Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran ogłasza przetarg
- Adres: 11-320 Jeziorany, Plac Zamkowy 4
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5392748 , fax. 089 5392760
- Data zamieszczenia: 2012-09-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran
Plac Zamkowy 4 4
11-320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5392748, fax. 089 5392760
REGON: 51074355100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usługi edukacyjnej w zakresie prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach realizacji projektu SUKCES zależy tylko od CIEBIE współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi edukacyjnej polegającej na prowadzeniu dodatkowych zajęć realizowanych w ramach projektu nr POKL.09.01.02-28-143/12-00 pt: SUKCES zależy tylko od CIEBIE współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Ww. zajęcia dodatkowe przygotowują uczniów do dalszej edukacji, tworząc solidny fundament przyszłego wykształcenia. Po przez odpowiednio przygotowane ćwiczenia dla uczniów zajęcia ukażą w jaki sposób można kształtować partnerskie relacje, opierając się na zasadzie wzajemnego szacunku. 2.Zakres zamówienia: a.Zakres zamówienia obejmuje przeprowadzenie dodatkowych zajęć w godzinach pozalekcyjnych w Liceum Ogólnokształcącym Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Jezioranach w klasach I i II. b.Zajęcia odbywać się będą grupowo w podziale na poszczególne przedmioty: język angielski, ICT i indywidualne doradztwo zawodowe (podział na poszczególne przedmioty stanowi jednocześnie części zamówienia). c.Zajęcia odbywać się będą w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Jezioranach, ul. Mickiewicza 11, 11-320 Jeziorany. d.Zajęcia z języka angielskiego ukierunkowane będą na nabycie umiejętności rozumienia ze słuchu, rozumienia tekstu czytanego i rozpoznawania struktur leksykalno-gramatycznych, redagowanie tekstów użytkowych, pisanie dłuższego teksu w postaci opisu. Zajęcia kończą się zewnętrznym egzaminem, który sprawdza znajomość języka angielskiego. e.Zajęcia ICT wykorzystujące nowoczesne oprogramowanie graficzne ukierunkowane będą na nabycie umiejętności graficznych i przygotowanie do uzyskania międzynarodowego certyfikatu umiejętności komputerowych. Zajęcia kończą się 4 zewnętrznymi egzaminami z poszczególnych modułów (arkusze kalkulacyjne, przetwarzanie tekstów, użytkowanie komputerów, usługi w sieciach informatycznych). Zajęcia będą prowadzone przy wykorzystaniu oprogramowania graficznego. Zajęcia w ramach przetwarzania tekstu ukierunkowane są na zdobycie umiejętności korzystania z edytora tekstu w celu tworzenia dokumentów. Odszukanie w systemie komputerowym i uruchomienie edytora tekstu. Otwieranie istniejącego dokumentu. Tworzenie dokumentu: Wprowadzenie krótkiego tekstu za pomocą klawiatury, wstawianie tekstu, usuwanie tekstu, zapisywanie dokumentu na dysku. Używanie podstawowych funkcji przetwarzania tekstu: przenoszenie fragmentu tekstu w obrębie dokumentu, kopiowanie fragmentu tekstu w obrębie dokumentu lub do innego dokumentu, zastępowanie wybranych słów innymi. Zmiana wyglądu tekstu: używanie kursywy, pogrubianie tekstu, wyrównywanie i podkreślanie tekstu, zmiana kroju czcionek, zmiana odstępów między wierszami, kontrola wyrównania tekstu. Używanie programu sprawdzania pisowni i dokonywanie potrzebnych zmian. Drukowanie dokumentu i jego części. Tworzenie nagłówka i stopki, numerowanie stron. Korzystanie z funkcji pomocy. Wstawianie tabel i wykresów. Tworzenie tabeli w obrębie dokumentu. Ustawianie marginesów. Używanie tabulatorów i ustawianie punktów tabulacji. Formatowanie dokumentu do korespondencji urzędowej. Łączenie listy adresowej z dokumentem. Dzielenie wyrazów. Dołączanie tekstu z innego dokumentu. Używanie szablonów. Używanie oprogramowania zintegrowanego. Zajęcia w ramach bloku Arkusze kalkulacyjne ukierunkowane są na zdobycie wiedzy w zakresie znajomości podstawowych pojęć arkusza kalkulacyjnego, praktyczne doświadczenie w projektowaniu i stosowaniu arkusza oraz znajomości jego podstawowych funkcji. Otwieranie pliku z arkuszem kalkulacyjnym, dokonywanie zmian, dodawanie wierszy, obliczanie nowych wartości. Wstawianie wierszy i kolumn - tworzenie nowych wierszy lub kolumn w określonym miejscu. Tworzenie arkusza kalkulacyjnego i wprowadzanie danych liczbowych, tekstowych oraz formuł. Formatowanie komórek - np. rozmiar, miejsca dziesiętne, waluta itp. Dobranie szerokości kolumn oraz formatowanie kolumn i wierszy. Porządkowanie danych w arkuszu kalkulacyjnym. Używanie podstawowych funkcji arkusza kalkulacyjnego, takich jak sumowanie i wyliczanie średniej. Drukowanie i zapisywanie arkusza kalkulacyjnego. Tworzenie nagłówka i stopki. Korzystanie z funkcji pomocy. Znajomość i stosowanie bezwzględnego i względnego adresowania komórek w formułach. Tworzenie wykresów do graficznej analizy danych w arkuszu kalkulacyjnym. Wstawianie wykresów z dysku. Drukowanie wykresów z tytułami i etykietami. Tworzenie grafiki trójwymiarowej. Przenoszenie informacji pomiędzy arkuszami kalkulacyjnymi. Praca z więcej niż z jednym arkuszem kalkulacyjnym. Używanie pakietów oprogramowania zintegrowanego. Zajęcia w ramach bloku użytkowanie komputerów ukierunkowane są na zdobycie wiedzy na temat podstawowych zasad organizacji środowiska pracy do efektywnego wykorzystania komputera. Prawidłowe włączanie i wyłączanie komputera. Tworzenie katalogu i podkatalogu - znajomość struktury systemu katalogów. Przenoszenie i kopiowanie plików. Usuwanie plików z jednego lub więcej katalogów. Tworzenie pliku przy użyciu dowolnego edytora i zapisywanie w katalogu. Zmiana nazwy pliku. Sprawdzanie zawartości katalogu, znajomość pojęcia liczby plików w tym katalogu, rozmiaru plików oraz daty ich utworzenia i aktualizacji. Umiejętność formatowania pamięci. Wykonywanie zapasowej kopii danych - kopiowanie plików na inny dysk albo do innego katalogu na tym samym dysku. Zapisywanie plików na dyskietce. Umiejętność wyboru drukarki i drukowania na zainstalowanej drukarce. Zajęcia w ramach bloku Przeglądanie stron internetowych i komunikacji ukierunkowany jest na zdobycie wiedzy w zakresie stosowania pojęć sieciowych, umiejętności korzystania z poczty elektronicznej i wiedzę o tym, co jest dostępne w internetowych serwisach informacyjnych. f.Indywidualne doradztwo zawodowe - zajęcia prowadzone w celu stworzenia portfolia uczestnika projektu, w tym personalnej karty wskazującej predyspozycje, talenty i umiejętności ucznia. Zajęcia będą prowadzone przy wykorzystaniu oprogramowania komputerowego, m.in. do badania predyspozycji. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione w niniejszej specyfikacji części zamówienia - każda z części stanowi odrębne zamówienie i obejmuje: a.CZĘŚĆ NR 1. Przeprowadzenie dodatkowych zajęć z języka angielskiego. Zajęcia prowadzone będą w roku szkolnym 2012/2013 w łącznym wymiarze 180 godzin (2 grupy po 90 godzin każda). Zajęcia będą odbywały się w dni nauki szkolnej lub w inne dni za zgodą Koordynatora projektu. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do: -Prowadzenia dodatkowych zajęć dydaktycznych z języka angielskiego dla klas I i II Liceum Ogólnokształcącego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Jezioranach -Utrzymywania bieżącego kontaktu z Koordynatorem Projektu w celu sprawnej organizacji zajęć -Terminowe opracowanie i przekazywanie miesięcznych kart pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dodatkowych, prowadzenie dziennika zajęć i list obecności -Diagnozowania postępów pracy uczniów -Sprawozdania z realizacji zajęć uwzględniającego postęp pracy uczniów -Niezwłocznego informowania Koordynatora Projektu o zaistniałych problemach b.CZĘŚĆ NR 2. Przeprowadzenie dodatkowych zajęć z ICT. Zajęcia prowadzone będą w roku szkolnym 2012/2013 w łącznym wymiarze 180 godzin (2 grupy po 90 godzin każda). Zajęcia będą odbywały się w dni nauki szkolnej lub w inne dni za zgodą Koordynatora projektu. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do: -Prowadzenia dodatkowych zajęć z ICT dla klas I i II Liceum Ogólnokształcącego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Jezioranach -Utrzymywania bieżącego kontaktu z Koordynatorem Projektu w celu sprawnej organizacji zajęć -Terminowe opracowanie i przekazywanie miesięcznych kart pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dodatkowych, prowadzenie dziennika zajęć i list obecności -Diagnozowania postępów pracy uczniów -Sprawozdania z realizacji zajęć uwzględniającego postęp pracy uczniów -Niezwłocznego informowania Koordynatora Projektu o zaistniałych problemach c.CZĘŚĆ NR 3. Przeprowadzenie dodatkowych zajęć w zakresie indywidualnego doradztwa zawodowego. Zajęcia prowadzone będą w roku szkolnym 2012/2013 w łącznym wymiarze 100 godzin (20 uczniów po 5 godzin dla każdego z nich). Zajęcia będą odbywały się w dni nauki szkolnej lub w inne dni za zgodą Koordynatora projektu. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do: -Prowadzenia dodatkowych zajęć z indywidualnego doradztwa zawodowego dla klas I i II Liceum Ogólnokształcącego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Jezioranach -Utrzymywania bieżącego kontaktu z Koordynatorem Projektu w celu sprawnej organizacji zajęć -Terminowe opracowanie i przekazywanie miesięcznych kart pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin indywidualnego doradztwa , prowadzenie dziennika zajęć i list obecności -Diagnozowania postępów pracy uczniów -Sprawozdania z realizacji zajęć uwzględniającego postęp pracy uczniów -Niezwłocznego informowania Koordynatora Projektu o zaistniałych problemach UWAGA 1.Godzina zajęć dodatkowych trwa 45 minut. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 3.Szczegółowy harmonogram realizacji zajęć dodatkowych zostanie sporządzony po wyłonieniu Wykonawcy/ów w porozumieniu z dyrektorem szkoły. 4.Wymagania kwalifikacyjne oraz wymagania Zamawiającego dotyczące świadczonych usług edukacyjnych: a.Do obowiązków Wykonawcy prowadzącego zajęcia dodatkowe należy: 1)dbałość o merytoryczną wysoką jakość i rzetelność zajęć, 2)systematyczność realizacji zajęć zgodnie z harmonogramem ustalonym po zakończeniu procedury przetargowej i wyłonieniu Wykonawcy, 3)systematyczne prowadzenie dokumentacji dotyczącej prowadzonych zajęć dodatkowych, w tym kart ewidencji czasu pracy, list obecności, dzienników zajęć i przedkładania ich w ostatnim dniu miesiąca do zatwierdzenia koordynatorowi i dyrektorowi szkoły. 4)przekazywanie dyrektorowi szkoły w ostatnim dniu każdego miesiąca zbiorczych informacji dotyczących realizacji zajęć dodatkowych według wzorów przekazywanych przez Koordynatora Projektu, 5)terminowe opracowanie i przekazywanie miesięcznych kart pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dodatkowych. 6)przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.). 7)prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych kierowanych do opinii publicznej, informujących o finansowaniu realizacji Projektu przez Unię Europejską zgodnie z wymogami, o których mowa w Rozporządzeniu Rady (WE) nr 1083/2006 ustanawiającymi przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności oraz wytycznymi w zakresie informacji i promocji. b.Zamawiający wymaga, aby osoby które wykonywać będą zamówienie były dyspozycyjne i dostosowały się do planu zajęć szkoły. c.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca prowadzący zajęcia dodatkowe, o których mowa w Rozdziale 3, pkt 4 SIWZ, posiadali odpowiednie kwalifikacje adekwatnie do wymienionych zajęć, w odniesieniu do liceów ogólnokształcących określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009r. Nr 50 poz. 400 z późn. zm.). 5.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej siwz części zamówienia - części od 1 do 3. 6.Za wypadki i szkody powstałe podczas realizacji usługi odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie Wykonawca. 7.Zaoferowanie usług niezgodnych z Opisem przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszym rozdziale, będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt. 2 ustawy Pzp - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Szkolenie pt: Niematerialne dziedzictwo Warmii i Mazur inspiracją do edukacji regionalnej w szkole.
Dodano: 2016-07-27 - Szkolenia dla nauczycieli w zakresie nauki programowania na wszystkich etapach edukacyjnych we wszystkich typach szkół i placówek województwa warmińsko-mazurskiego
Dodano: 2016-07-26 - Przetarg Pierwsza Pomoc
Dodano: 2016-06-14 - Usługa zorganizowania i przeprowadzenia profesjonalnych szkoleń zawodowych, realizowanych przez Warmińsko - Mazurską Wojewódzką Komendę OHP w Olsztynie (CEiPM Olsztyn), w ramach utrzymania rezultatów projektu OHP jako realizator usług rynku pracy
Dodano: 2016-04-18 - Usługa zorganizowania i przeprowadzenia profesjonalnych szkoleń zawodowych, realizowanych przez Warmińsko - Mazurską Wojewódzką Komendę OHP w Olsztynie (CEiPM Elbląg), w ramach utrzymania rezultatów projektu OHP jako realizator usług rynku pracy
Dodano: 2016-04-11 - Przeprowadzenie dokształcania i doskonalenia zawodowego w różnych formach, dla nauczycieli województwa warmińsko-mazurskiego, w ramach zadań edukacyjnych Warmińsko-Mazurskiego Kuratora Oświaty
Dodano: 2016-04-01 - Przeprowadzenie form dokształcania i doskonalenia zawodowego dla nauczycieli województwa warmińsko-mazurskiego w ramach zadań edukacyjnych Warmińsko-Mazurskiego Kuratora Oświaty
Dodano: 2015-11-10 - Przeprowadzenie warsztatów z programowania robotów Arduino w ramach projektu realizowanego przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie pt. Studiuj Informatykę na UWM współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2015-09-25 - Usługa przeprowadzenia kursu języka angielskiego metodą konwersacyjną dla kadry kierowniczej wyższego i średniego szczebla oraz pracowników naukowych i administracji IRZiBŻ PAN w Olsztynie
Dodano: 2015-08-20 - Usługa kompleksowej organizacji i przeprowadzenia szkolenia z zakresu Prawa zamówień publicznych
Dodano: 2015-08-17