Przetargi.pl
Zakup usług organizacji i przeprowadzenia stażu - wizyty zawodoznawczej w Ośrodku SPA ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-945 Kraków, os. Teatralne 4a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71 , fax. 12 644 99 97
  • Data zamieszczenia: 2013-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie
    os. Teatralne 4a 4a
    31-945 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71, fax. 12 644 99 97
    REGON: 12146431000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zjewm.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług organizacji i przeprowadzenia stażu - wizyty zawodoznawczej w Ośrodku SPA ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zorganizowanie i przeprowadzenie stażu-wizyty zawodoznawczej dla 12 uczniów i uczennic Zespołu Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Gorlicach - Szkoła Policealna Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Gorlicach, w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2/. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie transportu, noclegów, wyżywienia oraz zorganizowanie stażu-wizyty zawodoznawczej według programu określonego przez Zamawiającego. 3/. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia, to jest w szczególności: a. pokryć koszty stażu-wizyty zawodoznawczej w przypadku pobierania opłat przez Ośrodek, b. zapewnić realizację stażu - wizyty zawodoznawczej przez wykwalifikowaną osobę, posiadającą doświadczenie zawodowe i wiedzę merytoryczną z tematu objętego przedmiotem zamówienia, odpowiedzialną za prawidłowy przebieg stażu-wizyty zawodoznawczej, c. zapewnić dostęp do gabinetów i sprzętu, będącego wyposażeniem Ośrodka SPA, d. zapewnić wszystkim uczestnikom stażu-wizyty zawodoznawczej wyżywienie, nocleg oraz transport na miejsce stażu i powrót, e. ubezpieczyć uczestników stażu-wizyty zawodoznawczej od NNW na czas transportu i pobytu w ośrodku, f. dostarczyć materiały szkoleniowe na własność dla każdego uczestnika stażu (w formie kserokopii lub broszur tematycznych, teczki). 4/. Ramowy program stażu-wizyty zawodoznawczej: program obejmuje 16 godzin zajęć praktycznych, przy czym przez 1 godzinę trwania stażu-wizyty zawodoznawczej Zamawiający rozumie godzinę zegarową 60 minut. W trakcie trwania stażu, w każdym dniu przewiduje się jedną przerwę obiadową trwającą 45 minut. 5/. Minimalna tematyka stażu-wizyty zawodoznawczej musi obejmować niżej wymienione zagadnienia: a. zapoznanie się ze strukturą organizacyjną SPA, jej działaniem na rynku lokalnym, reklamą, organizacją pracy, b. poznanie oferty SPA: rodzajów usług, wyposażenia, nowoczesnych rozwiązań organizacji obsługi klienta, c. poznanie najbardziej popularnych i lubianych masaży, d. peelingi przygotowujące do zabiegów, rodzaje peelingów i ich działanie na skórę. e. nabycie umiejętności masażu twarzy anty-aging, f. zapoznanie z masażem orientalnym i nabycie umiejętności jego wykonania, g. rozmowa z działem kadr na temat oczekiwań przyszłych pracodawców wobec kandydatów na pracowników gabinetów SPA. 6/. Czas trwania stażu-wizyty zawodoznawczej: Łącznie 32 godziny: po 16 godzin dla jednej edycji- 6 osobowej grupy. Zajęcia muszą być prowadzone w weekend (sobota, niedziela). 7/.Liczba uczestników stażu - wizyty zawodoznawczej: łącznie: 12 osób, w dwóch edycjach po 6 uczniów (edycja I: 16 godzin- 6 osób, edycja II: 16 godzin- 6 osób). Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. 8/. Czas realizacji: październik 2013 roku - 17 listopad 2013 roku. Staż - wizyta zawodoznawcza musi zostać zorganizowana w weekend. 9/.Miejsce realizacji stażu - wizyty zawodoznawczej: Ośrodek SPA w miejscowości uzdrowiskowej wyposażony w saunę, salę gimnastyczną, gabinety masażu posiadające odpowiedni sprzęt i środki, zlokalizowany w odległości do 65 km dojazdu od siedziby szkoły. Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia dla tej części zamówienia zostanie ustalony z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy. 10/. Obowiązki Wykonawcy: W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a. oznakowania sal, w których będzie odbywał się staż-wizyta zawodoznawcza, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b.informowania uczestników stażu-wizyty zawodoznawczej o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c. stosowania na wszystkich dokumentach znaków zgodnie z wytycznymi POKL, d. odpowiedniego oznakowania pojazdu zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. Zamawiający po zakończeniu stażu - wizyty zawodoznawczej przeprowadzi jego ewaluację za pomocą anonimowych ankiet ewaluacyjnych. 11/.Wykonawca po zakończeniu stażu - wizyty zawodoznawczej przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a.listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników stażu - wizyty zawodoznawczej w każdym dniu odbywania stażu, b. program stażu - wizyty zawodoznawczej oraz dziennik zajęć, c. potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, d. listy odbioru posiłków oraz noclegów (z każdego dnia), potwierdzonych własnoręcznym podpisem ucznia, e. kopię wydanych certyfikatów/zaświadczeń oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników, f. informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT/rachunkiem. 12/. Szczegółowe wymagania dotyczące zakwaterowania: Wykonawca zapewni zakwaterowanie grupy, w miejscowości uzdrowiskowej, w miejscu odbywania stażu-wizyty zawodoznawczej lub w miejscu zlokalizowanym nie dalej niż 1 km od tego miejsca, w budynku stacjonarnym, spełniającym m.in. następujące wymagania: - stołówka mieszcząca się w budynku zakwaterowania, bądź nie dalej niż 100 m od niego, - pokoje 1,2 lub 3 osobowe z samodzielnym węzłem higieniczno-sanitarnym. Wyposażenie łazienki: wanna z baterią i natryskiem lub kabina natryskowa, umywalka z blatem lub półka, wc, lustro, gniazdko elektryczne, pojemnik na śmieci, brak ograniczeń w korzystaniu z ciepłej wody. Minimalne wyposażenie pokoi: łóżka (w ilości odpowiadającej nazwie pokoju), pościel, nocny stolik lub półka przy każdym miejscu do spania, szafa lub zabudowana wnęka garderobiana, stół/biurko, krzesło lub inny mebel do siedzenia, wieszak, telewizor, oświetlenie. Obiekt nowoczesny, czysty, wyposażony w sprawne urządzenia sanitarne i techniczne. Standard typowy obiektom dwugwiazdkowym. 13/. Szczegółowe wymagania związane z wyżywieniem: Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie uczestnikom stażu- wizyty zawodoznawczej wyżywienia: 1 śniadanie, 2 obiady i 1 kolacja przez 2 dni trwania stażu dla każdego uczestnika. Dla każdej edycji należy zapewnić: 6 śniadań (niedziela), 12 obiadów (sobota, niedziela), 6 kolacji (sobota). Wyżywienie: a.śniadanie - pieczywo różnorodne, danie na ciepło: jajecznica lub kiełbaski na gorąco lub wędliny, ser żółty, dżem, świeże warzywa: pomidor, ogórek zielony, napoje: kawa, herbata, dodatki: cytryna, mleko, masło, b. obiad - zupa, danie główne (mięsne z dodatkiem ziemniaków lub ryżu i zestawu surówek), napoje: kompot lub soki owocowe, c. kolacja - pieczywo różnorodne, wędliny, ser, świeże warzywa: pomidor, ogórek zielony, napoje: herbata, dodatki: cytryna, mleko, masło, woda mineralna gazowana lub niegazowana (0,33l/osobę). 14/.Transport Wykonawca zapewni transport uczestników z Gorlic do miejsca realizacji stażu - wizyty zawodoznawczej i z powrotem według planu: 1. Wyjazd o godzinie 5:30 z Gorlic - Szkoła Policealna Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Gorlicach 2. Przyjazd do Ośrodku SPA (miejsce zakwaterowania) ok. godz. 7.00 3. Zakwaterowanie godz. 7.15 4. Przejazd do miejsca realizacji stażu-wizyty zawodoznawczej godz. 7.45 5. Odbycie stażu-wizyty zawodoznawczej - 8 godzin: a. Godzina rozpoczęcia: 8.00 b. Godzina zakończenia: 16.45 c. Obiad w przerwie ok. godz. 13.00 6. Powrót do miejsca zakwaterowania ok. godz. 17.00 7. Kolacja ok. godz. 18.00 8. Nocleg II dzień 1. Śniadanie godz. 7.15 2. Przejazd do miejsca realizacji stażu-wizyty zawodoznawczej godz. 7.45 3. Odbycie stażu-wizyty zawodoznawczej - 8 godzin: a. Godzina rozpoczęcia: 8.00 b. Godzina zakończenia:16.45 c. Obiad w przerwie ok. godz. 13.00 4. Powrót do miejsca zakwaterowania ok. godz.17.00 5. Wykwaterowanie i wyjazd do Gorlic ok. godz. 18.00 6. Powrót do Gorlic ok. godz. 19.30 Wykonawca zapewni: przewóz (autokarem lub busem) uczniów zgodnie z obowiązującymi w zakresie przewozu osób przepisami prawa, pojazdami spełniającymi wymagania techniczne określone z przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym i innych przepisach związanych z przewozem osób, aktualne badania techniczne pojazdu, którym będą podróżować uczestnicy, aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób - dla przewoźnika, odpowiednie kwalifikacje zawodowe kierowców, ubezpieczenie. W przypadku awarii środka transportu Wykonawca zapewni na własny koszt zastępczy środek transportu, spełniający warunki określone w SIWZ i umowie, w taki sposób aby nie powodować opóźnień czasowych. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów. W przypadku, gdy Wykonawca nie zapewni zastępczego środka transportu oraz kierowców w sytuacji powyżej określonej Zamawiający zleci osobie trzeciej wykonanie zastępczej usługi. Wykonawca ponosi koszty zapewnienia zastępczego środka transportu. Wykonawca pokrywa wszystkie wymagane opłaty drogowe i parkingowe. 15/. Szczegółowe wymagania dotyczące ubezpieczenia: Wykonawca zapewni ubezpieczenie NNW do wysokości nie mniejszej niż 10 000 PLN na czas transportu i pobytu dla każdego uczestnika stażu - wizyty zawodoznawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zjewm.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach