Przetargi.pl
Zakup usług organizacji kursów zawodowych w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce - kurs spawacza w roku 2013

Powiat Wielicki ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Dembowskiego 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2880210 , fax. 012 2880040
  • Data zamieszczenia: 2013-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wielicki
    ul. Dembowskiego 2 2
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 012 2880210, fax. 012 2880040
    REGON: 35155453100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług organizacji kursów zawodowych w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce - kurs spawacza w roku 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego na spawanie metodą MAG-135 dla pięcioosobowej grupy uczniów Zespołu Szkół Zawodowych w Wieliczce i Zespołu Szkół w Gdowie, beneficjentów ostatecznych projektu systemowego pn.Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2/.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i realizacja kursu spawania metodą MAG-135 dla grupy 5 osób. Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do pracy na stanowisku spawacza po pozytywnie zdanym egzaminie końcowym wg. Wytycznych Instytutu Spawalnictwa nr W-07/IS-02 oraz normą EN-PN 287-1. 3/. Wykonawca w ramach przedmiotowego zamówienia jest zobowiązany zapewnić wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia, to jest w szczególności: a.koszty badania lekarskiego wymaganego przy ubieganiu się o stosowne uprawnienia, b.koszty organizacji kursu (zajęć teoretycznych i praktycznych), c.koszty materiałów szkoleniowych niezbędnych dla realizacji kursu, d.koszt jednokrotnego egzaminu dla każdej z osób e.materiały szkoleniowe (dydaktyczne). 4/. Zakres programowy szkolenia: musi być sporządzony zgodnie z Modułowymi Programami Szkolenia Zawodowego Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej oraz obowiązującymi wytycznymi w ww. zakresie, w tym z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych (Dz. U. z 2000 r. Nr 40 poz.470), a także z uwzględnieniem Wytycznych Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. 5/. Uczestnicy kursu w trakcie realizacji muszą mieć zapewnione warunki pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, odpowiedni sprzęt szkoleniowy oraz materiały dydaktyczne (podręczniki lub skrypty tematyczne, co najmniej zeszyt 96 kartkowy w kratkę i długopis). 6/. Zamawiający wymaga, aby wszyscy uczestnicy kursu przystąpili do egzaminu nie później niż do dnia 10 grudnia 2013 roku. 7/. Czas trwania kursu: Czas trwania kursu: co najmniej 145 godzin, w tym: 25 godzin zajęć teoretycznych i 120 godzin zajęć praktycznych (instruktarz wstępny, zajęcia praktyczne i egzamin) Poprzez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę zegarową 8/. Liczba uczestników kursu: 5 osób . Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. 9/. Czas realizacji: do 10 grudnia 2013 roku, według ustaleń z Zamawiającym. Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej z uwzględnieniem konieczności dojazdu uczniów do miejsca realizacji kursu. Szczegółowy harmonogram zostanie ustalony przed podpisaniem umowy z Wykonawcą. Zamawiający zaleca aby szkolenia planowane były w dni powszednie w godzinach 14:00-19:00 i w soboty w godzinach 8:00 - 18:00. Zajęcia mogą być realizowane w niedzielę wyłącznie w sytuacjach wyjątkowych, po uzyskaniu przez Zamawiającego zgody wszystkich uczestników kursu. Powyższe zalecenia nie dotyczą okresów wolnych od nauki szkolnej Przedmiot umowy powinien być realizowany w miejscu zlokalizowanym na terenie powiatu wielickiego lub gmin bezpośrednio z nim sąsiadujących. W przypadku, gdy kurs będzie się odbywać w miejscu innym niż wskazane powyżej Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt zapewnić uczestnikom kursu dojazd z siedziby Zespołu Szkół Zawodowych w Wieliczce lub Zespołu Szkół w Gdowie do miejsca realizacji kursu. Czas dojazdu uczestników kursu nie może przekroczyć jednej godziny w jedną stronę. 10/. Obowiązki wykonawcy: Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: a.zabezpieczenie sali z wyposażeniem, przystosowanej do realizacji kursu, będącego przedmiotem niniejszej umowy, b.zapewnienie dostępu do odpowiedniego sprzętu, maszyn i urządzeń oraz materiałów dydaktycznych (szkoleniowych), c.pokrycie kosztów badania lekarskiego dla każdego z kursantów, wymaganego przy ubieganiu się o uzyskanie uprawnień spawacza, d.pokrycie kosztów jednokrotnego egzaminu dla każdego z kursantów, e.opracowanie i przedstawienie szczegółowego harmonogramu realizacji przedmiotu zamówienia, f.realizacja kursu przez wykwalifikowanych instruktorów, posiadających doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową, g.po zakończeniu kursu przygotowanie i wręczenie uczestnikom: zaświadczenia o ukończeniu kursu, wydanego zgodnie z obowiązującymi przepisami, dodatkowego zaświadczenia/certyfikatu o ukończeniu kursu, zawierającego informację o jego temacie oraz wymiarze godzin, wydanego zgodnie z aktualnymi wytycznymi Departamentu Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Ministerstwa Rozwoju Regionalnego dotyczącymi zasad oznaczania projektów i działań informacyjno-promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, którego wzór stanowi załącznik do projektu umowy. 11/. W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a.oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b.informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c.stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków takich jak: logo POKL, logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Województwa Małopolskiego, logo projektu, logo powiatu wielickiego, hasło promocyjne POKL. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. 12/. Wykonawca po zakończeniu kursu przeprowadzi jego ewaluację za pomocą anonimowych ankiet ewaluacyjnych , stanowiących załącznik do projektu umowy. 13/. Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a.listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu zajęć, b.program kursu oraz dziennik zajęć, c.protokół z egzaminu wewnętrznego, jeśli był przeprowadzany, d.potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, e.kopie wydanych zaświadczeń i certyfikatów oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników, f.oryginały ankiet ewaluacyjnych, g.informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach