Przetargi.pl
Zakup usług organizacji i przeprowadzenia warsztatów z bezpieczeństwa i higieny sanitarno-epidemiologicznej w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-945 Kraków, os. Teatralne 4a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71 , fax. 12 644 99 97
  • Data zamieszczenia: 2014-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie
    os. Teatralne 4a 4a
    31-945 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71, fax. 12 644 99 97
    REGON: 12146431000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zjewm.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług organizacji i przeprowadzenia warsztatów z bezpieczeństwa i higieny sanitarno-epidemiologicznej w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/.Przedmiotem niniejszego postępowania jest zorganizowanie warsztatów z bezpieczeństwa i higieny sanitarno-epidemiologicznej, dla uczniów i uczennic Szkoły Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Nowym Sączu, w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2/.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie warsztatów z bezpieczeństwa i higieny sanitarno-epidemiologicznej dla 8 uczniów i uczennic Szkoły Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Nowym Sączu. 3/.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia, to jest w szczególności: a. wykładowców zajęć teoretycznych i zajęć ćwiczeniowych dla uczestników warsztatów, b. materiały szkoleniowe na własność dla każdego uczestnika warsztatów (tj. kserokopie prezentacji multimedialnych, teczki, płyty CD z materiałami ćwiczeniowymi). 4/.Ramowy program warsztatów: Warsztaty muszą się odbywać w oparciu o opracowany przez prowadzącego, według niżej wymienionych założeń program warsztatów, załączony do oferty, który obejmuje 28 godzin. Minimalna tematyka warsztatów musi obejmować niżej wymienione zagadnienia: 1. Wybrane regulacje prawne z zakresu prawa pracy dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy, z omówieniem źródeł prawa międzynarodowego (dyrektyw WE, konwencji MOP); 2. Identyfikacja, analiza i ocena zagrożeń czynnikami szkodliwymi dla zdrowia, uciążliwymi i niebezpiecznymi oraz ocena ryzyka związanego z tymi zagrożeniami; 3. Zagrożenia wypadkowe i zagrożenia dla zdrowia występujące w zakładzie i podstawowe środki zapobiegawcze; 4. Podstawowe zasady bezpieczeństwa i higieny pracy związane z obsługą urządzeń technicznych oraz transportem wewnątrzzakładowym; 5. Zasady postępowania w razie wypadku w czasie pracy i w sytuacjach zagrożeń; 6. Skutki ekonomiczne niewłaściwych warunków pracy (np. świadczenia z tytułu warunków pracy, składka na ubezpieczenia społeczne pracowników); 7. Charakterystyka wybranych grup drobnoustrojów chorobotwórczych; 8. Epidemiologia chorób zakaźnych; 9. Epidemiologia zakażeń szpitalnych; 10. Najczęstsze postacie zakażeń szpitalnych; 11. Nadzór, kontrola i profilaktyka zakażeń szpitalnych; 12. Ochrona personelu i pacjentów przed zakażeniem: stosowanie odzieży ochronnej przez personel szpitala; procedury izolacji chorych o podwyższonym ryzyku rozprzestrzeniania się zakażenia; procedura poekspozycyjna. 13. Wyposażenie stanowisk pracy w sprzęt, preparaty stosowane w profilaktyce zakażeń szpitalnych; 5/.Liczba uczestników: 8 osób. Rekrutację na warsztaty prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. 6/.Czas trwania warsztatów: 28 godzin, przy czym przez 1 godzinę trwania warsztatów Zamawiający rozumie godzinę dydaktyczną 45 min. Warsztaty powinny zostać zorganizowane w czasie wolnym od nauki szkolnej - w sobotę maksymalnie 7 godz. 7/.Czas realizacji: do 15 grudnia 2014 roku. Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia zostanie ustalony z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy. Umowa będzie realizowana w Szkole Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Nowym Sączu. Zamawiający udostępnia bezpłatnie sale wykładowe. 8/.Obowiązki Wykonawcy: Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: a. zapewnienie dostępu do materiałów dydaktycznych (szkoleniowych), b. realizacja warsztatów przez wykwalifikowanych trenerów/kadrę, posiadającą kwalifikacje i doświadczenie, c. realizacja warsztatów zgodnie z harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia ustalonym z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy, d. zorganizowanie i przeprowadzenie po zakończeniu zajęć egzaminu wewnętrznego. 9/.W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a. oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b. informowania uczestników warsztatów o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c. stosowania na wszystkich dokumentach znaków zgodnie z wytycznymi POKL. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. Zamawiający po zakończeniu warsztatów przeprowadzi jego ewaluację za pomocą anonimowych ankiet ewaluacyjnych. Zaświadczenia o uczestnictwie w warsztatach wystawi Zamawiający. 10/.Wykonawca po zakończeniu warsztatów przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników w każdym dniu warsztatów, b. program warsztatów oraz dziennik zajęć, c. protokół z egzaminu wewnętrznego, d. potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, e. informację o zrealizowaniu usługi wraz z rachunkiem/Fakturą Vat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zjewm.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach