Przetargi.pl
Zakup usług organizacji stażu - wizyty zawodoznawczej w gabinecie stomatologicznym w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-945 Kraków, os. Teatralne 4a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71 , fax. 12 644 99 97
  • Data zamieszczenia: 2015-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie
    os. Teatralne 4a 4a
    31-945 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71, fax. 12 644 99 97
    REGON: 12146431000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zjewm.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług organizacji stażu - wizyty zawodoznawczej w gabinecie stomatologicznym w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu stażu - wizyty zawodoznawczej pn. Asystowanie przy zabiegach z użyciem mikroskopu stomatologicznego w gabinecie stomatologicznym na terenie Krakowa, dla uczniów Krakowskiej Medycznej Szkoły Policealnej Nr 1 w Krakowie, ul. Zamojskiego 58, w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy zorganizowanie stażu - wizyty zawodoznawczej według programu określonego przez Zamawiającego. 2/.Liczba uczestników: W stażu - wizycie zawodoznawczej weźmie udział łącznie 14 uczniów (7 grup po 2 osoby) z Krakowskiej Medycznej Szkoły Policealnej Nr 1 w Krakowie, ul. Zamojskiego 58. 3/.Czas trwania stażu - wizyty zawodoznawczej: Zaplanowano po 8 godzin stażu-wizyty zawodoznawczej dla każdej z siedmiu grup dwuosobowych, przy czym przez 1 godzinę trwania stażu - wizyty zawodoznawczej. Zamawiający rozumie godzinę dydaktyczną 45 minut. Zostanie zrealizowanych łącznie 56 godzin stażu - wizyty zawodoznawczej. W trakcie stażu - wizyty zawodoznawczej przewiduje się w każdym dniu przerwę trwającą 15 min. 4/.Termin realizacji: Zamawiający zaleca, aby staż - wizyta zawodoznawcza zaplanowana była w godzinach wolnych od zajęć dydaktycznych, w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego - Liderem szkolnym, w terminie nieprzekraczalnym do 31 marca 2015r. 5/.Miejsce realizacji stażu - wizyty zawodoznawczej: Gabinet stomatologiczny na terenie Krakowa, zlokalizowany maksymalnie do 60 minut dojazdu w odległości od siedziby szkoły, wyposażony w mikroskop stomatologiczny. 6/.Minimalna tematyka stażu - wizyty zawodoznawczej: Przeprowadzenie szkolenia na temat celowości zastosowania mikroskopu stomatologicznego, zasad działania mikroskopu stomatologicznego, przygotowania stanowiska pracy wyposażonego w mikroskop stomatologiczny, przygotowania instrumentarium wykorzystywanego podczas leczenia zębów z użyciem mikroskopu, specyfika współpracy lekarz-asysta podczas zabiegu z wykorzystaniem mikroskopu, oraz omówienie zadań asysty stomatologicznej przed, w trakcie i po zabiegu z użyciem mikroskopu. Prezentacja przygotowania stanowiska wyposażonego w mikroskop stomatologiczny do zabiegu i przygotowanie instrumentarium, pokaz działania mikroskopu stomatologicznego, sposób uporządkowania stanowiska pracy po zakończonym zabiegu. 7/.Obowiązki Wykonawcy: a. zapewnienie materiałów dydaktycznych, które przechodzą na własność kursanta, w formie kserokopii lub broszur tematycznych, b. realizacja stażu - wizyty zawodoznawczej przez wykwalifikowany medyczny personel wyższy i średni, posiadający doświadczenie zawodowe i wiedzę merytoryczną z tematu objętego przedmiotem zamówienia, c. po zakończeniu stażu - wizyty zawodoznawczej wypełnienie z uczestnikami anonimowej ankiety ewaluacyjnej, d. przygotowanie, podpisanie i wydanie certyfikatów udziału w stażu. Zaświadczenie powinno zawierać informacje o wymiarze godzin oraz program stażu-wizyty zawodoznawczej i musi zostać wydane zgodnie z aktualnymi wytycznymi Departamentu Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Ministerstwa Rozwoju Regionalnego dotyczącymi zasad oznaczania projektów i działań informacyjno-promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. 8/.W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a. oznakowania sali, w których będą prowadzone zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b. informowania uczestników stażu-wizyty zawodoznawczej o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c. stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków zgodnie z Wytycznymi POKL. 9/.Wykonawca po zakończeniu stażu-wizyty zawodoznawczej przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty: a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników stażu - wizyty zawodoznawczej, b. program stażu - wizyty zawodoznawczej oraz dziennik zajęć, c. potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, d. oryginały ankiet ewaluacyjnych, e. kopię wydanych certyfikatów oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników, f. informację o zrealizowaniu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 803200003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie trenera
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zjewm.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach