Przetargi.pl
Zakup usług polegających na przygotowaniu materiałów przeznaczonych na działania promocyjne dotyczące Hitów Turystyki Wiejskiej, adresowanych do polskich i zagranicznych odbiorców

Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA ogłasza przetarg

  • Adres: 00-930 Warszawa, ul. Wspólna 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 623 19 23 , fax. 22 623 19 09
  • Data zamieszczenia: 2014-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA
    ul. Wspólna 30 30
    00-930 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 623 19 23, fax. 22 623 19 09
    REGON: 01156286700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Fundacja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług polegających na przygotowaniu materiałów przeznaczonych na działania promocyjne dotyczące Hitów Turystyki Wiejskiej, adresowanych do polskich i zagranicznych odbiorców
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup usług polegających na przygotowaniu materiałów przeznaczonych na działania promocyjne dotyczące Hitów Turystyki Wiejskiej, adresowanych do polskich i zagranicznych odbiorców. INFORMACJA O PROJEKCIE Potrzeba realizacji projektu Hity Turystyki Wiejskiej wynika z braku spójnych, unikatowych materiałów promujących ofertę turystyki wiejskiej nie tylko na rynku krajowym, ale również na rynkach zagranicznych. Podstawową przewagą konkurencyjną terenów wiejskich w stosunku do terenów zurbanizowanych jest harmonijne łączenie natury i kultury, ich wzajemne przenikanie się, które tworzy niezwykłą mieszankę atrakcji i produktów. Polska wieś stanowi jeden z ostatnich w Europie przykładów zachowania tradycyjnego, kultywowanego od pokoleń krajobrazu kulturowego, w który wkomponowane są elementy cennego, niejednokrotnie wręcz dziewiczego środowiska przyrodniczego. Potencjał w zakresie rozwoju turystyki wiejskiej jest zróżnicowany, co przekłada się na turystyczną ofertę obszarów wiejskich. Realizacja projektu ma przyczynić się do promocji wiejskich destynacji turystycznych, o specyficznym i niepowtarzalnym wiejskim charakterze, które czerpią z dziedzictwa regionów, prezentują osobliwość polskiej wsi, przy wykorzystaniu bogactwa kulinarnego i potencjału mieszkańców obszarów wiejskich. Cel ogólny projektu: Budowa marki wiejskiego produktu turystycznego oraz promocja turystycznej oferty obszarów wiejskich. Cele szczegółowe projektu: 1. Stworzenie polskiej sieci uznanych i rozpoznawanych markowych produktów turystyki wiejskiej.2. Ukształtowanie świadomości turystów na temat markowych produktów turystyki wiejskiej. 3. Zwiększenie prestiżu polskiej turystyki wiejskiej. 4. Wykreowanie wizerunku obszarów wiejskich jako turystycznego rynku oferującego zróżnicowane i całoroczne atrakcje. Założenia projektu: Zamierzeniem projektu Hity Turystyki Wiejskiej jest promowanie produktów turystyki wiejskiej w Polsce. W 2012 roku, na zlecenie Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Polska Agencja Rozwoju Turystyki SA przeprowadzała analizę istniejących na polskim rynku produktów turystyki wiejskiej oraz dokonała ich selekcji wg potencjału rozwojowego i wizerunkowego (http: bip.minrol.gov.pl DesktopModules Announcement ViewAnnouncement.aspx?ModuleID=1564&TabOrgID=1683&LangId=0&AnnouncementId=15104&ModulePositionId=2199). Następnie, w 2013 r. przeprowadzona została ekspercka weryfikacja potwierdzająca potencjał ww. produktów i stanowiąca podstawę do ostatecznej kwalifikacji produktów do planowanych działań promocyjnych w kraju i za granicą. Ostatecznie, na podstawie otrzymanych deklaracji współpracy, do projektu wyłoniono następujące 33 produkty:1) Ranczo u Zapotocznego,2) Gospodarstwo agroturystyczne Pod Kogutem, 3) Gospodarstwo agroturystyczne Agrorelaks, 4) Babskie Ranczo, 5) Pałac Baborówko, 6) Sudecki Szlak Konny, 7) Agroturystyka nad jeziorem Sopień, 8) Siedlisko Synowcówka, 9) Małopolska Wieś dla Dzieci, 10) Mazowieckie Sioło Julianówka, 11) Ekozagroda Jabłoniowy Sad, 12) Gospodarstwo agroturystyczne Pod Lipą, 13) Galeria Wsi Polskiej gospodarstwo agroturystyczne Ostoja Dworska, 14) Kapkazy Szkoła Wrażliwości, 15) Małopolska Wieś Pachnąca Ziołami, 16) Agroturystyka Tatarska Jurta, 17) Gospodarstwo agroturystyczne Ziołowy Zakątek, 18) Gospodarstwo agroturystyczne Trzy Świerki, 19) Gospodarstwo agroturystyczne Karczma Kaliska, 20) Dworek Tradycja, 21) Stawy Milickie S.A., 22) Osada Karbówko, 23) Pensjonat Uroczysko Zaborek, 24) Wczasy w Rzeczpospolitej Ptasiej (Biuro Turystyki Przyrodniczej Dudek), 25) Piątka znad Biebrzy, 26) Gospodarstwo agroturystyczne Siedem Ogrodów, 27) Kraina Rumianku (Stowarzyszenie Aktywizacji Polesia Lubelskiego), 28) Agroturystyka u Kowalowej, 29) Gospodarstwo agroturystyczne U Flika, 30) Folwark Zrębice, 31) Agroturystyka Chlebowa Chata, 32) Gospodarstwo agroturystyczne Gród, 33) Garncarska Wioska. Wyselekcjonowane produkty turystyki wiejskiej stanowią kompozycję usług, atrakcji i infrastruktury. Zawierają co najmniej usługi noclegowe, gastronomiczne oraz atrakcje o wiejskim charakterze. Wybrane oferty charakteryzują się kompleksowością i zróżnicowaniem, dzięki czemu dają możliwość ciekawego, urozmaiconego spędzania czasu wolnego. Ich charakter jest interaktywny turyści mogą aktywnie korzystać z wielu atrakcji o przeróżnej tematyce i uwalniać swoją kreatywność, realizować pasje i hobby. Temat przewodni produktów, zawsze nawiązujący do dziedzictwa obszarów wiejskich, jest bardzo zróżnicowany. Większość z produktów prowadzona jest jako rodzinne przedsięwzięcia. Wśród hitów są również takie, gdzie zastosowano inną formę prowadzenia działalności tj.: przedsiębiorstwa społeczne, sieciowanie produktów, produkt touroperatorski, a także duże i małe przedsiębiorstwa łączące działalność turystyczną z innymi rodzajami aktywności. Marka Hity Turystyki Wiejskiej ma się kojarzyć z wysokim standardem i jakością świadczonych usług oraz ciekawą, niezwykle różnorodną ofertą turystyczną. Projekt zakłada zatem promocję uznanych produktów turystyki wiejskiej, które w bogatej ofercie rekreacyjno-wypoczynkowej, staną się liderami bardzo mocno oddziałującymi na emocje, świadomość oraz doznania turystów. Projekt będzie elementem kampanii promującej turystykę wiejską w Polsce, a w szczególności wyselekcjonowane Hity Turystyki Wiejskiej. BIURO PROJEKTU W celu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zorganizuje Biuro Projektu, zwane dalej Biurem, odpowiedzialne za całość prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. W celu sprawnego funkcjonowania Biura Wykonawca zapewni: a) zespół składający się z osób zapewniających prawidłową i terminową realizację usług, w tym co najmniej: Fotoedytora z doświadczeniem w realizacji co najmniej 4 wydawnictw albumowych, w tym co najmniej 1 dotyczące krajobrazów i lub przyrody, odpowiedzialnego za dokumentację fotograficzną Hitów Turystyki wiejskiej i ich otoczenia oraz wybór zdjęć do folderów, Redaktora z wykształceniem wyższym oraz z doświadczeniem w redakcji co najmniej 5 publikacji, w tym co najmniej 2 wydawnictw albumowych lub podróżniczych lub krajoznawczych, odpowiedzialnego za opracowanie tekstów opisów Hitów Turystyki wiejskiej i walorów turystycznych polskiej wsi oraz ich redakcję w folderach. Grafika z wykształceniem wyższym artystycznym oraz doświadczeniem w projektowaniu co najmniej 4 albumów, w tym co najmniej 1 dotyczący krajobrazów i lub przyrody, odpowiedzialnego za projekt graficzny folderów, b) minimum jeden numer telefonu komórkowego, numer faksu oraz adres mailowy i korespondencyjny, c) organizację pracy, która umożliwi łatwy kontakt z przedstawicielami Biura Zamawiającemu. Czas odpowiedzi na zapytanie mailowe nie może przekroczyć dwóch dni roboczych. Przedstawiciele Biura będą ściśle współpracować z Zamawiającym i na bieżąco dostarczać wszelkich informacji o realizacji przedmiotu zamówienia. PODSTAWOWE ZADANIA BIURA:I. Dokumentacja fotograficzna hitów i ich otoczenia. Wykonawca zapewni co najmniej:a) po 30 fotografii do każdego miejsca z listy hitów, zawartej w Założeniach projektu. Zdjęcia będą pokazywały: wnętrza, otaczającą przestrzeń, zabudowania, krajobrazy i plenery, osoby korzystające z oferowanych atrakcji itp.: zdjęcia będą o charakterze artystycznym, pokazujące urok i mocne strony poszczególnych hitów. b) minimum łącznie 60 zdjęć z otoczenia hitów oraz okolicznych miejscowości z gmin wiejskich i miejsko wiejskich, które będą ukazywać polską wieś jako miejsce piękne, z bogatą przyrodą, tradycją i kulturą, odpowiadające na różne potrzeby turystów, dające możliwość kontaktu z naturą oraz różnorodnego spędzenia czasu wolnego. Wykonawca przekaże Zamawiającemu do akceptacji zdjęcia jednego z hitów w terminie 14 dni od przekazania przez Zamawiającego danych kontaktowych do hitów. Zamawiający zaakceptuje zdjęcia lub zgłosi do nich uwagi w terminie 5 dni roboczych. Wykonawca zgodnie z harmonogramem realizacji projektu będzie przekazywał Zamawiającemu wszystkie zdjęcia do akceptacji. UWAGA: Wszystkie zdjęcia będą odzwierciedlały aktualny stan obiektów i pejzaży. Wszystkie zdjęcia zostaną przekazane Zamawiającemu w formacie JPG poglądowym ok. 1-2 MB (przestrzeń barwna RGB) oraz w formacie Tiff (przestrzeń barwa CMYK) wielkość ok. 6 000 X 8 000 pikseli nadające się do druków wielkoformatowych np. ścianki, rollup, bilbord; na dowolnym nośniku danych. II. Opracowanie tekstów opisów hitów i tekstów o walorach turystycznych polskiej wsi. Wykonawca opracuje opisy każdego z hitów. Teksty powinny być napisane w stylu reportażowym, podróżniczym, odwołujące się do emocji czytelnika. Całość wzbogacona o informacje interesujące dla turystów, a pomijane w przewodnikach np. lokalne tradycje i zwyczaje, ciekawostki, lokalne legendy, baśnie, gawędy, przepisy kulinarne, wprowadzające turystów w klimat danego regionu czy miejsca. Teksty powinny cechować się również zwięzłością, ciągłością i syntetyką, tak aby czytelnik wszedł w posiadanie intrygujących informacji o obszarach wiejskich w Polsce, a w szczególności o hitach, zachęcających do poszukiwania dalszych informacji i odwiedzenia tych miejsc. Język opracowań powinien być zrozumiały i czytelny dla szerokiego grona odbiorców, a sposób przekazu powinien podkreślać osobliwości oferty polskiej wsi oraz hitów. Charakter tekstu powinien być również na tyle uniwersalny, aby umożliwić adekwatne tłumaczenie na język angielski, niemiecki, francuski i rosyjski. Wersje językowe mają umożliwić dotarcie do bardzo szerokiego grona czytelników. Teksty opisujące hity powinny być nie krótsze niż 2 strony w formacie Word (czcionka Times New Roman 12, odstęp 1,5). Teksty nie mogą być wykorzystywane w całości, ani w części, do innych publikacji przygotowywanych przez Wykonawcę. Teksty lub ich fragmenty muszą być materiałami autorskimi tj. nie mogą pochodzić z innych publikacji przygotowanych przez Wykonawcę lub z innych źródeł. Wykonawca przekaże Zamawiającemu do akceptacji opis jednego z hitów w terminie 14 dni od przekazania przez Zamawiającego danych kontaktowych do hitów. Zamawiający zaakceptuje tekst lub zgłosi uwagi w terminie 5 dni roboczych. Zamawiający zgłosi uwagi do tekstów, zarówno do języka, tj. stylu i sposobu pisania; jak i zakresu tematycznego i treści, np. braków w tekstach, itp. Wykonawca zastosuje się do uwag niezwłocznie. Wykonawca będzie przekazywał zgodnie z harmonogramem realizacji projektu Zamawiającemu wszystkie teksty do akceptacji. III.Opracowanie merytoryczne i graficzne 6 folderów zatytułowanych Hity Turystyki Wiejskiej, w 5 wersjach językowych: Wykonawca opracuje merytorycznie i graficznie wydawnictwa, składające się z 6 folderów, w pięciu wersjach językowych, w ramach projektu Hity Turystyki Wiejskiej. A. ZAŁOŻENIA: Wydawnictwo Hity Turystyki Wiejskiej ma stanowić swego rodzaju przewodnik po polskich produktach turystyki wiejskiej. Wydawnictwo ma łączyć wysoką jakość edytorską (projekt graficzny, zdjęcia, jakość druku, użyte materiały) z wysokim poziomem merytorycznym i redakcyjnym zawartych w nim tekstów. Grafika folderów zostanie utrzymana w estetyce wydawnictwa o charakterze albumowym tzn. dominująca rolę będą odgrywały zdjęcia, wzbogacone tekstami. Dla potrzeb realizacji projektu pn. Hity Turystyki Wiejskiej, zastosowane zostanie wizerunkowe i tematyczne podejście do prezentacji hitów. W ramach projektu powstanie 6 folderów Hity Turystyki Wiejskiej, w skład których wejdzie: 1) ogólnopolski folder wizerunkowy POLSKA-Odpoczywaj na wsi! ukazujący wszystkie elementy dziedzictwa kulturowego wsi, wiejskiego otoczenia gdzie poza urokami architektoniczno-krajobrazowymi możemy jednocześnie zapoznać się ze sposobem życia na wsi, codziennymi obowiązkami gospodarzy, poznać miejscowe zwyczaje, historię i kulturę oraz 5 folderów tematycznych: 2) Odpoczywaj na wsi, AKTYWNIE dla tych, którzy nie lubią siedzieć w miejscu, 3) Odpoczywaj na wsi, EDUKACYJNIE dla spragnionych wiedzy z zakresu rolnictwa, dziedzictwa kulturowego, ekologii i rękodzieła artystycznego, 4) Odpoczywaj na wsi, KULINARNIE dla smakoszy kulinarnego dziedzictwa, którzy uwielbiają w trakcie podróży poznawać nowe smaki i preferują zdrowy styl życia i spokojny wypoczynek na łonie przyrody, 5) Odpoczywaj na wsi, NATURALNIE dla tych, którzy chcą się zapoznać ze specyfiką architektoniczno krajobrazową polskiej wsi, 6) Odpoczywaj na wsi, TRADYCYJNIE dla tych, którzy chcą poznać alfabet ginących zawodów, oraz dziedzictwo kulturowe wsi przejawiające się w zachowanych jeszcze na obszarach wiejskich rzemiosłach, zwyczajach i tradycjach. Łącznie będą one tworzyć spójną całość wydawnictwa jako materiałów promocyjnych. Sposób prezentacji Polski i poszczególnych hitów powinien oddawać osobliwość polskiej wsi, tak aby lektura publikacji budowała wizję fenomenu miejsca, w którym każdy turysta chciałby zorganizować swój wypoczynek. Oglądając niezwykłe zdjęcia i czytając napisane z pasją, wciągające teksty, czytelnik powinien przekonać się jak wyjątkowa jest turystyczna oferta polskich obszarów wiejskich. W folderach zostanie zastosowany następujący podział: Hity turystyki wiejskiej Specjalizacja folderu Ranczo u Zapotocznego aktywnie, Gospodarstwo agroturystyczne Pod Kogutem aktywnie, Gospodarstwo agroturystyczne Agrorelaks aktywnie, Babskie Ranczo aktywnie, Pałac Baborówko aktywnie, Sudecki Szlak Konny aktywnie, Agroturystyka nad jeziorem Sopień edukacyjnie, Siedlisko Synowcówka edukacyjnie, Małopolska Wieś dla Dzieci edukacyjnie, Mazowieckie Sioło Julianówka edukacyjnie, Ekozagroda Jabłoniowy Sad edukacyjnie, Gospodarstwo agroturystyczne Pod Lipą edukacyjnie, Galeria Wsi Polskiej gospodarstwo agroturystyczne Ostoja Dworska edukacyjnie, Kapkazy Szkoła Wrażliwości edukacyjnie, Gospodarstwo agroturystyczne U Flika edukacyjnie, Małopolska Wieś Pachnąca Ziołami kulinarnie, Agroturystyka Tatarska Jurta kulinarnie, Gospodarstwo agroturystyczne Ziołowy Zakątek kulinarnie, Gospodarstwo agroturystyczne Trzy Świerki kulinarnie, Gospodarstwo agroturystyczne Karczma Kaliska kulinarnie, Dworek Tradycja kulinarnie, Stawy Milickie S.A. naturalnie, Osada Karbówko naturalnie, Pensjonat Uroczysko Zaborek naturalnie, Wczasy w Rzeczpospolitej Ptasiej (Biuro Turystyki Przyrodniczej Dudek) naturalnie, Piątka znad Biebrzy naturalnie, Gospodarstwo agroturystyczne Siedem Ogrodów naturalnie, Kraina Rumianku (Stowarzyszenie Aktywizacji Polesia Lubelskiego) naturalnie, Agroturystyka u Kowalowej tradycyjnie, Folwark Zrębice tradycyjnie, Agroturystyka Chlebowa Chata tradycyjnie, Gospodarstwo agroturystyczne Gród tradycyjnie, Garncarska Wioska tradycyjnie. Dane kontaktowe do hitów zostaną podane Wykonawcy przez Zamawiającego w terminie 5 dni od podpisania umowy. B.REALIZACJA FOLDERÓW:Zakres opracowania obejmować będzie: 1) część fotograficzną, 2) część opisową, 3) tłumaczenia, 4) część graficzną, Ad. 1) Część fotograficzna W ramach części fotograficznej Wykonawca dokona wyboru zdjęć opisanych w pkt. I. Wybrane zdjęcia będą stanowiły ilustracje do poszczególnych hitów, w poszczególnych folderach tematycznych oraz do folderu wizerunkowego POLSKA-Odpoczywaj na wsi!. Ilość zdjęć wybranych do jednego hitu nie może być mniejsza niż 2-3 zdjęcia ale ich ostateczna ilość uzależniona będzie od projektu graficznego i specyfiki hitu. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wybór zdjęć. Zamawiający zaakceptuje zdjęcia lub zgłosi uwagi. Ad. 2) Część opisowa:W ramach części opisowej wykonawca zredaguje teksty opisane w pkt. II, oraz opracuje zawartość treści poszczególnych folderów, tj. wszystkich tekstów oraz innych elementów folderów np. mapy, bazy, grafy, itp. przy czym: Język folderów Język folderów powinien być zrozumiały i czytelny dla szerokiego grona odbiorców, a sposób przekazu powinien podkreślać osobliwości oferty polskiej wsi oraz hitów w ramach specyfiki tematycznej folderów. Teksty będą napisane spójnie pod względem stylistycznym, we wszystkich folderach. Teksty muszą zostać opracowane w taki sposób, by mogły być zrozumiałe i interesujące dla turysty zagranicznego. Treść folderów POLSKA-Odpoczywaj na wsi! folder wizerunkowy, będzie zawierał co najmniej: mapka konturowa Europy z zaznaczeniem terytorium Polski oraz informacje ogólne dotyczące Polski (stolica, największe miasta, powierzchnia, liczba ludności, komunikacja), wstęp na temat turystycznego potencjału polskiej wsi, odpowiedź na pytanie dlaczego akurat Odpoczywaj na wsi, co jest w niej takiego niezwykłego, opisy obszarów wiejskich oraz małych miejscowości, które mogą pochwalić się walorami kulturowymi, przyrodniczymi, krajobrazowymi oraz ładu przestrzennego i które same w sobie tworzą atrakcję produkt turystyki wiejskiej. Intencją jest, aby w folderze Polska pokazać kilka do kilkunastu wsi, w rozkładzie regionalnym lub makroregionalnym, które dysponują takimi walorami i jednocześnie dają gwarancję pobytu o wysokim poziomie atrakcyjności i jakości usług, zdjęcia opisywanych obszarów i miejscowości o dużym formacie, informacje o wyjątkowych miejscach, zasobach przyrodniczych itp., opisując zróżnicowaną specjalizację turystyki wiejskiej i regionów; baza instytucji związanych z turystyką wiejską (nazwa, dane teleadresowe, e-mail, str. www), informacja o kategoryzacji gospodarstw, podróżowaniu po Polsce, sieci punktów informacji turystycznej itp., stopka wydawnicza, każdy z folderów tematycznych będzie zawierał co najmniej: mapa Polski z oznaczeniem m.in. krain geograficznych (jeziora, rzeki, zalewy, parki narodowe i krajobrazowe), szlaków rowerowych, konnych oraz hitów opisywanych w danym folderze (umiejscowienie), tekst wprowadzający do folderu tematycznego wraz ze zdjęciami, zdjęcia oraz inne elementy graficzno-informacyjne dotyczące hitów, opisy merytoryczne (teksty) dot. hitów, na opis każdego z hitów należy przeznaczyć nie mniej niż 2-3 strony folderu. Teksty opracowane do poszczególnych hitów będą utrzymane w podobnej stylistyce oraz o podobnej długości. UWAGA (dotyczy wszystkich folderów): Na pierwszej stronie każdego z folderów zamieszczone zostaną logotypy i slogany wskazane z załączniku nr 8 pkt a i pkt c do SIWZ oraz logo Odpoczywaj na wsi (w wariancie podstawowym i w wariantach tematycznych), które zostanie przekazane wykonawcy w terminie 5 dni po podpisaniu umowy; Ponadto w każdym z folderów zamieszczona zostanie strona redakcyjna zawierająca informacje zgodne z informacjami wskazanymi w załączniku nr 8 pkt b do SIWZ. b) Wykonawca przekaże Zamawiającemu treść i zdjęcia do wyboru, przygotowane dla 2 hitów (każdy z innego folderu tematycznego) oraz wstęp do folderu wizerunkowego POLSKA-Odpoczywaj na wsi!. Zamawiający dokona wyboru zdjęć oraz zgłosi uwagi do tekstów (zarówno do języka folderów, tj. stylu i sposobu pisania; jak i zakresu tematycznego i treści, np. odnośnie długości tekstów i braków w tekstach, itp.) w terminie 10 dni roboczych od dnia otrzymania. Wykonawca zastosuje się do uwag niezwłocznie. Następnie Wykonawca systematycznie będzie przekazywał zawartość wszystkich folderów wraz ze zdjęciami. Zamawiający ma prawo do wnoszenia uwag na każdym z etapów realizacji projektu, do których Wykonawca jest zobowiązany zastosować się niezwłocznie. Wykonawca jest zobowiązany uzyskać akceptację Zamawiającego do ostatecznej wersji każdego z folderów. Ad 3) Tłumaczenia: Wykonawca zapewni co najmniej a) Tłumaczenie folderów. Wykonawca zapewni tłumaczenie każdego z folderów z języka polskiego na języki: angielski, niemiecki, francuski, rosyjski. Wykonawca zapewni zachowanie jednolitej formy stylistycznej dla każdej z wersji językowych. Uwaga! Wykonawca zapewni korektę językową tekstów we wszystkich 5 wersjach językowych co najmniej dwa razy tj. przed i po łamaniu tekstu wszystkich folderów. Ad) 4 Część graficzna: 1. Wykonawca opracuje projekt graficzny folderów oraz teczki na foldery, który będzie wpisywał się w Zasady komunikacji marki POLSKA (http: www.msz.gov.pl pl aktualnosci wiadomosci jak_promowac_marke_polska__rada_promocji_polski_przyjela_spojne_zasady), przy czym:a) projekt graficzny folderów, który będzie: spójny dla wszystkich folderów, jednocześnie każdy folder będzie miał swoje graficzne wyróżniki. Projekt będzie uwzględniał różnorodne zdjęcia, co najmniej po 2-3 do jednego hitu. Projekt będzie podkreślał mocne strony hitów i służył ukazaniu polskiej wsi, jako miejsca atrakcyjnego dla turystów, nowoczesny i elegancki, typ wydawnictwa o charakterze albumowym tj. zdjęcia będą wzbogacone tekstami, a całość estetycznie zaprojektowana graficznie, uwzględniał elementy współtworzące tożsamość marki Hity turystyki wiejskiej zgodnie z Księgą Identyfikacji Wizualnej loga Hitów turystyki wiejskiej, która zostanie przekazane wykonawcy w terminie 5 dni po podpisaniu umowy, przygotowany dla formatu B5 lub zbliżonego. UWAGA: Wykonawca przekaże zamawiającemu 3 różne projekty graficzne folderów w tym co najmniej projekt okładki oraz 2 różnych stron (1 strona z opisem hitów oraz strona z mapką, bazą lub inna) przygotowane dla co najmniej 2 folderów tematycznych. Zamawiający wybierze jeden projekt i zgłosi do niego uwagi, do których Wykonawca jest zobowiązany zastosować się niezwłocznie i bez dodatkowych opłat. Do ostatecznej wersji wybranego projektu wykonawca zaproponuje parametry techniczne, dotyczące papieru i druku, z zastosowaniem standardów, które umożliwią zapewnienie konkurencyjnego trybu wyłonienia wykonawcy, itp. oraz przekaże wszelkie inne informacje niezbędne do wydrukowania folderów na wysokim poziomie edytorskim. b) projekt graficzny teczki na foldery, która będzie: mieścić swobodnie wszystkie foldery dla danej wersji językowej, stanowić z folderami całość i będzie spójna pod względem graficznym z projektem folderów, zawierać logotypy i slogany wskazane z załączniku nr 8 pkt a i 8 pkt c do SIWZ oraz logo Odpoczywaj na wsi, które zostanie przekazane wykonawcy w terminie 5 dni po podpisaniu umowy; Wykonawca: przedstawi Zamawiającemu do wyboru co najmniej trzy projekty teczek. Zamawiający wybierze jeden projekt i zgłosi do niego uwagi, do których Wykonawca jest zobowiązany zastosować się niezwłocznie i bez dodatkowych opłat, opracuje oraz dokona składu i łamania teczki dla każdej wersji językowej. Do ostatecznej wersji wybranego projektu wykonawca zaproponuje parametry techniczne (dotyczące papieru, druku, sposobu zamykania) z zastosowaniem standardów, które umożliwią zapewnienie konkurencyjnego trybu wyłonienia wykonawcy, itp. oraz przekaże wszelkie inne informacje niezbędne do wydrukowania teczki na wysokim poziomie edytorskim. 2. Skład i łamanie folderów. Wykonawca zapewni skład i łamanie wszystkich folderów i teczek w każdej wersji językowej oraz przygotuje je do druku. UWAGA: 1. Wykonawca w terminie 5 dni po przekazaniu przez Zamawiającego danych kontaktowych do hitów przekaże Zamawiającemu harmonogram realizacji projektu. 2. Wykonawca przekaże zamawiającemu pliki poglądowe oraz pliki otwarte gotowe do druku wszystkich folderów, w każdej wersji językowej, ponadto pliki poglądowe oraz pliki otwarte gotowe do druku teczek dla każdej wersji językowej, wraz ze wszystkimi informacjami niezbędnymi do ich wydrukowania. 3. Pliki i informacje zostaną przekazane Zamawiającemu najpóźniej do dnia 15.09.2014 r. 4. Wykonawca przekaże prawa autorskie do wszystkich tekstów oraz zdjęć powstałych lub wykorzystywanych w ramach przedmiotu zamówienia na rzecz MRiRW i Fundacji FAPA. Wykonawca wykona niniejsze zadanie w terminie do 15.09.2014 r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 923122003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fapa.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach