Przetargi.pl
Zakup usług organizacji kursów zawodowych w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Powiat Wielicki ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Dembowskiego 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2880210 , fax. 012 2880040
  • Data zamieszczenia: 2011-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wielicki
    ul. Dembowskiego 2 2
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 012 2880210, fax. 012 2880040
    REGON: 35155453100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług organizacji kursów zawodowych w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/. Przedmiotem niniejszego postępowania jest przeprowadzenie następujących usług szkolenia: kurs serwer Microsoft Small Business Server 2003 - administracja i konfiguracja,kurs Kadry i Płace w programach Płatnik i Symfonia, kurs fotografii, kurs magazynier-fakturzysta, kurs obsługa programu CDN Optima Finanse i Księgowość, kurs obsługa programu CDN Optima Handel, kurs obsługa programu Symfonia Finanse i Księgowość w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. 2/. Opis poszczególnych części zamówienia. a/. Kurs serwer Microsoft Small Business Server 2003 - administracja i konfiguracja, grupa: 10 osób czas trwania: 60 godzin, przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę zegarową (60 minut). Minimalna tematyka kursu: wprowadzenie do programu - wersje SBS 2003; przykłady zastosowań biznesowych dla SBS; nowa instalacja SBS - planowanie sieci; instalowanie i konfiguracja systemu Small Business Server; integracja usług DNS, DHCP oraz Active Directory; usługa IIS a Small Business Serve; routing i dostęp zdalny, VPN oraz zapory sieciowe; usługi terminalowe; bezpieczeństwo serwera i stacji roboczych; połączenia klienckie; zastosowanie SharePoint; tworzenie kopii zapasowej Small Business Server; monitorowanie i raportowanie. b/. Kurs Kadry i Płace w programach Płatnik i Symfonia grupa: 10 osób, czas trwania: 40 godzin, przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę zegarową (60 minut). Program szkolenia powinien zawierać co najmniej niżej wymienione moduły: a/.ogólne zasady ubezpieczeń społecznych - wprowadzenie; b/.ćwiczenia praktyczne przy stanowiskach komputerowych: utworzenie bazy jednostki w programie płatnik; c/.zgłoszenie do ubezpieczenia społecznego pracodawcy/przedsiębiorstwa, pracownika, członka rodziny i innych osób oraz zgłoszenie innych danych i zmian; d/.sporządzenie deklaracji miesięcznych wraz z załącznikami (raportami imiennymi o należnych składkach; wyrejestrowanie z ubezpieczenia pracodawcy/przedsiębiorstwa, pracownika, członka rodziny i innych osób e/.obsługa komputerowa w programie SYMFONIA - moduł KADRY I PŁACE w tym: sporządzanie dokumentów pracowniczych, f/.zasady obliczania list płac, g/.sporządzanie list płac- różne wersje, h/.sporządzanie umów zleceń i ich rozliczanie, umów o dzieło i ich rozliczanie, i/.analiza wynagrodzeń, ubezpieczenia społeczne pracowników inne świadczenia. c/.Kurs fotografii grupa: 2 x 10 osób; czas trwania: 20 godzin przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę zegarową (60 minut). Minimalna tematyka kursu: pokaz aparatów fotograficznych, ich możliwości, budowa i funkcje podzespołów; kompozycja kadru, nastawy ostrości i czułości; oświetlenie i techniki doświetlania; ćwiczenia z martwą naturą, postacią i pejzażem. Zamawiający udostępni wykonawcy: salę lekcyjną z podstawowym wyposażeniem, flipchart, przyłącze elektryczne, możliwość podłączenia do Internetu oraz aparaty fotograficzne dla uczniów (aparat fotograficzny NIKON D3100 + obiektyw 18-55VR) w ilości 10 szt. dla grupy 10 uczestników szkolenia d/. Kurs magazynier fakturzysta grupa: 10 osób, czas trwania: 40 godzin przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę zegarową (60 minut). Minimalna tematyka kursu: cz. I Marketing w działalności hurtowni: podejście do klientów indywidualnych i instytucjonalnych, motywacje zakupu towarów i usług, narzędzia marketingowe, planowanie strategiczne i operacyjne w marketingu, public relations. cz. II Dokumentacja magazynowa: rodzaje dokumentów magazynowych, obieg dokumentów magazyn - dział sprzedaży. metody wyceny rozchodów magazynowych. transakcje związane z magazynem; zakres, terminy i sposoby inwentaryzacji. cz. III Dokumentacja sprzedaży towarów: dokumenty sprzedaży - faktury Vat, rachunki, faktury Vat RR, faktury korygujące, faktury wewnętrzne, dokumentacja związana z zapłatą - KP, KW, przelew. cz. IV Obsługa komputera w programie Subiekt - zakup i sprzedaż towarów: uruchomienie programu, wprowadzanie danych, konfiguracja programu, transakcje, zakup na podstawie faktur, sprzedaż fakturowana, kontrahenci, formy zapłaty, rabaty. e/. Kurs obsługa programu CDN Optima Finanse i Księgowość grupa: 2 x 10 osób,czas trwania: 40 godzin przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę zegarową (60 minut). Minimalna tematyka kursu: struktura programu - kolejność wprowadzania dokumentów (ewidencja dokumentów, dziennik), plan kont i zasady jego tworzenia (syntetyka, analityka, konta słownikowe, konta zwykłe i rozrachunkowe powiązanie z zapisem), ewidencja dokumentów - zasady wprowadzania i dekretowania (struktura ewidencji dokumentów - porównanie z PKPiR, opis analityczny - możliwości w zakresie automatycznego księgowania, wykorzystanie cech dokumentu - definiowalnych), wprowadzenie i dekretowanie rożnych typów dokumentów (sprzedaż, zakupy, środki trwale, magazynowe, PK, faktury wewnętrzne, raport kasowy, wyciąg bankowy), tworzenie schematów księgowych faktur zakupu i sprzedaży (księgowanie w oparciu o opis analityczny, księgowanie w oparciu o cechy, księgowanie korekt), tworzenie schematów księgowania raportów kasowych i bankowych, tworzenie schematów księgowych dokumentów magazynowych, deklaracje podatkowe - definiowanie i wykorzystanie (VAT-7, CIT-2, PIT-5), obroty i salda - zasady korzystania, zestawienia księgowe - definiowanie i wykorzystanie (bilans, rachunek zysków i strat, inne zestawienia), ćwiczenie podsumowujące - sprawdzające umiejętność wykonania wszystkich standardowych czynności w programie, a w szczególności: wprowadzanie i księgowanie rożnych typów dokumentów, tworzenie prostych schematów księgowań, sporządzanie deklaracji i rozliczeń, drukowanie zestawień. Zamawiający udostępni wykonawcy: salę komputerową wraz z oprogramowaniem CDN Optima Finanse i Księgowość, flipchart. f/. Kurs obsługa programu CDN Optima Handel grupa: 10 osób,czas trwania: 30 godzin przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę zegarową (60 minut). Minimalna tematyka kursu: struktura programu; zasady poruszania się po programie; pozycja cennikowa - towar lub usługa (karta towaru lub usługi, opis i możliwość jego edycji na dokumencie, stawka VAT i nr PKWiU, definiowanie cen sprzedaży); kontrahent - karta kontrahenta (dane kontrahenta niezbędne do wystawienia faktury, korekta danych, warunki płatności); wprowadzanie faktur zakupu (korzystanie z istniejących kartotek towarowych i kart kontrahentów, zakładanie nowych kartotek z poziomu dokumentu, modyfikacja danych z kartotek, korekta cen sprzedaży na podstawi nowych cen zakupu); zależność pomiędzy dokumentem handlowym i magazynowym - tworzenie PZ, wystawianie faktur sprzedaży (korzystanie z istniejących kartotek towarowych i kart kontrahentów, zakładanie nowych kartotek z poziomu dokumentu, modyfikacja danych z kartotek, wskazywanie ceny lub dostawy, różne formy zapłaty), zależność pomiędzy dokumentem handlowym a magazynowym - tworzenie WZ, rodzaje wydruków faktur VAT - zasady drukowania, kontrola płatności (ewidencja kasowa - raporty i dokumenty kasowe, ewidencja obrotu bezgotówkowego - raporty bankowe, rozliczanie płatności, kontrola rozrachunków - raporty), korekty zakupów i sprzedaży (zasady tworzenia i wydruku, powiązania pomiędzy dokumentami handlowymi i magazynowymi), operacje magazynowe. Zamawiający udostępni wykonawcy: salę komputerową wraz z oprogramowaniem CDN Optima Handel, flipchart. g/. Kurs obsługa programu Symfonia Finanse i Księgowość grupa: 2x10 osób,czas trwania: 40 godzin przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę zegarową (60 minut). Minimalna tematyka kursu: przygotowanie programu do pracy, plan kont, kartoteki w Symfonii, rejestry VAT, wprowadzanie dokumentów krajowych, dodawanie nowego dokumentu, rozliczenie transakcji za pomocą WB, rozliczenie transakcji za pomocą RK, rozliczenie transakcji za pomocą kompensaty, bilans otwarcia, obroty i zapisy na kontach, bilans końcowy - wydruki, rachunek zysków i strat wydruki, księgowanie dokumentów - zadania symulacyjne, zamykanie miesiąca, zamknięcie roku, praca w nowym roku obrotowym, bilans otwarcia w kolejnym roku pracy z Symfonią, sporządzanie deklaracji, ćwiczenia utrwalające - praca w programie Symfonia od bilansu do bilansu. Zamawiający udostępni wykonawcy: salę komputerową wraz z oprogramowaniem SYMFONIA Finanse i Księgowość, flipchart. 3/. Miejsce realizacji szkoleń Zespół Szkół Zawodowych w Wieliczce lub/i Zespół Szkół w Gdowie. Zamawiający udostępni Wykonawcy sale szkoleniowe zlokalizowane w Zespole Szkół Zawodowych w Wieliczce i Zespole Szkół w Gdowie w godzinach, w których nie są wykorzystywane do prowadzenia zajęć szkolnych. 4/. Zajęcia w ramach kursów muszą być realizowane w sposób umożliwiający uczniom aktywny udział w nich tzn. maja być prowadzone metodami aktywnymi, a łączny czas trwania zajęć w jednym dniu szkoleniowym nie może przekraczać 4 godzin. 5/. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a/. Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. b/. Czas realizacji kursów: wrzesień - 30 listopada 2011 roku według ustaleń z Zamawiającym. Kursy powinny zostać zorganizowane w czasie wolnym od nauki szkolnej. c/. Szczegółowy harmonogram zostanie ustalony przed podpisaniem umowy z Wykonawcą. 6/. Obowiązki wykonawcy: Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: a/. zapewnienie dostępu do materiałów dydaktycznych (szkoleniowych), b/. opracowanie i przedstawienie szczegółowego harmonogramu realizacji przedmiotu zamówienia, c/. realizacja kursu przez wykwalifikowane osoby, posiadające doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową, d/. po zakończeniu kursu wypełnienie z uczestnikami anonimowej ankiety ewaluacyjnej dotyczącej danego rodzaju kursu oraz podpisanie zaświadczenia o ukończeniu kursu, wydanego zgodnie z obowiązującymi przepisami 7/. W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a/. stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków takich jak: logo POKL, logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Województwa Małopolskiego, logo projektu, logo powiatu wielickiego, hasło promocyjne POKL. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. 8/. Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a/.listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu szkolenia, b/. program kursu oraz dziennik zajęć, c/. potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, d/. listę potwierdzającą odbiór certyfikatów przez uczestników, e/. informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT/rachunkiem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach