Przetargi.pl
Zakup usług organizacji i przeprowadzenia staży - wizyt zawodoznawczych w Ośrodku SPA dla uczniów SPPSMiS w Gorlicach w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-945 Kraków, os. Teatralne 4a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71 , fax. 12 644 99 97
  • Data zamieszczenia: 2015-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie
    os. Teatralne 4a 4a
    31-945 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71, fax. 12 644 99 97
    REGON: 12146431000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zjewm.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług organizacji i przeprowadzenia staży - wizyt zawodoznawczych w Ośrodku SPA dla uczniów SPPSMiS w Gorlicach w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/.Przedmiotem niniejszego postępowania jest zorganizowanie i przeprowadzenie staży-wizyt zawodoznawczych dla 21 uczniów i uczennic Zespołu Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Gorlicach - Szkoła Policealna Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Gorlicach, w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie transportu, noclegów, wyżywienia oraz zorganizowanie staży-wizyt zawodoznawczych według programu określonego przez Zamawiającego. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 2/.Przedmiotem niniejszego postępowania jest zorganizowanie i przeprowadzenie 3 edycji staży-wizyt zawodoznawczych dla 21 uczniów i uczennic Zespołu Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Gorlicach - Szkoła Policealna Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Gorlicach, w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 3/.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia, to jest w szczególności: a. pokryć koszty staży-wizyt zawodoznawczych w przypadku pobierania opłat przez Ośrodek, b. zrealizować staże-wizyty zawodoznawcze przez wykwalifikowanego trenera, posiadającego doświadczenie zawodowe i wiedzę merytoryczną z tematu objętego przedmiotem zamówienia, a także odpowiedzialnego za prawidłowy przebieg stażu, c. zapewnić dostęp do gabinetów i sprzętu, będących wyposażeniem Ośrodka SPA, d. zapewnić wszystkim uczestnikom staży-wizyt zawodoznawczych wyżywienie, nocleg oraz transport na miejsce stażu i powrót, e. ubezpieczyć uczestników staży-wizyt zawodoznawczych od NNW na czas transportu i pobytu w ośrodku, f. dostarczyć materiały szkoleniowe na własność dla każdego uczestnika (tj. kserokopie lub broszury tematyczne). 4/.Ramowy program staży-wizyt zawodoznawczych: obejmuje 20 godzin zajęć praktycznych na każdą edycję stażu (łącznie 60 godzin dla trzech edycji). Przy czym przez 1 godzinę trwania staży-wizyt zawodoznawczych Zamawiający rozumie godzinę zegarową - 60 minut. W trakcie trwania stażu przewiduje się przerwy. Minimalna tematyka staży-wizyt zawodoznawczych musi obejmować niżej wymienione zagadnienia: a. zapoznanie się ze strukturą organizacyjną SPA, jej działaniem na rynku lokalnym, reklamą, b. prezentacja wyposażenia gabinetów SPA i organizacją pracy c. poznanie oferty SPA: rodzajów usług i standardów obsługi klienta, d. poznanie najbardziej popularnych i lubianych masaży, e. peelingi przygotowujące do zabiegów, rodzaje peelingów i ich działanie na skórę, f. nabycie umiejętności wykonania masażu wyszczuplającego, g. zapoznanie z masażem orientalnym i nabycie umiejętności jego wykonania, h. nabycie umiejętności wykonania masażu relaksacyjnego, i. rozmowa z działem kadr na temat oczekiwań przyszłych pracodawców wobec kandydatów na pracowników gabinetów SPA. Czas trwania staży-wizyt zawodoznawczych: Łącznie 60 godzin: po 20 godzin dla jednej edycji 7 osobowej (trzy grupy). Zajęcia muszą być prowadzone w weekend (piątek, sobota, niedziela). Liczba uczestników staży - wizyt zawodowoznawczych: łącznie: 21 osób, w 3 edycjach po 7 uczniów (edycja I - 7 osób, edycja II - 7 osób, edycja III-7 osób). Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. 5/.Czas realizacji: do 21 czerwca 2015 roku. 6/.Miejsce realizacji stażu: Ośrodek SPA w Krynicy -Zdroju, wyposażony w saunę, salę gimnastyczną, gabinety masażu, posiadający odpowiedni sprzęt i środki. Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia zostanie ustalony z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy. 7/.Szczegółowe wymagania dotyczące zakwaterowania: Wykonawca zapewni zakwaterowanie grupy (łącznie 42 noclegi, w tym 14 noclegów dla każdej edycji) w jednym obiekcie SPA, w Krynicy-Zdroju, w miejscu zlokalizowanym nie dalej niż 200 m od miejsca odbywania stażu-wizyty zawodoznawczej w budynku stacjonarnym, spełniającym min. następujące wymagania:stołówka mieszcząca się w budynku zakwaterowania, pokoje 1, 2 lub 3 osobowe z samodzielnym węzłem higieniczno-sanitarnym. Wyposażenie łazienki: wanna z baterią i natryskiem lub kabina natryskowa, umywalka z blatem lub półka, wc, lustro, gniazdko elektryczne, pojemnik na śmieci, brak ograniczeń w korzystaniu z ciepłej wody. Minimalne wyposażenie pokoi: łóżka (w ilości odpowiadającej nazwie pokoju), pościel, nocny stolik lub półka przy każdym miejscu do spania, szafa lub zabudowana wnęka garderobiana, stół/biurko, krzesło lub inny mebel do siedzenia, wieszak, telewizor, oświetlenie. Obiekt nowoczesny, czysty, wyposażony w sprawne urządzenia sanitarne i techniczne. Standard typowy obiektom dwugwiazdkowym. 8/.Szczegółowe wymagania związane z wyżywieniem: Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie uczestnikom staży- wizyt zawodoznawczych wyżywienia: 2 śniadania, 2 obiady i 2 kolacje przez 3 dni trwania stażu dla każdego uczestnika. Dla jednej edycji należy zapewnić: 14 śniadań (sobota, niedziela), 14 obiadów (sobota, niedziela), 14 kolacji (piątek, sobota). Wyżywienie: a.śniadanie - pieczywo różnorodne, danie na ciepło: jajecznica lub kiełbaski na gorąco lub wędliny, ser żółty, dżem, świeże warzywa: pomidor, ogórek zielony, napoje: kawa, herbata, dodatki: cytryna, mleko, masło, b.obiad - zupa, danie główne (mięsne z dodatkiem ziemniaków lub ryżu i zestawu surówek), napoje: kompot lub soki owocowe, c.kolacja - pieczywo różnorodne, wędliny, ser, świeże warzywa: pomidor, ogórek zielony, napoje: herbata, dodatki: cytryna, mleko, masło, woda mineralna gazowana lub niegazowana (0,33l/osobę). 9/.Transport Wykonawca zapewni transport (autokarem lub busem) uczestników z Gorlic do miejsca realizacji staży i transport powrotny do Gorlic według planu: I dzień 1. Wyjazd o godzinie 14:15 z Gorlic - Szkoła Policealna Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Gorlicach 2. Przyjazd do Ośrodku SPA (miejsce zakwaterowania) ok. godz. 15.15 3. Zakwaterowanie godz. 15.30 4. Przejazd do miejsca realizacji stażu-wizyty zawodoznawczej 16.00 5. Odbycie stażu-wizyty zawodoznawczej - 3 godziny: a. Godzina rozpoczęcia: 16.15 b. Godzina zakończenia: 19.15 6. Powrót do miejsca zakwaterowania ok. godz. 19.45 7. Kolacja ok. 20.00 8. Nocleg II dzień 1. Śniadanie godz. 7.15 2. Przejazd do miejsca realizacji stażu-wizyty zawodoznawczej 7.45 3. Odbycie stażu-wizyty zawodoznawczej - 9 godzin: c. Godzina rozpoczęcia: 8.00 d. Godzina zakończenia: 17.45 e. Obiad w przerwie ok. godz. 13.00 4. Powrót do miejsca zakwaterowania ok. godz. 18.00 5. Kolacja ok. 19.00 6. Nocleg III dzień 1. Śniadanie godz. 7.15 2. Przejazd do miejsca realizacji stażu-wizyty zawodoznawczej 7.45 3. Odbycie stażu-wizyty zawodoznawczej - 8 godzin: a. Godzina rozpoczęcia: 8.00 b. Godzina zakończenia:16.45 c. Obiad w przerwie ok. godz. 13.00 4. Powrót do miejsca zakwaterowania ok. godz.17.00 5. Wykwaterowanie i wyjazd do Gorlic ok. godz. 18.00 6. Powrót do Gorlic ok. godz. 19.30 Transport odbędzie się pojazdem sprawnym technicznie, dopuszczonym na mocy przepisów drogowych do poruszania się, ubezpieczonym. Każdy uczestnik staży ma mieć zapewnione miejsce siedzące i miejsce na bagaż w luku bagażowym pojazdu. W przypadku awarii środka transportu Wykonawca zapewni na własny koszt zastępczy środek transportu, spełniający warunki określone w SIWZ i umowie, w taki sposób aby nie powodować opóźnień czasowych. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów. W przypadku, gdy Wykonawca nie zapewni zastępczego środka transportu oraz kierowców w sytuacji powyżej określonej Zamawiający zleci osobie trzeciej wykonanie zastępczej usługi. Wykonawca ponosi koszty zapewnienia zastępczego środka transportu. Wykonawca pokrywa wszystkie wymagane opłaty drogowe i parkingowe. 10/.Szczegółowe wymagania dotyczące ubezpieczenia: Wykonawca zapewni ubezpieczenie NNW na czas transportu i pobytu dla każdego uczestnika staży-wizyt zawodoznawczych. 11/.W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a.oznakowania sal, w których będzie odbywał się staż-wizyta zawodoznawcza, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b.informowania uczestników stażu-wizyty zawodoznawczej o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c.stosowania na wszystkich dokumentach znaków zgodnie z wytycznymi POKL, d.odpowiedniego oznakowania pojazdu zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. Zamawiający po zakończeniu staży-wizyt zawodoznawczych przeprowadzi jego ewaluację za pomocą anonimowych ankiet ewaluacyjnych oraz wystawi zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo w stażu-wizycie zawodoznawczej. 12/.Wykonawca po zakończeniu stażu-wizyty zawodoznawczej przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników w każdym dniu stażu, b. program stażu oraz dziennik zajęć, c.potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, d.listy z potwierdzeniem wykonania usługi wyżywienia, noclegu i transportu, potwierdzone własnoręcznymi podpisami uczestników, e.informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT/rachunkiem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: dodatkowy moduł programu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zjewm.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach