Przetargi.pl
Zakup usług organizacji stażu - wizyty zawodoznawczej w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-945 Kraków, os. Teatralne 4a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71 , fax. 12 644 99 97
  • Data zamieszczenia: 2013-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie
    os. Teatralne 4a 4a
    31-945 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71, fax. 12 644 99 97
    REGON: 12146431000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zjewm.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług organizacji stażu - wizyty zawodoznawczej w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu stażu-wizyty zawodoznawczej w ośrodku SPA lub gabinecie SPA, zlokalizowanym na terenie Krakowa dla uczniów i uczennic Szkoły Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie, ul. Królewska 86, 30-079 Kraków w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2/. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy zorganizowanie stażu-wizyty zawodoznawczej według programu określonego przez Zamawiającego. Staż-wizyta zawodoznawcza realizowany będzie w dwóch etapach. 3/.Liczba uczestników: W stażu-wizycie zawodoznawczej weźmie udział łącznie 15 uczniów i uczennic ze Szkoły Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie, ul. Królewska 86, 30-079 Kraków - 5 grup po 3 uczniów, w tym uczniowie niewidomi i słabowidzący. 4/. Czas trwania stażu - wizyty zawodoznawczej: W trakcie stażu-wizyty zawodoznawczej zostanie zrealizowanych łącznie 8 godzin zajęć dla jednej grupy, czyli łącznie dla 5 grup 40 godzin, przy czym przez 1 godzinę trwania stażu-wizyty zawodoznawczej Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną 45 minut. W trakcie stażu-wizyty zawodoznawczej przewiduje się przerwę trwającą 30 minut. Staż może być zrealizowany w ciągu jednego dnia w ilości 8 godzin lub w ciągu dwóch dni po 4 godziny. 5/. Czas realizacji stażu - wizyty zawodoznawczej: Zaplanowano łącznie 40 godzin stażu-wizyty zawodoznawczej dla 15 uczniów i uczennic, w tym osoby niewidome i słabowidzące. Zamawiający zaleca, aby staż-wizyta zawodoznawcza zaplanowana była poza godzinami zajęć dydaktycznych uczestników stażu-wizyty zawodoznawczej w danym dniu (po uzgodnieniu z Zamawiającym). Staż-wizyta zawodoznawcza realizowana będzie w dwóch etapach: a.etap I do 15 grudnia 2013r., w ramach którego do obowiązków Wykonawcy należeć będzie przeprowadzenie 16 godzin stażu - wizyty zawodoznawczej dla dwóch grup uczniów, b.etap II od 1 marca 2014r. do 1 czerwca 2014r., w ramach którego do obowiązków Wykonawcy należeć będzie przeprowadzenie 24 godzin stażu-wizyty zawodoznawczej dla trzech grup uczniów. 6/. Termin realizacji: listopad 2013r. - 1 czerwca 2014r. Zamawiający zaleca, aby staż-wizyta zawodoznawcza zaplanowana była w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego - Liderem szkolnym. Miejsce realizacji stażu - wizyty zawodoznawczej: Ośrodek SPA lub gabinet SPA na terenie Krakowa. 7/.Minimalna tematyka stażu - wizyty zawodoznawczej: a.poznanie specyfiki placówki i organizacji pracy w placówce, b poznanie standardów obsługi klienta SPA, c prezentacja wyposażenia gabinetów SPA, d SPA marketing - omówienie, e uczestniczenie w zabiegach na ciało - 2 zabiegi do wyboru: peelingi, zabiegi ujędrniające, zabiegi kondycjonujące, zabiegi modelujące, zabiegi wyszczuplające, zabiegi antycellulitowe, f uczestniczenie w zabiegach masażu relaksacyjnego - 2 zabiegi do wyboru: masaż ajurwedyjski, masaż stemplami, masaż gorącymi kamieniami, masaż orientalny. 8/.Obowiązki Wykonawcy: a. uzyskanie zgody ośrodka SPA lub gabinetu SPA na przeprowadzenie stażu-wizyty zawodoznawczej, b. pokrycie kosztu stażu-wizyty zawodoznawczej w przypadku pobierania opłat przez ośrodek lub gabinet, c. zapewnienie materiałów dydaktycznych, które przechodzą na własność uczestnika stażu-wizyty zawodoznawczej, w formie płyt CD, d. Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wynikłe podczas przeprowadzenia stażu-wizyty zawodoznawczej na terenie ośrodka SPA lub gabinetu SPA, e. zapewnienie realizacji stażu-wizyty zawodoznawczej przez wykwalifikowanego opiekuna stażu-wizyty zawodoznawczej, posiadającego doświadczenie zawodowe i wiedzę merytoryczną z tematu objętego przedmiotem zamówienia, odpowiedzialnego za prawidłowy przebieg stażu-wizyty zawodoznawczej, f. opiekun stażu-wizyty zawodoznawczej w wyznaczonym dniu stażu-wizyty zawodoznawczej odbiera uczestników ze Szkoły Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie, a po zakończonym stażu-wizycie zawodoznawczej odprowadza/odwozi ich do SPIML Nr 2 w Krakowie, g. po zakończeniu stażu-wizyty zawodoznawczej wypełnienie z uczestnikami anonimowej ankiety ewaluacyjnej, h. przygotowanie, podpisanie i wydanie certyfikatów/zaświadczeń udziału w stażu-wizycie zawodoznawczej. Zaświadczenie powinno zawierać informacje o wymiarze godzin oraz program zajęć i musi zostać wydane zgodnie z aktualnymi wytycznymi Departamentu Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, dotyczącymi zasad oznaczania projektów i działań informacyjno-promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. 9/. W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a. oznakowania sali, w których będą prowadzone zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b. informowania uczestników o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c. stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków zgodnie z Wytycznymi POKL. 10/. Wykonawca po zakończeniu stażu-wizyty zawodoznawczej przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty: a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników stażu - wizyty zawodoznawczej w każdym dniu stażu, b. program stażu-wizyty zawodoznawczej oraz dziennik zajęć, c. potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, d. oryginały ankiet ewaluacyjnych, e. kopię wydanych certyfikatów / zaświadczeń oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników, f. informację o zrealizowaniu usługi wraz z rachunkiem/fakturą VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 803200003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zjewm.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach