Gmina Ełk ogłasza przetarg
- Adres: 19300 Ełk, ul. Kościuszki
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 87 619 45 00 , fax. 87 619 45 01
- Data zamieszczenia: 2017-03-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ełk
ul. Kościuszki
19300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 87 619 45 00, fax. 87 619 45 01
REGON: 79067109900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usług remontowo-sprzętowych w ramach bieżącego utrzymania i remontów dróg gminnych oraz Funduszu Sołeckiego na 2017 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na bieżących naprawach i utrzymaniu gruntowych dróg, placów i terenów których właścicielem jest Gmina Ełk. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna dotycząca usług sprzętowych i napraw obejmuje m.in.: - profilowanie dróg gruntowych przy użyciu równiarki, - naprawa nawierzchni dróg gminnych tłuczniem kamiennym zapewnionym przez zamawiającego, - naprawa nawierzchni dróg gminnych tłuczniem kamiennym zapewnionym przez wykonawcę, - transport samochodami ciężarowymi materiałów do remontów cząstkowych i całkowitych zapewnionych przez zamawiającego , - zagęszczanie nawierzchni walcem, - koszenie poboczy, - prace przy urządzaniu terenów rekreacyjnych, - oczyszczanie przydrożnych rowów oraz praca przy naprawie i wymianie przepustów drogowych. 3. Wykonawca zapewni materiał konieczny do wykonania robót polegających na wbudowaniu 1m3 kruszywa łamanego 0-31,5 (minimum 70% kruszywa łamanego), zgodnego z Specyfikacją Techniczną. Wszelkie koszty związane z zakupem, transportem, rozładunkiem i wbudowaniem wyżej wymienionego materiału należy wliczyć w koszt jednostkowy wbudowania 1m³ kruszywa łamanego 0-31,5. 4. Usługi sprzętowe oraz naprawy w ramach bieżącego utrzymania i remontów dróg gminnych w 2017 r. zlecane będą wykonawcy w miarę potrzeb zamawiającego. Minimalne wymagania sprzętowe: Lp. Rodzaj sprzętu Minimalna wymagana ilość sprzętu 1 Równiarka drogowa o szerokości pracy min. 3,0 m. 2 szt. 2 Samochód samowyładowczy o ład. powyżej 10 t 1 szt. 3 Samochód samowyładowczy z dźwigiem samochodowym HDS o ład. powyżej 10 t. 1 szt. 4 Koparko-ładowarka z napędem 4x4. 1 szt. 5 Walec drogowy z gumą z wibracją o szerokości min. 1,2 m i tonażu min. 10 t. 1 szt. 6 Kosiarka drogowa do wykaszania poboczy na sprzęcie samojezdnym. 1 szt. Szacunkowa ilość godzin na podstawie przedmiaru: Lp. Rodzaj sprzętu Szacunkowa ilość roboczogodzin 1 Równiarka drogowa o szerokości pracy min. 3,0 m 150 2 Samochód samowyładowczy o ład. powyżej 10t 90 3 Samochód samowyładowczy z dźwigiem samochodowym HDS o ład. powyżej 10t. 20 5 Koparko-ładowarka z napędem 4x4 200 7 Walec drogowy z gumą z wibracją o szerokości min. 1,2 m i tonażu min. 10 t. 400 8 Kosiarka drogowa do wykaszania poboczy na sprzęcie samojezdnym 75 9 Wbudowanie 1m³ kruszywa łamanego naturalnego (70% kruszywa łamanego) (transport, rozsunięcie i zagęszczenie) w m³ 1615,98 m³ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60181000-0
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia przez wykonawców wadium w wysokości 5.000, 00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium należy wnieść w jednej z form podanych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014, poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: PKO S.A. Nr 11 1240 5745 1111 0010 4463 2844 z dopiskiem: „Wadium na zakup usług remontowo-sprzętowych w ramach bieżącego utrzymania i remontów dróg gminnych oraz Funduszu Sołeckiego na 2017 r.”. 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej (przelewem) zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji, o której mowa w pkt 3 ppkt 2-5 oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot bez naruszenia integralności całej oferty. Dokumenty te powinny precyzyjnie określać „beneficjenta” oraz cel ustanowionego zabezpieczenia, musza być przypisane do konkretnego postepowania. W gwarancji należy wskazać przypadki, w których nastąpi zapłata gwarantowanej kwoty - albo opisowo albo też poprzez przywołanie art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. Powinny także zawierać klauzule o nie odwoływalności gwarancji, jej bezwarunkowości oraz dokonaniu zapłaty na pierwsze żądanie. Koperta powinna być oznaczona napisem „Wadium na zakup usług remontowo-sprzętowych w ramach bieżącego utrzymania i remontów dróg gminnych oraz Funduszu Sołeckiego na 2017 r.”. Dokument tez należy złożyć przed upływem terminu składania ofert. 8. Zwrotu wpłaconego wadium wykonawcom, zamawiający dokona w trybie art. 46 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 46 pkt 4a i 5.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Świadczenie usług transportowych materiałów sypkich do naprawy nawierzchni dróg gminnych i inwestycji wodno-kanalizacyjnych oraz wywóz materiałów zbędnych z terenów realizowanych inwestycji spółki”.
Dodano: 2021-01-15 - Świadczenie usług transportowych materiałów sypkich do naprawy nawierzchni dróg gminnych i inwestycji wodno-kanalizacyjnych oraz wywóz materiałów zbędnych z terenów realizowanych inwestycji spółki.
Dodano: 2020-12-08 - Świadczenie usług transportowych materiałów sypkich do naprawy nawierzchni dróg gminnych i inwestycji wodno-kanalizacyjnych oraz wywóz materiałów zbędnych z terenów realizowanych inwestycji spółki.
Dodano: 2020-03-13 - Wynajem samochodu dyspozytorskiego do obsługi Akcji Zimowej w sezonach: 2018/2019, 2019/2020, 2020/2021
Dodano: 2018-08-27 - Świadczenie usług transportowych materiałów sypkich do naprawy nawierzchni dróg gminnych
Dodano: 2018-06-11 - „Zakup usług remontowo-sprzętowych w ramach bieżącego utrzymania i remontów dróg gminnych na lata 2018 i 2019”
Dodano: 2018-05-22 - Remonty bieżące dróg gruntowych na terenie gminy Olecko w 2018 r.
Dodano: 2018-02-21 - Zakup usług remontowych i sprzętowych oraz naprawy w ramach bieżącego utrzymania i remontów dróg gminnych w 2018 roku
Dodano: 2018-01-16 - Wynajem samochodu patrolowego do obsługi Zarządu Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie
Dodano: 2017-11-29 - Zakup usług remontowo-sprzętowych w ramach konserwacji dróg gruntowych na terenie Gminy Olecko w 2017 r.
Dodano: 2017-03-07