Przetargi.pl
Zakup usług organizacji stażu - wizyty zawodoznawczej w Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiu Ratunkowym w Zakopanem w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-945 Kraków, os. Teatralne 4a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71 , fax. 12 644 99 97
  • Data zamieszczenia: 2013-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie
    os. Teatralne 4a 4a
    31-945 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71, fax. 12 644 99 97
    REGON: 12146431000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zjewm.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług organizacji stażu - wizyty zawodoznawczej w Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiu Ratunkowym w Zakopanem w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa, polegająca na organizacji i przeprowadzeniu stażu-wizyty zawodoznawczej w Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiu Ratunkowym w Zakopanem, ul. Piłsudskiego 63a, dla uczniów i uczennic Szkoły Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych nr 3 w Zespole Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie, os. Teatralne 4a, w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2/. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy przeprowadzenie dwudniowego stażu-wizyty zawodoznawczej, według programu określonego przez Zamawiającego. Szczegółowe wymagania związane z przeprowadzeniem stażu - wizyty zawodoznawczej 3/. Liczba uczestników: W stażu-wizycie zawodoznawczej weźmie udział łącznie 46 uczniów i uczennic ze Szkoły Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych nr 3 w Zespole Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie, os. Teatralne 4a. 4/. Czas trwania stażu - wizyty zawodoznawczej: W ciągu dwudniowego stażu-wizyty zawodoznawczej zostanie zrealizowanych łącznie 16 godzin zajęć (I dzień - 8 godzin, II dzień - 8 godzin), przy czym przez 1 godzinę trwania stażu- wizyty zawodoznawczej Zamawiający rozumie godzinę dydaktyczną 45 minut. W trakcie stażu- wizyty zawodoznawczej, przewiduje się przerwę trwającą 15 min. 5/. Czas realizacji stażu - wizyty zawodoznawczej: Łącznie zaplanowano 2 dni stażu-wizyty zawodoznawczej dla 46 uczniów i uczennic. Zamawiający zaleca, aby staż-wizyta zawodoznawcza zaplanowana była w dni wolne od zajęć dydaktycznych (po uzgodnieniu z Zamawiającym), w terminie nieprzekraczalnym do 15 grudnia 2013r. 6/. Termin realizacji: Zamawiający zaleca, aby staż-wizyta zawodoznawcza planowana była w weekendy w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego - Liderem szkolnym. 7/. Miejsce realizacji stażu - wizyty zawodoznawczej: Tatrzańskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe w Zakopanem, ul. Piłsudskiego 63a, 34-500 Zakopane oraz miejsca wskazane przez instruktorów TOPR na terenie TPN i lądowiska śmigłowca. 8/. Założenia do planu wyjazdu: I dzień 1. Wyjazd o godzinie 6.15 z Krakowa - Szkoła Policealna Pracowników Służb Medycznych i Społecznych nr 3 w Krakowie, os. Teatralne 4a. 2. Przyjazd do Zakopanego (miejsce zakwaterowania) ok. godz. 8.30 3. Zakwaterowanie i śniadanie godz. 8.30 - 9.00 4. Przejazd do miejsca realizacji zajęć 5. Odbycie stażu-wizyty zawodoznawczej - 8 godzin: a. Godzina rozpoczęcia: 9.30 b. Godzina zakończenia: 15.45 6. Powrót do miejsca zakwaterowania i obiad ok. godz. 16.15 7. Zwiedzanie Zakopanego, czas wolny 8. Kolacja 9. Nocleg II dzień 1. Śniadanie godz.8.15 2. Przejazd do miejsca realizacji zajęć 3. Odbycie stażu-wizyty zawodoznawczej - 8 godzin: a. Godzina rozpoczęcia: 9.00 b. Godzina zakończenia: 15.15 4. Powrót do miejsca zakwaterowania i obiad ok. godz. 15.45 5. Wykwaterowanie i wyjazd do Krakowa ok.16.30 6. Powrót do Krakowa ok. 19.30 9/./Minimalna tematyka wizyt zawodoznawczych: Dzień pierwszy: 1. Omówienie szkolenia, zarys historii TOPR - 1 godz. 2. Sprzęt, ekwipunek stosowany w ratownictwie górskim - 1 godz. 3. Wyposażenie Magazynu Wyprawowego TOPR, karetki, środki transportu stosowane na terenie działania TOPR - 1 godz. 4. Ratownictwo specjalistyczne - lawinowe - 1 godz. 5. Ratownictwo specjalistyczne - ścianowe - 1 godz. 6. Ratownictwo specjalistyczne - jaskiniowe - 1 godz. 7. BHP dot. współpracy ze śmigłowcami ratowniczymi - 1 godz. 8. Ratownictwo specjalistyczne - śmigłowcowe - 1 godz. Dzień drugi: 1. Ćwiczenia - 5 godzin - Omówienie zajęć, zjazdy na linie alpinistycznej - Budowa stanowisk alpinistycznych - Ewakuacja poszkodowanego w trójkącie ewakuacyjnym - Wspinaczka skałkowa z górną asekuracją 2. Zajęcia praktyczne - 3 godz. - Zasady wyboru lądowiska - Przyjmowanie i odprawianie śmigłowców TOPR, LPR - Techniki ewakuacji stosowane w Tatrach (wciągarka, HEC) 10/. Obowiązki Wykonawcy: a. uzyskanie zgody Zarządu TOPR w Zakopanem na przeprowadzenie stażu-wizyty zawodoznawczej, b. pokrycie kosztu stażu-wizyty zawodoznawczej w przypadku pobierania opłat przez Zarząd TOPR w Zakopanem, c. zapewnienie materiałów dydaktycznych, które przechodzą na własność kursanta, w formie kserokopii, broszur tematycznych lub w formie elektronicznej na płytce CD, d. realizacja stażu-wizyty zawodoznawczej przez wykwalifikowanych instruktorów ratownictwa górskiego, posiadających doświadczenie zawodowe i wiedzę merytoryczną z tematu objętego przedmiotem zamówienia; w tym jeden instruktor pełniący funkcję opiekuna stażu-wizyty zawodoznawczej odpowiedzialny za prawidłowy przebieg zajęć w TOPR i innych miejscach realizacji wskazanych przez Wykonawcę, e. po zakończeniu stażu-wizyty zawodoznawczej wypełnienie z uczestnikami anonimowej ankiety ewaluacyjnej, f. przygotowanie, podpisanie i wydanie certyfikatów/zaświadczeń udziału w stażu -wizycie zawodoznawczej. Zaświadczenie powinno zawierać informacje o wymiarze godzin oraz program zajęć i musi zostać wydane zgodnie z aktualnymi wytycznymi Departamentu Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, dotyczącymi zasad oznaczania projektów i działań informacyjno-promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. 11/. W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a. oznakowania sali, w których będą prowadzone zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b. informowania uczestników o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c. stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków zgodnie z Wytycznymi POKL. 12/. Wykonawca po zakończeniu stażu-wizyty zawodoznawczej przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty: a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników stażu-wizyty zawodoznawczej w każdym dniu zajęć, b. program stażu-wizyty zawodoznawczej oraz dziennik zajęć, c. potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, d. oryginały ankiet ewaluacyjnych, e. kopię wydanych certyfikatów / zaświadczeń oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników, f. informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT/rachunkiem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zjewm.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach