Przetargi.pl
Wybór kadry prowadzącej zajęcia w ramach projektu pn: Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w szkołach podstawowych w Gminie Piaski

Urząd Miejski w Piaskach ogłasza przetarg

  • Adres: 21-050 Piaski, ul. Lubelska 77
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 5821020 , fax. 081 5821020
  • Data zamieszczenia: 2012-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Piaskach
    ul. Lubelska 77 77
    21-050 Piaski, woj. lubelskie
    tel. 81 5821020, fax. 081 5821020
    REGON: 00054910500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór kadry prowadzącej zajęcia w ramach projektu pn: Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w szkołach podstawowych w Gminie Piaski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach projektu systemowego - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania klas I-III w szkołach podstawowych w Gminie Piaski. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenia różnic w jakości usług edukacyjnych. Zajęcia będą się odbywały w szkołach podstawowych na terenie Gminy Piaski. Zamawiający zapewnia bezpłatny dostęp do sal, w których prowadzone będą zajęcia w szkołach biorących udział w projekcie oraz niezbędne pomoce dydaktyczne. Termin prowadzenia poszczególnych zajęć zostanie ustalony po podpisaniu umowy. Zakres zamówienia obejmuje: 1. opracowanie programu zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu nauczania, 2. organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin dodatkowych wspierających indywidualizację procesu nauczania, 3. opracowanie i prowadzenie arkusza obserwacji indywidualnych osięgnięć ucznia, 4. prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu, 5. monitorowanie przebiegu realizacji projektu i frekdencji uczestników, 6. przeprowadzenie indywidualnych diagnoz uczniów na zakończenie realizacji zajęć, 7. sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć, 8. sprawozdawczość z realizacji usługi. Zajęcia należy przeprowadzić zgodnie z harmonogramami uzgodnionymi z dyrektorami szkół i zaakceptowanym przez koordynatora projektu. Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Piaskach Część 1 - przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 9 grup po 8 osób x 1 godzina tygodniowo - łącznie 360 godzin po 45 minut. Część 2 - przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 9 grup po 8 osób x 1godzina tygodniowo - łącznie 360 godzin po 45 minut. Część 3 - przeprowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 3 grup po10 osób x 1 godzina tygodniowo - łącznie 120 godzin po 60 minut. Część 4 - przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 3 grupy po 5 osób x 1 godzina tygodniowo - łącznie 120 godzin po 60 minut. Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Bystrzejowicach Część 5 - przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 2 grupy po 5 osób x 2 godziny tygodniowo - łącznie 160 godzin po 45 minut. Część 6 - przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 2 grupy po 8 osób x 2 godziny tygodniowo - łącznie 160 godzin po 45 minut. Część 7 - przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 1 grupa 4 osobowa x 2 godziny tygodniowo - łącznie 80 godzin po 60 minut. Część 8- przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 4 grupy po 4 osoby x 1 godzina tygodniowo - łącznie 160 godzin po 60 minut. Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Woli Piaseckiej Część 9 - przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 1 grupa 8 osobowa x 2 godziny tygodniowo - łącznie 80 godzin po 45 minut. Część 10 - przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 1 grupa 6 osobowa x 2 godziny tygodniowo - łącznie 80 godzin po 45 minut. Część 11 - przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych matematycznie -1 grupa 6 osobowa x 2 godziny tygodniowo - łącznie 80 godzin po 45 minut. Część 12 - przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych artystycznie - w zakresie plastyki - 1 grupa 8 osobowa x 2 godziny tygodniowo - łącznie 80 godzin po 45 minut.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piaski.pl, BIP: http://umpiaski.bip.e-zeto.eu/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach