Przetargi.pl
Zakup usług organizacji i przeprowadzenia staży - wizyt zawodoznawczych w SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe MSW w Krynicy-Zdroju w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-945 Kraków, os. Teatralne 4a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71 , fax. 12 644 99 97
  • Data zamieszczenia: 2015-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie
    os. Teatralne 4a 4a
    31-945 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71, fax. 12 644 99 97
    REGON: 12146431000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zjewm.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług organizacji i przeprowadzenia staży - wizyt zawodoznawczych w SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe MSW w Krynicy-Zdroju w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa, polegająca na organizacji i przeprowadzeniu dwóch edycji staży - wizyt zawodoznawczych w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe MSW, ul. Nitribitta 4, 33-380 Krynica - Zdrój dla uczniów i uczennic Szkoły Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie, w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2/.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie transportu, noclegów, wyżywienia oraz zorganizowanie trzydniowych staży-wizyt zawodoznawczych według programu określonego przez Zamawiającego. 3/.Liczba uczestników: Podczas dwóch edycji weźmie udział łącznie 20 uczniów i uczennic I edycja - 10 uczniów ( 2 grupy po 5 uczniów), II edycja - 10 uczniów (2 grupy po 5 uczniów) ze Szkoły Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie, w tym uczniowie niewidomi i słabo widzący. 4/.Czas trwania staży - wizyt zawodoznawczych: W ciągu dwóch edycji zostanie zrealizowanych łącznie 84 godziny. Przy czym przez 1 godzinę trwania stażu-wizyty zawodoznawczej Zamawiający rozumie godzinę zegarową - 60 minut. I edycja - 42 godz. Grupa I (I dzień - 7 godzin, II dzień - 7 godzin, III dzień - 7 godzin), Grupa II (I dzień - 7 godzin, II dzień - 7 godzin, III dzień - 7 godzin). Zajęcia w grupach odbywają się równolegle. II edycja - 42 godz. Grupa III (I dzień - 7 godzin, II dzień - 7 godzin, III dzień - 7 godzin), Grupa IV (I dzień - 7 godzin, II dzień - 7 godzin, III dzień - 7 godzin). Zajęcia w grupach odbywają się równolegle. W trakcie staży-wizyt zawodoznawczych przewiduje się przerwy. 5/.Czas realizacji staży - wizyt zawodoznawczych: Łącznie w dwóch edycjach zaplanowano 6 dni staży-wizyt zawodoznawczych: w I edycji - 3 dni, w II edycji - 3 dni. Zamawiający zaleca, aby staże - wizyty zawodoznawcze planowane były w dniach: czwartek - piątek - sobota. 6/.Termin realizacji: I edycja: 17 - 18 - 19 września 2015r. II edycja: 24 - 25 - 26 września 2015r. 7/.realizacji staży - wizyt zawodoznawczych: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe MSW, ul. Nitribitta 4, 33-380 Krynica - Zdrój. 8/.Minimalna tematyka staży-wizyt zawodoznawczych: I dzień staży - wizyt zawodoznawczych: 1. Charakterystyka Krynicy - Zdroju jako miejscowości uzdrowiskowej. Wykorzystanie bodźcujących cech klimatu oraz naturalnych surowców leczniczych w procesie terapii różnych jednostek chorobowych. Zabiegi wodolecznicze i balneologiczne. Podział i charakterystyka. Zapoznanie ze specyfiką Sanatorium jako placówki ochrony zdrowia. II dzień staży - wizyt zawodoznawczych: Masaż jako zabieg leczniczy stosowany w lecznictwie uzdrowiskowym. Rodzaje masażu, wskazania, przeciwwskazania, przygotowanie pacjenta, technika zabiegu. Terapia manualna jako metoda diagnostyczna i terapeutyczna. Omówienie i prezentacja podstawowych technik diagnostycznych i terapeutycznych. III dzień staży - wizyt zawodoznawczych: Kinezyterapia: zapoznanie z ćwiczeniami leczniczymi - gimnastyka ogólnoustrojowa na sali gimnastycznej i w środowisku wodnym, indywidualne ćwiczenia terapeutyczne z wykorzystaniem specjalistycznych metod terapeutycznych (PNF, Pilates, MDT wg McKenziego). 9/.Obowiązki Wykonawcy: a. uzyskanie zgody Dyrektora Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe MSW, ul. Nitribitta 4, 33-380 Krynica - Zdrój na przeprowadzenie staży-wizyt zawodoznawczych, przed podpisaniem umowy, b. zapewnienie materiałów dydaktycznych (kserokopie lub broszury tematyczne), c. zapewnienie dostępu do urządzeń i przyrządów medycznych, będących wyposażeniem Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe MSW, ul. Nitribitta 4, 33-380 Krynica - Zdrój, d. Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wynikłe podczas przeprowadzenia staży - wizyt zawodoznawczych na terenie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe MSW, ul. Nitribitta 4, 33-380 Krynica - Zdrój, e. realizacja staży-wizyt zawodoznawczych przez wykwalifikowanych trenerów, posiadających doświadczenie zawodowe i wiedzę merytoryczną z tematu objętego przedmiotem zamówienia, a także odpowiedzialnych za prawidłowy przebieg staży-wizyt zawodoznawczych, f. po zakończeniu staży-wizyt zawodoznawczych wypełnienie z uczestnikami anonimowej ankiety ewaluacyjnej, g. przygotowanie, podpisanie i wydanie certyfikatów/zaświadczeń udziału w stażu-wizycie zawodoznawczej, h. zapewnienie ubezpieczenia NNW uczestnikom staży-wizyt zawodoznawczych podczas pobytu i realizacji staży-wizyt zawodoznawczych. Zaświadczenie powinno zawierać informacje o wymiarze godzin oraz program zajęć i musi zostać wydane zgodnie z aktualnymi wytycznymi Departamentu Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, dotyczącymi zasad oznaczania projektów i działań informacyjno-promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. 10/.W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a. oznakowania sal, w których będą prowadzone zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b. informowania uczestników stażu-wizyty zawodoznawczej o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c. stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków zgodnie z Wytycznymi POKL, d. odpowiedniego oznakowania pojazdu zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 11/.Wykonawca po zakończeniu wszystkich edycji staży-wizyt zawodoznawczych przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty: a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników staży - wizyt zawodoznawczych w każdym dniu zajęć, b. program stażu-wizyty zawodoznawczej oraz dziennik zajęć, c. potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, d. oryginały ankiet ewaluacyjnych, e. kopię wydanych certyfikatów/zaświadczeń oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników, f. listy z potwierdzeniem wykonania usługi wyżywienia, noclegu i transportu, potwierdzone własnoręcznymi podpisami uczestników, g. informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT/rachunkiem. 12/.Szczegółowe wymagania związane z wyżywieniem Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie uczestnikom stażu -wizyty zawodoznawczej wyżywienia, w tym łącznie w trakcie trwania zamówienia: 40 śniadań, 60 obiadów i 40 kolacji, zgodnie z następującym rozkładem: dwóch śniadań (w drugim i trzecim dniu stażu-wizyty zawodoznawczej), trzech obiadów (w pierwszym, drugim, trzecim dniu stażu-wizyty zawodoznawczej) i dwóch kolacji (w pierwszym i drugim dniu stażu-wizyty zawodoznawczej). Wyżywienie: a. śniadanie - pieczywo różnorodne, danie na ciepło: jajecznica lub kiełbaski na gorąco lub wędliny, ser żółty, dżem, świeże warzywa: pomidor, ogórek zielony, napoje: kawa, herbata, dodatki: cytryna, mleko, masło. b. obiad - zupa, danie główne (mięsne lub rybne z dodatkiem ziemniaków lub ryżu i zestawu surówek), napoje: kompot lub soki owocowe. c.kolacja - pieczywo różnorodne, wędliny, ser, świeże warzywa: pomidor, ogórek zielony, napoje: herbata, dodatki: cytryna, mleko, masło, woda mineralna gazowana lub niegazowana (0,33l/osobę). 13/.Szczegółowe wymagania związane z zakwaterowaniem Przedmiotem zamówienia jest organizacja podczas dwóch edycji staży- wizyt zawodoznawczych, łącznie 40 noclegów, zgodnie z planem, na terenie miejsca realizacji stażu - wizyty zawodoznawczej lub w obiekcie oddalonym maksymalnie 1500m od SPZOZ SU MSW, ul. Nitribitta 4 w Krynicy - Zdrój, w tym dla: I edycji stażu- wizyty zawodoznawczej planuje się po dwa noclegi dla 10 uczniów (dwie grupy po 5 osób) tj. łącznie 20 noclegów, II edycji stażu-wizyty zawodoznawczej planuje się po dwa noclegi dla 10 uczniów (dwie grupy po 5 osób) tj. łącznie 20 noclegów. Zakwaterowanie: Wykonawca zapewni zakwaterowanie grupy na terenie miejsca realizacji stażu - wizyty zawodoznawczej lub w obiekcie oddalonym maksymalnie 1500m od SPZOZ SU MSW, ul. Nitribitta 4 w Krynicy - Zdrój, w budynku stacjonarnym, spełniającym min. następujące wymagania:stołówka mieszcząca się w budynku zakwaterowania, pokoje 2,3,4 osobowe z samodzielnym węzłem higieniczno-sanitarnym. Wyposażenie łazienki: wanna z baterią i natryskiem lub kabina natryskowa, umywalka z blatem lub półka, wc, lustro, gniazdko elektryczne, pojemnik na śmieci, brak ograniczeń w korzystaniu z ciepłej wody. Minimalne wyposażenie pokoi: łóżka (w ilości odpowiadającej nazwie pokoju), pościel, nocny stolik lub półka przy każdym miejscu do spania, szafa lub zabudowana wnęka garderobiana, stół/biurko, krzesło lub inny mebel do siedzenia, wieszak, oświetlenie. Obiekt nowoczesny, czysty, wyposażony w sprawne urządzenia sanitarne i techniczne. Standard typowy obiektom dwugwiazdkowym. Wykonawca otrzyma imienną listę uczestników stażu po podpisaniu umowy. 14/.Transport Wykonawca zapewni transport (autokarem lub busem) uczestników z Krakowa do miejsca realizacji staży, transport w miejscu realizacji staży i transport powrotny do Krakowa według planu: I dzień 1. Wyjazd o godzinie 7:00 z Krakowa - Szkoła Policealna Integracyjna Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie 2. Przyjazd do miejsca zakwaterowania ok. godz. 10.00 3. Zakwaterowanie godz. 10.15 4. Przejazd do miejsca realizacji stażu-wizyty zawodoznawczej 10.30 5. Odbycie stażu-wizyty zawodoznawczej - 7 godzin: a. Godzina rozpoczęcia: 10.45 b. Godzina zakończenia: 18.30 c. Obiad w przerwie ok. godz. 13.00 6. Powrót - przejazd do miejsca zakwaterowania ok. godz. 18.45 7. Kolacja ok. 19.00 8. Nocleg II dzień 1. Śniadanie godz. 8.15 2. Przejazd do miejsca realizacji stażu-wizyty zawodoznawczej 8.45 3. Odbycie stażu-wizyty zawodoznawczej - 7 godzin: a. Godzina rozpoczęcia: 9.00 b. Godzina zakończenia:16.45 c. Obiad w przerwie ok. godz. 13.00 4. Powrót- przejazd do miejsca zakwaterowania ok. godz.17.00 5. Kolacja ok. 18.00 6. Nocleg III dzień 1. Śniadanie godz. 8.15 2. Przejazd do miejsca realizacji stażu-wizyty zawodoznawczej 8.45 3. Odbycie stażu-wizyty zawodoznawczej - 7 godzin: a. Godzina rozpoczęcia: 9.00 b. Godzina zakończenia:16.45 c. Obiad w przerwie ok. godz. 13.00 4. Powrót - przejazd do miejsca zakwaterowania ok. godz.17.00 5. Wykwaterowanie i wyjazd do Krakowa ok. godz. 17.30 6. Powrót do Krakowa ok. godz.20.30 W/w plan wyjazdu ulegnie zmianie o 1 godzinę zegarową, obejmującą ewentualnie zaoferowany przez Wykonawcę dodatkowy moduł realizowany poza programem stażu. Transport odbędzie się pojazdem sprawnym technicznie, dopuszczonym na mocy przepisów drogowych do poruszania się, ubezpieczonym. Każdy uczestnik staży ma mieć zapewnione miejsce siedzące i miejsce na bagaż w luku bagażowym pojazdu. W przypadku awarii środka transportu Wykonawca zapewni na własny koszt zastępczy środek transportu, spełniający warunki określone w SIWZ i umowie, w taki sposób aby nie powodować opóźnień czasowych. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów. W przypadku, gdy Wykonawca nie zapewni zastępczego środka transportu oraz kierowców w sytuacji powyżej określonej Zamawiający zleci osobie trzeciej wykonanie zastępczej usługi. Wykonawca ponosi koszty zapewnienia zastępczego środka transportu. Wykonawca pokrywa wszystkie wymagane opłaty drogowe i parkingowe. 15/.Szczegółowe wymagania dotyczące ubezpieczenia: Wykonawca zapewni ubezpieczenie NNW na czas transportu i pobytu dla każdego uczestnika staży-wizyt zawodoznawczych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: dodatkowy moduł programu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zjewm.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach