.5. przeprowadzania konserwacji, 2.4.6. przeprowadzania napraw, 2.4.7. bieżącego monitorowania stanu zużycia tonerów oraz dostawie materiałów eksploatacyjnych do dostarczonych urządzeń w celu zapewnienia ciągłości działania usługi. 2.5. możliwość dzierżawy 20 szt. urządzeń drukujących zgodnie ze specyfikacją stanowiącą załącznik nr 7 do wzoru umowy. 2.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy – Rozdział II SIWZ, w załączniku nr 6 do umowy, a szczegółowy wykaz Urządzeń w załączniku nr 3 do Umowy. 2.7. Wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia – klauzule społeczne: 2.7.1. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie serwisowania udostępnionych urządzeń i systemu w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowo pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm., na odpowiednim do rodzaju jej pracy stanowisku, co najmniej przez okres realizacji zamówienia. Wyżej określony wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane powyżej prace, 2.7.2. w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt. 2.7.1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 2.7.2.1. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2.7.2.2. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 2.7.2.3. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu zamówienia. 2.7.3. w trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ppkt. 2.7.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: 2.7.3.1. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; 2.7.3.2. zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 2.7.3.3. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2018 poz. 1000). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 2.7.4. niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt. 2.7.1. czynności będzie skutkować naliczeniem kary umownej zgodnie z wzorem umowy, 2.7.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 2.8. Zamawiający w załączniku nr 4 do SIWZ podaje informacje z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). 2.9. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego zobowiązany jest oświadczyć na formularzu ofertowym, że spełnia obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku z następujących form: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 110). Wadium w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: numer 49101013390770021893200000 w NBP O/O w Lublinie z adnotacją „Wadium w postępowaniu - znak sprawy: 0800-OP.261.6.2018”. 2. W przypadku wadium wnoszonego w innych formach niż pieniądz, należy; oryginał dokumentu umieścić w odrębnej kopercie opatrzonej dopiskiem „WADIUM” i złożyć wraz z ofertą, natomiast kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty. 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej, gwarancja musi: 3.1. obejmować cały okres związania ofertą; 3.2. być samoistna, nieodwołalna, bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie; 3.3. zawierać wszystkie przypadki utraty wadium, o których mowa w pkt 7.4 i 7.5 SIWZ; 3.4. być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: 5.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 5.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 5.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz oferty wg wzoru zawartego w SIWZ, Rozdział III – Formularz oferty i Załączniki do SIWZ. 2. Zobowiązanie innych podmiotów, jeżeli Wykonawca polega na ich zdolnościach lub sytuacji na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Pełnomocnictwo /upoważnienie/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) [pełnomocnictwo jest wymagane również, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a oferta nie jest podpisana przez wszystkich członków konsorcjum]. 4. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach