Gmina Miasto Mysłowice ogłasza przetarg
- Adres: 41-400 Mysłowice, ul. Powstańców 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (032) 3171195 , fax. (032) 2234075
- Data zamieszczenia: 2009-04-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Mysłowice
ul. Powstańców 1 1
41-400 Mysłowice, woj. śląskie
tel. (032) 3171195, fax. (032) 2234075
REGON: 00051581000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usług pozostałych - Inwentaryzacja poziomej osnowy geodezyjnej II i III klasy dla miasta Mysłowice wraz z opracowaniem projektu osnowy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja szczegółowej osnowy poziomej II i III klasy dla miasta Mysłowice w zakresie wykonania inwentaryzacji istniejącej szczegółowej osnowy poziomej II i III klasy oraz opracowania projektu szczegółowej osnowy poziomej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713550001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielc
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.1) w odniesieniu do warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 uPzp, posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2) w odniesieniu do warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 uPzp, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykażą, iż: 1.2.1) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy usługi tj. każda zawierająca w swoim zakresie inwentaryzację istniejącej szczegółowej osnowy poziomej II i III klasy oraz opracowanie projektu szczegółowej osnowy poziomej II i III klasy, z których co najmniej jedna usługa musi być wykonana na obszarze pozostającym pod wpływem eksploatacji górniczej; 1.2.2) dysponują lub będą dysponować co najmniej trzema osobami, z których każda posiada uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w następującym zakresie: - geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne; 1.3) w odniesieniu do warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 uPzp, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych jw. nastąpi na podstawie załączonych do oferty: oświadczenia (zał. nr 1 do siwz lub zał. nr 1A do siwz) oraz dokumentów, o których mowa poniżej, według formuły: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na podstawie art. 44 uPzp, wykonawca składa wraz z ofertą: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do siwz) oraz 1.1) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp, następujący dokument: 1.1.1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony/ne/ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.2) w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, następujące dokumenty: 1.2.1) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (zał. nr 2 do siwz) oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; 1.2.2) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, zgodnie z przepisami ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 2.1) składają oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1A do siwz); 2.2) oddzielnie wykazują, iż posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp, - na potwierdzenie w/w warunku każdy z wykonawców z osobna składa dokument, o którym mowa w ppkt 1.1; 2.3) wspólnie wykazują, iż: 2.3.1) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - na potwierdzenie w/w warunku wykonawcy wspólnie przedkładają dokumenty, o których mowa w ppkt 1.2, - dla oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt 1 ppkt 1.2.1 i ppkt 1.2.2 sumowaniu podlega wiedza i doświadczenie oraz potencjał kadrowy w/w wykonawców; 2.3.2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2.4) obowiązane są załączyć do oferty pełnomocnictwo, zgodnie z którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument z którego wynika ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez osobę/osoby/ uprawnioną/e/ do reprezentowania z osobna każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument z którego wynika ustanowienie pełnomocnika należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt 1.1.1 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy, o których mowa w pkt 4 stosuje się odpowiednio. 6. Złożenie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu sporządzonych w języku obcym jest dopuszczalne wraz z załączaniem tłumaczenia na język polski, poświadczonego przez osobę/osoby/ uprawnioną/e/ do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem. 7. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do siwz lub zał. nr 1A do siwz), wykaz usług (zał. nr 2 do siwz) muszą być podpisane przez osobę/osoby/ uprawnioną/e/ do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem. 8. Dokumenty, o których mowa w niniejszej części ogłoszenia, z zastrzeżeniem ppkt 2.4 należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby/ uprawnioną/e/ do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem, a w przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.myslowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie uwierzytelnionych map z projektem podziału nieruchomości położonej w miejscowości Zbyczyce gmina Lelów
Dodano: 2016-07-26 - Ustalenie linii brzegu dla zadania pn.: Odbudowa koryta rzeki Bładnica w km 0+000 - 9+500 (odcinkowo na łącznej długości 3,0 km) w m. Skoczów, Międzyświeć, Bładnice, gm. Skoczów i w m. Ustroń, gm. Ustroń (w zakresie km 4+265 - 4+300 i 4+360 - 4+845 oraz 7+955 - 8+569 i 8+598 - 9+230)
Dodano: 2016-07-18 - Wykonanie pomiarów geodezyjnych
Dodano: 2016-07-13 - Opracowanie uwierzytelnionych map z geodezyjnym projektem podziału nieruchomości położnych w gminach Olsztyn i Janów - 2 części
Dodano: 2016-06-24 - Wykonanie podziału działek położonych na terenie Powiatu Częstochowskiego - 9 części
Dodano: 2016-06-01 - Wykonanie pomiarów geodezyjnych
Dodano: 2016-04-26 - Wykonanie rozgraniczenia nieruchomości oznaczonej nr ew. 2720/2, ark. m 12 o powierzchni 0.1416 ha, obręb Kromołów, z nieruchomościami sąsiednimi oznaczonymi jako działki nr ew. 2718/1 i 2719/1, ark. m. 12, obręb Kromołów.
Dodano: 2016-04-22 - Obsługa geodezyjna gruntów Skarbu Państwa w zasięgu terytorialnym Nadleśnictwa Złoty Potok w roku 2016
Dodano: 2016-04-16 - Realizacja projektu modernizacji szczegółowej osnowy III klasy dla dwóch gmin powiatu bielskiego - Kozy i Porąbka
Dodano: 2016-04-06 - Odtworzenie osnowy szczegółowej poziomej na terenie miasta Piekary Śląskie.
Dodano: 2016-03-25