Przetargi.pl
Zakup usług organizacji staży - wizyt zawodoznawczych w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-945 Kraków, os. Teatralne 4a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 6442872, 501642173 , fax. 12 6449997
  • Data zamieszczenia: 2013-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie
    os. Teatralne 4a 4a
    31-945 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 6442872, 501642173, fax. 12 6449997
    REGON: 12146431000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zjewm.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług organizacji staży - wizyt zawodoznawczych w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa, polegająca na organizacji i przeprowadzeniu w dwóch edycjach staży -wizyt zawodoznawczych w Szpitalu Specjalistycznym im. J. Dietla w Aptece Szpitalnej w Krakowie na ul. Skarbowej 4, dla uczniów Szkoły Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Nowym Sączu, w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. 2/. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie noclegów, wyżywienia, transportu oraz zorganizowanie dwudniowych staży - wizyt zawodoznawczych, według programu określonego przez Zamawiającego. 3/. Szczegółowe wymagania związane z przeprowadzeniem staży - wizyty zawodoznawczej Liczba uczestników: Podczas dwóch edycji weźmie udział łącznie 14 uczniów i uczennic (I edycja - 7 uczniów, II edycja - 7 uczniów) ze Szkoły Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Nowym Sączu. 4/. Czas trwania staży - wizyt zawodoznawczych: W ciągu dwóch edycji zostaną zrealizowane łącznie 32 godziny. Przy czym przez 1 godzinę trwania stażu - wizyty zawodoznawczej Zamawiający rozumie godzinę dydaktyczną- 45 minut. W I edycji zaplanowano zrealizowanie 16 godzin (I dzień - 8 godzin, II dzień - 8 godzin) i w II edycji - 16 godz. (I dzień - 8 godzin, II dzień - 8 godzin). W trakcie staży - wizyt zawodoznawczych, przewiduje się w każdej z edycji przerwę trwającą 15 min. 5/. Czas realizacji staży - wizyt zawodoznawczych: Łącznie w dwóch edycjach zaplanowano 4 dni staży-wizyt zawodoznawczych. W I edycji - 2 dni, w II edycji - 2 dni. Zamawiający zaleca, aby staże - wizyty zawodoznawcze planowane były w dni powszednie tj. od poniedziałku do piątku. 6/. Termin realizacji: Zamawiający zaleca, aby staże - wizyty zawodoznawcze planowane były w dni powszednie tj.- I edycja od 28-29.05.2013 (wtorek-środa), II edycja od 04-05.06.2013 (wtorek-środa) 7/. Miejsce realizacji staży - wizyt zawodoznawczych: Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla - Apteka Szpitalna ul. Skarbowa 4, 31-121 Kraków. 8/. Założenia do planu wyjazdu: I dzień Wyjazd o godzinie 5.20 z Nowego Sącza - Szkoła Policealna Pracowników Służb Medycznych i Społecznych ul. Jagiellońska 45.Przyjazd do Krakowa godz. 7.45 Odbycie staży - wizyt zawodoznawczych - 8 godzin.Godzina rozpoczęcia: 8.00. Godzina zakończenia: 14.15.Przerwy: 10.15-10.30 (15min.).Wyżywienie: 2 daniowy obiad z napojem. Zakwaterowanie w hotelu. Kolacja. Nocleg II dzień: Wyżywienie: śniadanie w hotelu. Wykwaterowanie z hotelu. Odbycie wizyty zawodoznawczej - 8 godzin. Godzina rozpoczęcia: 8.00.Godzina zakończenia: 14.15. Przerwy: 10.15-10.30 (15 min.).Wyżywienie: 2 daniowy obiad z napojem.Wyjazd z Krakowa ok.16.00.Powrót do Nowego Sącza ok. 18.30 9/. Minimalna tematyka wizyt zawodoznawczych: 1. Zapoznanie z zasadami BHP i topografią Apteki Szpitalnej. Poznanie obowiązków technika farmaceutycznego a także zasad zachowania tajemnicy zawodowej. 2. Sporządzanie leków recepturowych - przygotowanie stanowiska recepturowego w warunkach aseptycznych. Poznanie procedur związanych z wykonywaniem leków aptecznych i recepturowych. 3. Ekspedycja preparatów leczniczych i wyrobów medycznych: a. zasady rozmieszczania i przechowywania produktów leczniczych i wyrobów medycznych, b. zasady wydawania produktów leczniczych - zapoznanie się z obowiązującymi procedurami, c. stosowanie technik informatycznych (program szpitalny) do ewidencjonowania wydań produktów leczniczych i wyrobów medycznych. 4. Praktyczne wdrożenie zasad Dobrej Praktyki Aptecznej i Dobrej Praktyki Dystrybucji. a. zasady rotacji leków oraz kontrolę terminu ważności (również nadzór nad lekami w Szpitalu, poprzez kontrole apteczek oddziałowych), b. zasady zaopatrywania apteki w produkty lecznicze i wyroby medyczne - zamówienia zgodnie z PZP - ewidencja przychodów, c. zasady wstrzymań i wycofań leków i wyrobów z obrotu - prawo w tym zakresie. 5. Zapoznanie się z możliwościami doskonalenia zawodowego, korzystania z literatury fachowej oraz innych źródeł informacji o produkcie leczniczym. 10/.Obowiązki Wykonawcy: a.uzyskanie zgody Dyrektora Szpitala Specjalistycznego im. Dietla w Krakowie na przeprowadzenie staży - wizyt zawodoznawczych, b.pokrycie kosztów staży - wizyt zawodoznawczych w przypadku pobierania opłat przez Szpital, c.materiały szkoleniowe w formie książek dla uczestników staży - wizyt zawodoznawczych, które po odbyciu staży - wizyt zawodoznawczych przechodzą na własność Szkoły Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Nowym Sączu: Farmakologia - podstawy farmakoterapii - Tom I-II (1 komplet) - W. Kostowski, Z. Herman, Wydawnictwo Lekarskie PZWL, Atlas anatomii człowieka plus tablice anatomiczne mięśni, stawów i nerwów - Tom I-III (1 komplet) - J. Sobotta, F. Paulsen, J. Waschke. Wydawnictwo Elsevier Urban & Partnet. Wrocław 2012; d.zapewnienie dostępu do materiałów dydaktycznych które przechodzą na własność kursanta:14 szt. teczek A4 skrzydłowych z rzepem,14 szt. długopisów, 14 szt. zeszytów A4 w kratkę, e.zapewnienie dostępu do urządzeń i przyrządów medycznych będących wyposażeniem Szpitala - Apteki Szpitalnej, f.Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wynikłe podczas przeprowadzenia staży - wizyt zawodoznawczych na terenie Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Kraków, g.realizacje staży - wizyt zawodoznawczych będzie odbywać się przez wykwalifikowanych trenerów, posiadających doświadczenie zawodowe i wiedzę merytoryczną z tematu objętego przedmiotem zamówienia, h.zapewnienie trenera i opiekuna staży - wizyt zawodoznawczych odpowiedzialnych za prawidłowy przebieg zajęć na terenie Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie, i.po zakończeniu staży-wizyt zawodoznawczych wypełnienie z uczestnikami anonimowej ankiety ewaluacyjnej, j.przygotowanie , podpisanie i wydanie certyfikatów/zaświadczeń udziału w stażu, k.zapewnienie ubezpieczenia NNW uczestnikom staży - wizyt zawodoznawczych w drodze do miejsca stażu i z powrotem, a także w trakcie staży - wizyt zawodoznawczych. Zaświadczenie powinno zawierać informacje o wymiarze godzin oraz program zajęć i musi zostać wydane zgodnie z aktualnymi wytycznymi Departamentu Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Ministerstwa Rozwoju Regionalnego dotyczącymi zasad oznaczania projektów i działań informacyjno-promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. 11/.W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a.oznakowania sali, w których będą prowadzone zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b.informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c.stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków zgodnie z Wytycznymi POKL, d.odpowiedniego oznakowania pojazdu zgodnie z wytycznymi POKL. 12/.Wykonawca po zakończeniu stażu-wizyty zawodoznawczej przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty: a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników staży - wizyt zawodoznawczych w każdym dniu zajęć, b. program staży - wizyty zawodoznawczej oraz dziennik zajęć, c. potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, d. oryginały ankiet ewaluacyjnych, e. kopię wydanych certyfikatów lub zaświadczeń oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników, f. informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT. Szczegółowe wymagania związane z wyżywieniem 13/.Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie uczestnikom stażu -wizyty zawodoznawczej wyżywienia, w tym łącznie w trakcie trwania zamówienia 14 śniadań, 28 obiadów i 14 kolacji, zgodnie z następującym rozkładem: jednego śniadania (w drugim dniu stażu-wizyty zawodoznawczej), dwóch obiadów (pierwszy i drugi dzień stażu-wizyty zawodoznawczej) i jednej kolacji (pierwszy dzień stażu-wizyty zawodoznawczej). Przyjazd grupy planowany jest ok. 7.45, natomiast wyjazd następuje drugiego dnia ok. godziny 16.00. 14/.Wyżywienie: a.śniadanie - pieczywo różnorodne, danie na ciepło: jajecznica lub kiełbaski na gorąco lub wędliny, ser żółty, dżem, świeże warzywa: pomidor, ogórek zielony, napoje: kawa, herbata, dodatki: cytryna, mleko, masło, margaryna b.obiad - zupa, danie główne (mięsne z dodatkiem ziemniaków lub ryżu i zestawu surówek), napoje: kompot lub soki owocowe c.kolacja - pieczywo różnorodne, wędliny, ser, świeże warzywa: pomidor, ogórek zielony, napoje: herbata, dodatki: cytryna, mleko, masło, margaryna, woda mineralna gazowana lub niegazowana (0,33l/osobę) 15/. Szczegółowe wymagania związane z zakwaterowaniem Przedmiotem zamówienia jest organizacja dla dwóch edycji staży- wizyt zawodoznawczych dwóch noclegów dla 14 osób, przy czym dla I edycji staży - wizyt zawodoznawczych planuje się jeden nocleg dla 7 osób w terminie 28-29.05.2013, dla II edycji staży-wizyt zawodoznawczych - jeden nocleg dla 7 osób w terminie 04-05.06.2013 16/. Zakwaterowanie: Wykonawca zapewni zakwaterowanie grupy w jednym obiekcie położonym w Krakowie, w miejscu zlokalizowanym nie dalej niż 8 km od miejsca odbywania stażu - wizyty zawodoznawczej, w budynku stacjonarnym, spełniającym min. następujące wymagania: - stołówka mieszcząca się w budynku zakwaterowania, bądź nie dalej niż 100 m od niego, - pokoje 2,3,4 osobowe z samodzielnym węzłem higieniczno-sanitarnym. Wyposażenie łazienki: wanna z baterią i natryskiem lub kabina natryskowa, umywalka z blatem lub półka, wc, lustro, gniazdko elektryczne, pojemnik na śmieci, brak ograniczeń w korzystaniu z ciepłej wody. Minimalne wyposażenie pokoi: łóżka (w ilości odpowiadającej nazwie pokoju), pościel, nocny stolik lub półka przy każdym miejscu do spania, szafa lub zabudowana wnęka garderobiana, stół lub biurko, krzesło lub inny mebel do siedzenia, wieszak, telewizor, oświetlenie. Obiekt nowoczesny, czysty, wyposażony w sprawne urządzenia sanitarne i techniczne. Standard typowy obiektom dwugwiazdkowym. Wykonawca otrzyma imienną listę uczestników stażu po podpisaniu umowy. 19/. Szczegółowe wymagania związane z transportem: Przedmiotem zamówienia jest organizacja transportu- dowozu i odwozu łącznie 14 uczestników podczas dwóch edycji staży-wizyt zawodoznawczych, zgodnie z poniższym harmonogramem: a.I edycja - 2 dni, w terminie 28-29.05.2013, dla 7 osób - z Nowego Sącza do Krakowa (pierwszy dzień), z Krakowa do Nowego Sącza (drugi dzień), b.II edycja - 2 dni, w terminie 04-05.06.2013, dla 7 osób- z Nowego Sącza do Krakowa (pierwszy dzień), z Krakowa do Nowego Sącza (drugi dzień) Wykonawca zapewni przewóz uczniów zgodnie z obowiązującymi w zakresie przewozu osób przepisami prawa, pojazdami spełniającymi wymagania techniczne określone z przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym i innych przepisach związanych z przewozem osób, aktualne badania techniczne pojazdu, którym będą podróżować uczestnicy, aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób - dla przewoźnika, odpowiednie kwalifikacje zawodowe kierowców, ubezpieczenie. Mikrobus 16 osobowy. W przypadku awarii środka transportu Wykonawca zapewni na własny koszt zastępczy środek transportu, spełniający warunki określone w SIWZ i umowie, w taki sposób aby nie powodować opóźnień czasowych. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów. W przypadku, gdy Wykonawca nie zapewni zastępczego środka transportu oraz kierowców w sytuacji powyżej określonej Zamawiający zleci osobie trzeciej wykonanie zastępczej usługi. Wykonawca ponosi koszty zapewnienia zastępczego środka transportu. Wykonawca pokrywa wszystkie wymagane opłaty drogowe i parkingowe. 20/. Szczegółowe wymagania dotyczące ubezpieczenia: Wykonawca zapewni ubezpieczenie NNW do wysokości nie mniejszej niż 10 000 PLN na czas transportu i pobytu dla każdego uczestnika staży - wizyt zawodoznawczych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zjewm.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach