Przetargi.pl
Zakup usług organizacji i przeprowadzenia staży - wizyt zawodoznawczych w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-945 Kraków, os. Teatralne 4a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 6442872, 501642173 , fax. 12 6449997
  • Data zamieszczenia: 2012-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie
    os. Teatralne 4a 4a
    31-945 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 6442872, 501642173, fax. 12 6449997
    REGON: 12146431000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppsmis3.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług organizacji i przeprowadzenia staży - wizyt zawodoznawczych w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa, polegająca na organizacji i przeprowadzeniu dwóch edycji staży - wizyt zawodoznawczych w Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiu Ratunkowym w Zakopanem, zlokalizowanym przy ul. Piłsudskiego 63a w Zakopanym dla dwóch grup uczniów i uczennic Szkoły Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Nowym Sączu, w ramach projektu pn.Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia noclegów, wyżywienia, transportu oraz zorganizowania dwudniowych staży - wizyt zawodoznawczych, zgodnie tematyką i wymaganiami określonymi przez Zamawiającego. 2/. Szczegółowe wymagania związane z przeprowadzeniem stażu - wizyty zawodoznawczej Liczba uczestników: Podczas dwóch edycji weźmie udział łącznie 14 uczniów i uczennic (I grupa - 7 uczniów, II grupa - 7 uczniów) ze Szkoły Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Nowym Sączu. Czas trwania staży - wizyt zawodoznawczych: W ciągu dwóch edycji zostaną zrealizowane łącznie 32 godziny zajęć. Przy czym przez 1 godzinę trwania stażu - wizyty zawodoznawczej Zamawiający rozumie godzinę dydaktyczną trwającą 45 minut. Liczba godzin: I edycja (16 godz.)- I dzień - 9 godzin, II dzień - 7 godzin, II edycji (16 godz.)- I dzień - 9 godzin, II dzień - 7 godzin, W trakcie staży - wizyt zawodoznawczych, przewiduje się w każdym dniu trwania stażu - wizyty zawodoznawczej dwie przerwy po 15 min. Czas realizacji staży - wizyt zawodoznawczych: Łącznie w dwóch edycjach zaplanowano 4 dni staży-wizyt zawodoznawczych: a.I edycja - 2 dni, b.II edycji - 2 dni, Termin realizacji: a.I edycja: 24-25.05.2012 (od czwartku do piątku), b. II edycja: 18-19.06.2012 (od poniedziałku do wtorku), Miejsce realizacji staży - wizyt zawodoznawczych: a.I i II edycja staży wizyt zawodoznawczych - Tatrzańskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe, 34-500 Zakopane, ul. Piłsudskiego 63a 3/. Założenia do planu wyjazdu: I i II edycja staży wizyt zawodoznawczych w Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiu Ratunkowym w Zakopanem: I dzień 1. Wyjazd o godzinie 5.20 z Nowego Sącza - Szkoła Policealna Pracowników Służb Medycznych i Społecznych ul. Jagiellońska 45. 2. Przyjazd o godz. 7.45 do Zakopanego - Tatrzańskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe ul . Piłsudskiego 63a. 3. Odbycie staży - wizyt zawodoznawczych - 9 godzin; a. Godzina rozpoczęcia: 8.00 b. Godzina zakończenia: 15.15 4. Przerwy: pierwsza przerwa -15 min., druga przerwa- 15 min. 5. Wyżywienie: 2 daniowy obiad z napojem 6. Zakwaterowanie w hotelu 7. Kolacja w hotelu 8. Nocleg II dzień 1. Wyżywienie: śniadanie w hotelu 2. Wykwaterowanie z hotelu 3. Odbycie wizyty zawodoznawczej - 7 godzin a. Godzina rozpoczęcia: 8.00 b. Godzina zakończenia: 13.35 c. Przerwy: pierwsza przerwa - 15 min, druga przerwa- 15 min. 4. Wyżywienie: 2 daniowy obiad z napojem 5. Wyjazd z Zakopanego ok.15.00 6. Powrót do Nowego Sącza ok. 17.30 4/. Minimalna tematyka staży - wizyt zawodoznawczych I i II edycja staży -wizyt zawodoznawczych w Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiu Ratunkowym w Zakopanem: 1. Techniki linowe. 2. Demonstracja technik ratownictwa medycznego w warunkach górskich. 3. Transport poszkodowanego. 4. Elementy ratownictwa jaskiniowego. 5. Symulacje ratownicze dotyczące zagrożeń zdrowia i życia związanych z terenem górskim i wysokogórskim (hipotermia, zagrożenie lawinowe, ratownictwo narciarskie). 6. Postępowanie ratownicze w zakresie prywatnym oraz w ramach służb ratowniczych. 7. Międzynarodowe standardy ratownictwa górskiego. 8. Wizyta w bazie śmigłowca TOPR. Objaśnienie zasad działania, możliwości i celów ratownictwa śmigłowcowego. Staże - wizyty zawodoznawcze muszą zakończyć się egzaminem praktycznym. Rekrutację na staż-wizytę zawodoznawczą prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. 5/. Obowiązki Wykonawcy: a. Uzyskanie pisemnego pozwolenia na odbycie stażu- wizyty zawodoznawczej od Tatrzańskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego w Zakopanem i zawarcie umowy na odbycie staży - wizyt zawodoznawczych pomiędzy Wykonawcą a Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym w Zakopanem (I i II edycja staży - wizyt zawodoznawczych) b. pokrycie kosztów staży - wizyt zawodoznawczych, w tym: noclegów, transportu, wyżywienia i odbycia staży w TOPR, c. zapewnienie dostępu do materiałów dydaktycznych (szkoleniowych), d. zapewnienie dostępu do specjalistycznych urządzeń i przyrządów służących do realizacji staży - wizyt zawodoznawczych, e. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wynikłe podczas przeprowadzenia staży - wizyt zawodoznawczych, f. zapewnienie realizacji staży - wizyt zawodoznawczych w każdej z edycji przez min. dwóch wykwalifikowanych trenerów, posiadających doświadczenie zawodowe i wiedzę merytoryczną z tematu objętego przedmiotem zamówienia, g. zorganizowanie i przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego sprawdzającego umiejętności praktyczne, h. po zakończeniu staży - wizyt zawodoznawczych wypełnienie z uczestnikami anonimowej ankiety ewaluacyjnej i. podpisanie zaświadczenia o ukończeniu staży - wizyt zawodoznawczych, j. zapewnienie ubezpieczenia NNW w kwocie nie mniejszej niż 10 000 zł za jednego uczestnika staży - wizyt zawodoznawczych w drodze do miejsca stażu i z powrotem, a także w trakcie staży - wizyt zawodoznawczych. Zaświadczenie powinno zawierać informacje o wymiarze godzin oraz program zajęć i musi zostać wydane zgodnie z aktualnymi wytycznymi Departamentu Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Ministerstwa Rozwoju Regionalnego dotyczącymi zasad oznaczania projektów i działań informacyjno-promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. 6/. W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a. oznakowania sali, w których będą prowadzone zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b. informowania uczestników staży o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c. stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków zgodnie z Wytycznymi POKL, d. odpowiedniego oznakowania pojazdu, zgodnie z wytycznymi POKL 7/. Wykonawca po zakończeniu każdej z edycji staży-wizyt zawodoznawczych przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty: a. listę obecności z własnoręcznym podpisem Wykonawcy jako dowód obecności uczestników w każdym dniu wizyty zawodoznawczej, b. program wizyty zawodoznwczej oraz dziennik zajęć, c. protokół z egzaminu praktycznego- wewnętrznego, d. potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, e. oryginały ankiet ewaluacyjnych, f. kopię wydanych certyfikatów oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników, g. informację o zrealizowaniu usług wraz z fakturą VAT. 8/. Szczegółowe wymagania związane z wyżywieniem Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie uczestnikom staży -wizyt zawodoznawczych wyżywienia, w tym łącznie w trakcie trwania zamówienia 14 śniadań, 28 obiadów i 14 kolacji, zgodnie z następującym rozkładem: jednego śniadania (w drugim dniu stażu-wizyty zawodoznawczej), dwóch obiadów (pierwszy i drugi dzień stażu-wizyty zawodoznawczej) i jednej kolacji (pierwszy dzień stażu-wizyty zawodoznawczej). Przyjazd grupy planowany jest ok. 7.45, natomiast wyjazd następuje drugiego dnia w I i II edycji ok. godziny 15.00. Wyżywienie: a.śniadanie - pieczywo różnorodne, danie na ciepło: jajecznica lub kiełbaski na gorąco lub wędliny, ser żółty, dżem, świeże warzywa: pomidor, ogórek zielony, napoje: kawa, herbata, dodatki: cytryna, mleko, masło, margaryna b. obiad - zupa, danie główne (mięsne z dodatkiem ziemniaków lub ryżu i zestawu surówek), napoje: kompot lub soki owocowe c. kolacja - pieczywo, wędliny, ser, świeże warzywa: pomidor, ogórek zielony, napoje: herbata, dodatki: cytryna, mleko, masło, margaryna, woda mineralna gazowana lub niegazowana (0,33l/osobę) 9/. Szczegółowe wymagania związane z zakwaterowaniem Przedmiotem zamówienia jest organizacja dla dwóch edycji staży- wizyt zawodoznawczych dwóch noclegów dla 14 osób przy czym dla: a. I edycji staży - wizyt zawodoznawczych planuje się jeden nocleg dla 7 osób w terminie: 24-25.05.2012, b. II edycji staży - wizyt zawodoznawczych planuje się jeden nocleg dla 7 osób w terminie: 18-19.06.2012, Zakwaterowanie: Wykonawca zapewni zakwaterowanie grupy w jednym obiekcie położonym w Zakopanem, w miejscu zlokalizowanym nie dalej niż 7 km od miejsca odbywania stażu- wizyty zawodoznawczej, w budynku stacjonarnym, spełniającym min. następujące wymagania: - stołówka mieszcząca się w budynku zakwaterowania, bądź nie dalej niż 100 m od niego, - pokoje 2,3,4 lub 5 osobowe z samodzielnym węzłem higieniczno-sanitarnym. Wyposażenie łazienki: wanna z baterią i natryskiem lub kabina natryskowa, umywalka z blatem lub półka, wc, lustro, gniazdko elektryczne, pojemnik na śmieci, brak ograniczeń w korzystaniu z ciepłej wody. Minimalne wyposażenie pokoi: łóżka (w ilości odpowiadającej nazwie pokoju), pościel, nocny stolik lub półka przy każdym miejscu do spania, szafa lub zabudowana wnęka garderobiana, stół/biurko, krzesło lub inny mebel do siedzenia, wieszak, telewizor, oświetlenie. Obiekt nowoczesny, czysty, wyposażony w sprawne urządzenia sanitarne i techniczne. Standard typowy obiektom dwugwiazdkowym. Wykonawca otrzyma imienną listę uczestników stażu po podpisaniu umowy. 10/. Szczegółowe wymagania związane z transportem: Przedmiotem zamówienia jest organizacja transportu- dowozu i odwozu łącznie 14 uczestników podczas dwóch edycji staży-wizyt zawodoznawczych, zgodnie z poniższym harmonogramem: a. I edycja - 2 dni, w terminie 24-25.05.2012, dla 7 osób - z Nowego Sącza do Zakopanego (pierwszy dzień), z Zakopanego do Nowego Sącza (drugi dzień), b. II edycja - 2 dni, w terminie 18-19.06.2012, dla 7 osób- z Nowego Sącza do Zakopanego (pierwszy dzień), z Zakopanego do Nowego Sącza (drugi dzień), Wykonawca zapewni przewóz uczniów zgodnie z obowiązującymi w zakresie przewozu osób przepisami prawa, pojazdami spełniającymi wymagania techniczne określone z przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym i innych przepisach związanych z przewozem osób - ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, aktualne badania techniczne pojazdu, którym będą podróżować uczestnicy, aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób - dla przewoźnika, odpowiednie kwalifikacje zawodowe kierowców, ubezpieczenie. Mikrobus 14 osobowy. W przypadku awarii środka transportu Wykonawca zapewni na własny koszt zastępczy środek transportu, spełniający warunki określone w SIWZ i umowie, w taki sposób aby nie powodować opóźnień czasowych. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów. W przypadku, gdy Wykonawca nie zapewni zastępczego środka transportu oraz kierowców w sytuacji powyżej określonej Zamawiający zleci osobie trzeciej wykonanie zastępczej usługi. Wykonawca ponosi koszty zapewnienia zastępczego środka transportu. Wykonawca pokrywa wszystkie wymagane opłaty drogowe i parkingowe. 11/. Szczegółowe wymagania dotyczące ubezpieczenia NNW: Wykonawca zapewni ubezpieczenie NNW w kwocie min. 10 000 zł za jednego uczestnika, na czas transportu i pobytu dla każdego uczestnika staży - wizyt zawodoznawczych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sppsmis3.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach