Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-945 Kraków, os. Teatralne 4a
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71 , fax. 12 644 99 97
- Data zamieszczenia: 2015-03-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie
os. Teatralne 4a 4a
31-945 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71, fax. 12 644 99 97
REGON: 12146431000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zjewm.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usług organizacji stażu - wizyty zawodoznawczej w ośrodku SPA lub gabinecie SPA w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1/.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu stażu-wizyty zawodoznawczej w ośrodku SPA lub gabinecie SPA, zlokalizowanym na terenie Krakowa dla uczniów i uczennic Szkoły Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie, ul. Królewska 86, 30-079 Kraków w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2/.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy zorganizowanie stażu-wizyty zawodoznawczej według programu określonego przez Zamawiającego. 3/.Liczba uczestników: W stażu-wizycie zawodoznawczej weźmie udział łącznie 18 uczniów i uczennic ze Szkoły Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie, ul. Królewska 86, 30-079 Kraków - 6 grup po 3 uczniów, w tym uczniowie niewidomi i słabowidzący. 4/.Czas trwania stażu - wizyty zawodoznawczej: W trakcie stażu-wizyty zawodoznawczej zostanie zrealizowanych 8 godzin zajęć dla jednej grupy, czyli łącznie dla 6 grup: 48 godzin, przy czym przez 1 godzinę trwania stażu-wizyty zawodoznawczej Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną 45 minut. W trakcie stażu-wizyty zawodoznawczej przewiduje się przerwę trwającą 15 minut. Staż może być zrealizowany w ciągu jednego dnia w ilości 8 godzin lub w ciągu dwóch dni po 4 godziny. 5/.Czas realizacji stażu - wizyty zawodoznawczej: Zaplanowano łącznie 48 godzin stażu-wizyty zawodoznawczej dla 18 uczniów i uczennic (6 grup uczniów), w tym osoby niewidome i słabowidzące. Zamawiający zaleca, aby staż-wizyta zawodoznawcza zaplanowana była poza godzinami zajęć dydaktycznych. 6/.Termin realizacji:do 10 czerwca 2015r. Zamawiający zaleca, aby staż-wizyta zawodoznawcza zaplanowana była w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego - Liderem szkolnym. 7/.Miejsce realizacji stażu - wizyty zawodoznawczej: Ośrodek SPA lub gabinet SPA na terenie Krakowa. Minimalna tematyka stażu - wizyty zawodoznawczej: a.poznanie specyfiki placówki i organizacji pracy w placówce, b.poznanie standardów obsługi klienta SPA, c.prezentacja wyposażenia gabinetów SPA, d.SPA marketing - omówienie, e.uczestniczenie w zabiegach na ciało - 1 zabieg do wyboru: peeling, zabieg ujędrniający, zabieg kondycjonujący, zabieg modelujący, zabieg wyszczuplający, zabieg antycellulitowy, f.uczestniczenie w zabiegach masażu relaksacyjnego - 2 zabiegi do wyboru: masaż ajurwedyjski, masaż stemplami, masaż gorącymi kamieniami, masaż orientalny. 8/.Obowiązki Wykonawcy: a. uzyskanie zgody ośrodka SPA lub gabinetu SPA na przeprowadzenie stażu-wizyty zawodoznawczej, b. pokrycie kosztu stażu-wizyty zawodoznawczej w przypadku pobierania opłat przez ośrodek lub gabinet, c. zapewnienie materiałów dydaktycznych, które przechodzą na własność uczestnika stażu-wizyty zawodoznawczej, w formie płyt CD, d. Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wynikłe podczas przeprowadzenia stażu-wizyty zawodoznawczej na terenie ośrodka SPA lub gabinetu SPA, e. zapewnienie realizacji stażu-wizyty zawodoznawczej przez wykwalifikowanego opiekuna, posiadającego doświadczenie zawodowe i wiedzę merytoryczną z tematu objętego przedmiotem zamówienia, odpowiedzialnego za prawidłowy przebieg stażu-wizyty zawodoznawczej, f. opiekun stażu-wizyty zawodoznawczej w wyznaczonym dniu stażu-wizyty zawodoznawczej odbiera uczestników ze Szkoły Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie, a po zakończonym stażu-wizycie zawodoznawczej odprowadza/odwozi ich do SPIML Nr 2 w Krakowie, g. po zakończeniu stażu-wizyty zawodoznawczej wypełnienie z uczestnikami anonimowej ankiety ewaluacyjnej, h. przygotowanie, podpisanie i wydanie certyfikatów/zaświadczeń udziału w stażu-wizycie zawodoznawczej. Zaświadczenie powinno zawierać informacje o wymiarze godzin oraz program zajęć i musi zostać wydane zgodnie z aktualnymi wytycznymi Departamentu Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, dotyczącymi zasad oznaczania projektów i działań informacyjno-promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. 9/.W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a. oznakowania sali, w których będą prowadzone zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b. informowania uczestników o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c. stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków zgodnie z Wytycznymi POKL. 10/.Wykonawca po zakończeniu stażu - wizyty zawodoznawczej przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty: a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników stażu - wizyty zawodoznawczej w każdym dniu stażu, b. program stażu-wizyty zawodoznawczej oraz dziennik zajęć, c. potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, d. oryginały ankiet ewaluacyjnych, e. kopię wydanych certyfikatów / zaświadczeń oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników, f. informację o zrealizowaniu usługi wraz z rachunkiem/fakturą VAT. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie opiekuna
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zjewm.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Szkolenie dla osób bezrobotnych
Dodano: 2016-07-25 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Projektant stron internetowych webmaster znak sprawy: ZP.2711.39.2016
Dodano: 2016-07-15 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Profesjonalny pracownik usług sprzedażowych / handlowych wraz z obsługą ICT znak sprawy: ZP.2711.40.2016
Dodano: 2016-06-30 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Obsługa wózków jezdniowych (wszystkie typy) oraz magazynier, gospodarka magazynowa w zakresie pracy w handlu hurtowym znak sprawy: ZP.2711.34.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Operator koparko ładowarki wszystkie typy klasa III znak sprawy: ZP.2711.37.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową z zakresu spawania dwiema technikami znak sprawy: ZP.2711.29.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową z zakresu spawania dwiema technikami znak sprawy: ZP.2711.28.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Obsługa komputera z egzaminami ECDL znak sprawy: ZP.2711.36.2016
Dodano: 2016-06-02 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Księgowość komputerowa znak sprawy: ZP.2711.33.2016
Dodano: 2016-06-02 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Obsługa wózków jezdniowych (wszystkie typy) oraz magazynier, gospodarka magazynowa w zakresie pracy w handlu hurtowym znak sprawy: ZP.2711.35.2016
Dodano: 2016-06-02