Łódzki Ośrodek Geodezji ogłasza przetarg
- Adres: 90-113 Łódź, Traugutta
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. +48 422726806, , fax. +48 422726800
- Data zamieszczenia: 2020-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Łódzki Ośrodek Geodezji
Traugutta 21/23
90-113 Łódź, woj. łódzkie
tel. +48 422726806, , fax. +48 422726800
REGON: 47083053600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.log.lodz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usług serwisowych dla posiadanego przez Łódzki Ośrodek Geodezji sprzętu komputerowego i oprogramowania w czterech zadaniach częściowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup usług serwisowych dla posiadanego przez Łódzki Ośrodek Geodezji sprzętu komputerowego i oprogramowania w czterech zadaniach częściowych, w szczególności : Zadanie częściowe nr 1 Mind Manager Upgrade szt. 2; Zadanie częściowe nr 2 IT Manager – 12 miesięczny pakiet serwisowy. Okres od 01.12.2020r. do 30.11.2021; Zadanie częściowe nr 3 PL/SQL Developer Annual Service Contract Annual Service Contract dla PL/SQL Developer 5 users. Okres od 02.11.2020 do 01.11.2021; Zadanie częściowe nr 4 Dostawa subskrypcji oprogramowania. Asysta techniczna dla Autodesk: Autocad i Civil AutoCAD - odnowienie subskrypcji •3 szt. Autodesk Civil 3D - odnowienie subskrypcji •1 szt. Okres od 25.12.2020 do 24.12.2021. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72591000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy (dla danego zadania częściowego) sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do s.i.w.z., zawierający w szczególności: łączną cenę ofertową brutto, netto, podatek VAT, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji jakości i rękojmi, warunki płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień s.i.w.z. i wzoru umowy bez zastrzeżeń a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; podpisany zgodnie z zasadami o których mowa w ust. 1.3 b) oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1.1. s.i.w.z. według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 i 4 do s.i.w.z.; podpisany zgodnie z zasadami o których mowa w ust. 1.3 c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik; podpisany zgodnie z zasadami o których mowa w ust. 1.4 i 1.5. d) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 5.4.1 i 5.4.4 s.i.w.z. – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego, podpisany zgodnie z zasadami o których mowa w ust. 1.3. e) w zadaniu częściowym nr 4 oświadczenie i/lub umowę partnerską lub inny dokument na sprzedaż i obsługę oprogramowania; AutoCAD AutoCAD Civil 3D lub równoważny (zadanie częściowe nr 4) i jest uprawnionym/upoważnionym do świadczenia lub sprzedaży usługi asysty technicznej zgodnie z wzorem wg Załącznika nr 7b, podpisany zgodnie z zasadami o których mowa w ust. 1.3. 1.2 Oferta musi być napisana w języku polskim. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym musza być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 1.3 Wszystkie dokumenty i oświadczenia o których mowa w s.i.w.z. powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w postaci dokumentu elektronicznego, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców ubiegających się wspólnie/podmiot na zasobach których Wykonawca polega. UWAGA: W przypadku przekazywania przez Wykonawcę dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji (np. zip), opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest równoznaczne z poświadczeniem za zgodność z oryginałem wszystkich elektronicznych kopii dokumentów zawartych w tym pliku. 1.4 Pełnomocnictwo o którym mowa w ust. 11.1 ppkt d) pod rygorem nieważności musi być złożone w formie oryginału, w postaci dokumentu elektronicznego, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze. 1.5 W przypadku gdy Wykonawca nie posiada pełnomocnictwa w formie elektronicznej oryginalnej (tj. z kwalifikowanym podpisem osoby uprawnionej do jego u udzielenia) , a posiada dla danej osoby pełnomocnictwo tylko w formie pisemnej(tj. z własnoręcznym podpisem osoby uprawnionej do jego udzielenia), może złożyć kopię pełnomocnictwa, notarialnie poświadczoną elektronicznie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakres opcjonalny zakup usług serwisowych dla posiadanego przez Łódzki Ośrodek Geodezji sprzętu komputerowego i oprogramowania OSCAN.
Dodano: 2021-10-06 - Przedmiotem zamówienia jest zakup usług serwisowych dla posiadanego przez Łódzki Ośrodek Geodezji sprzętu komputerowego i oprogramowania w pięciu zadaniach częściowych.
Dodano: 2020-10-14 - Zakup usług serwisowych gwarancyjnych dla ploterów OCE CW600 CW 650 CW500 • CW 600 SN: 1263 czas wykonania serwisu 01.08.2020 – 31.07.2021 • CW 650 SN: 1426 + skaner Czas wykonania serwisu 01.08.2020 – 31.07.2021 • CW 500 SN: 497203761 + Czas wykonania serwisu 01.08.2020 – 31.07.2021
Dodano: 2020-06-29 - Zakup asysty technicznej dla zakontraktowanych licencji produktów Autodesk, dla Łódzkiego Ośrodka Geodezji
Dodano: 2019-09-09 - Zakup asysty technicznej dla zakontraktowanych licencji produktów Autodesk, dla Łódzkiego Ośrodka Geodezji
Dodano: 2019-07-11 - Zakup usług serwisowych dla posiadanego przez Łódzki Ośrodek Geodezji sprzętu komputerowego i oprogramowania w sześciu zadaniach częściowych.
Dodano: 2019-07-11 - Przedmiotem zamówienia jest zakup asysty technicznej dla zakontraktowanych licencji produktów Autodesk, dla Łódzkiego Ośrodka Geodezji
Dodano: 2018-08-23 - Przedmiotem zamówienia jest zakup usług serwisowych dla posiadanego przez Łódzki Ośrodek Geodezji sprzętu komputerowego i oprogramowania w trzech zadaniach częściowych
Dodano: 2018-08-23 - Przedmiotem zamówienia jest zakup asysty technicznej dla zakontraktowanych licencji produktów Autodesk, dla Łódzkiego Ośrodka Geodezji
Dodano: 2018-07-06 - Przedmiotem zamówienia jest zakup usług serwisowych dla posiadanego przez Łódzki Ośrodek Geodezji sprzętu komputerowego i oprogramowania w sześciu zadaniach częściowych.
Dodano: 2018-06-29