Gmina Ełk ogłasza przetarg
- Adres: 19300 Ełk, ul. Kościuszki
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 87 619 45 00 , fax. 87 619 45 01
- Data zamieszczenia: 2018-01-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ełk
ul. Kościuszki
19300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 87 619 45 00, fax. 87 619 45 01
REGON: 79067109900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.elk.gmina.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usług remontowych i sprzętowych oraz naprawy w ramach bieżącego utrzymania i remontów dróg gminnych w 2018 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług remontowych i sprzętowych oraz naprawy w ramach bieżącego utrzymania i remontów dróg gminnych w 2018 roku. Przedmiot zamówienia polega na: - profilowaniu dróg gruntowych przy użyciu równiarki, prace równiarki na drogach, - naprawie nawierzchni dróg gminnych tłuczniem kamiennym zapewnionym przez zamawiającego, - transporcie samochodami ciężarowymi materiałów do remontów cząstkowych i całkowitych zapewnionych przez zamawiającego , - zagęszczaniu nawierzchni walcem, - koszeniu poboczy, - pracach przy urządzaniu terenów rekreacyjnych, - oczyszczaniu przydrożnych rowów oraz praca przy naprawie i wymianie przepustów drogowych. Usługi sprzętowe oraz naprawy w ramach bieżącego utrzymania i remontów dróg gminnych w 2018 r. zlecane będą wykonawcy w miarę potrzeb zamawiającego. Wszelkie uzgodnienia z zarządcami dróg w pasie których będą prowadzone roboty (tymczasowe organizacje ruchu itp.) leżą po stronie wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60181000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wykonawca wraz z ofertą składa oryginał zobowiązania podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby wykonawcy składającego ofertę określający w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Świadczenie usług transportowych materiałów sypkich do naprawy nawierzchni dróg gminnych i inwestycji wodno-kanalizacyjnych oraz wywóz materiałów zbędnych z terenów realizowanych inwestycji spółki”.
Dodano: 2021-01-15 - Świadczenie usług transportowych materiałów sypkich do naprawy nawierzchni dróg gminnych i inwestycji wodno-kanalizacyjnych oraz wywóz materiałów zbędnych z terenów realizowanych inwestycji spółki.
Dodano: 2020-12-08 - Świadczenie usług transportowych materiałów sypkich do naprawy nawierzchni dróg gminnych i inwestycji wodno-kanalizacyjnych oraz wywóz materiałów zbędnych z terenów realizowanych inwestycji spółki.
Dodano: 2020-03-13 - Wynajem samochodu dyspozytorskiego do obsługi Akcji Zimowej w sezonach: 2018/2019, 2019/2020, 2020/2021
Dodano: 2018-08-27 - Świadczenie usług transportowych materiałów sypkich do naprawy nawierzchni dróg gminnych
Dodano: 2018-06-11 - „Zakup usług remontowo-sprzętowych w ramach bieżącego utrzymania i remontów dróg gminnych na lata 2018 i 2019”
Dodano: 2018-05-22 - Remonty bieżące dróg gruntowych na terenie gminy Olecko w 2018 r.
Dodano: 2018-02-21 - Wynajem samochodu patrolowego do obsługi Zarządu Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie
Dodano: 2017-11-29 - Zakup usług remontowo-sprzętowych w ramach konserwacji dróg gruntowych na terenie Gminy Olecko w 2017 r.
Dodano: 2017-03-07 - Zakup usług remontowo-sprzętowych w ramach bieżącego utrzymania i remontów dróg gminnych oraz Funduszu Sołeckiego na 2017 r.
Dodano: 2017-03-03