Gmina Łopiennik Górny ogłasza przetarg
- Adres: 22-351 Łopiennik Górny, Łopiennik Górny 1
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 82 5773123 , fax. 82 5773010
- Data zamieszczenia: 2012-09-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łopiennik Górny
Łopiennik Górny 1 1
22-351 Łopiennik Górny, woj. lubelskie
tel. 82 5773123, fax. 82 5773010
REGON: 11019794800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usługi edukacyjnej obejmującej prowadzenie zajęć pozalekcyjnych oraz zajęć dodatkowych dla dzieci ze Szkoły Podstawowej w Łopienniku Dolnym i Gimnazjum w Łopienniku Górnym, prowadzonych przez Gminę Łopiennik Górny, w ramach projektu pt. Akademia wielkich możliwości - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych oraz dodatkowych zajęć dydaktycznych w ramach projektu konkursowego Akademia wielkich możliwości w Szkole Podstawowej w Łopienniku Dolnym oraz Gimnazjum w Łopienniku Górnym, których organem prowadzącym jest Gmina Łopiennik Górny. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenia różnic w jakości usług edukacyjnych. Zajęcia będą się odbywały we wskazanych szkołach na terenie Gminy Łopiennik Górny. Zamawiający zapewnia bezpłatny dostęp do sal, w których prowadzone będą zajęcia w szkołach biorących udział w projekcie oraz niezbędne pomoce dydaktyczne. Termin prowadzenia poszczególnych zajęć zostanie ustalony po podpisaniu umowy. 2. Zakres zamówienia obejmuje: a) opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy programu, rozkładu i planu zajęć pozalekcyjnych obejmujących ich harmonogram oraz przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu, b) organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin dodatkowych wspierających proces nauczania, c) terminowe i rzetelne wykonywanie usług edukacyjnych, zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, d) prowadzenie dzienników zajęć wraz z potwierdzaniem frekwencji uczestników (listy obecności) i przekazania pełnej dokumentacji Zamawiającemu po zakończeniu zajęć, e) monitorowanie przebiegu realizacji projektu i frekwencji uczestników, f) przeprowadzenie testów sprawdzających wiedzę i umiejętności oraz ankietowanie uczniów w trakcie oraz na zakończenie realizacji zajęć, g) sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć, h) sprawozdawczość z realizacji usługi. Pozostałe szczegółowe uwarunkowania dotyczące realizacji przedmiotu umowy i warunków współpracy zawiera projekt umowy cywilnoprawnej stanowiący załącznik Nr 5 do SIWZ. Zajęcia należy przeprowadzić zgodnie z harmonogramami uzgodnionymi z dyrektorami szkół i zaakceptowanym przez koordynatora projektu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uglopiennikgorny.bip.e-zeto.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wybór personelu do realizacji usługi edukacyjnej obejmującej przeprowadzenie zajęć dla uczestników projektu Szkoła dla KAŻDEGO!- realizowanego przez Szkołę Podstawową nr 51 im Jana Pawła II w Lublinie jako Partnera projektu realizowanego przez EURO-FORUM Marek Gudków z siedzibą w Lublinie (Lider Partnerstwa), w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL 2007-2013
Dodano: 2013-04-15 - Przedmiotem zamówienia jest wybór personelu do realizacji usługi edukacyjne obejmującej przeprowadzenie zajęć dla uczestników projektu: Szkoła dla KAŻDEGO! nr projektu POKL.09.01.02-06-246/12, realizowanego przez Euro-Forum Marek Gudków w partnerstwie ze Szkołą Podstawową nr 51 im Jana Pawła II w Lublinie, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013
Dodano: 2013-02-19 - Przeprowadzenie zajęć ICT- robotyka oraz wykonanie i wdrożenie platformy e-learningowej z kontentem w ramach projektu konkursowego Klucz do przyszłości - program rozwoju szkół podstawowych w gminie Łabunie
Dodano: 2012-11-19 - Przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego w ramach projektu konkursowego Klucz do przyszłości - program rozwoju szkół podstawowych w gminie Łabunie
Dodano: 2012-11-16 - Wykonanie usługi: przeprowadzenie dodatkowych zajęć wspierających proces nauczania, rozwijających zainteresowania uczniów w ramach projektu konkursowego Kierunek- sukces w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych zapewnianie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenia różnic w jakości usług edukacyjnych
Dodano: 2012-11-06 - Zakup usługi edukacyjnej obejmującej prowadzenie zajęć pozalekcyjnych, zajęć dydaktyczno -wyrównawczych, zajęć specjalistycznych, zajęć z poradnictwa i doradztwa edukacyjno - zawodowego, oraz doradztwo i opieka pedagogiczno - psychologiczna dla dzieci ze Szkoły Podstawowej w Gorzkowie i Gimnazjum w Gorzkowie, prowadzonych przez Gminę Gorzków, w ramach projektu pt. Szkoły z Sukcesem - wsparcie uczniów i uczennic z Gminy Gorzków
Dodano: 2012-10-23 - Wykonanie usługi: przeprowadzenie dodatkowych zajęć: wyrównawczych, rozwijających zainteresowania uczniów oraz wsparcia psychologiczno-pedagogicznego w ramach projektu konkursowego Kierunek- sukces w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych zapewnianie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenia różnic w jakości usług edukacyjnych
Dodano: 2012-10-23 - Przeprowadzenie dodatkowych zajęć: wspierających proces nauczania, rozwijających zainteresowania uczniów oraz poradnictwa psychologiczno-pedagogicznego w ramach projektu konkursowego Klucz do przyszłości - program rozwoju szkół podstawowych w gminie Łabunie
Dodano: 2012-09-27 - Zakup usług dydaktycznych w ramach projektu Indywidualizacja szansą na lepsze wyniki w nauce
Dodano: 2012-08-07 - Wybór kadry prowadzącej zajęcia w ramach projektu pn: Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w szkołach podstawowych w Gminie Piaski
Dodano: 2012-07-16