Przetargi.pl
Zakup usług organizacji i przeprowadzenia praktyki specjalistycznej w Ośrodku SPA wramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-945 Kraków, os. Teatralne 4a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71 , fax. 12 644 99 97
  • Data zamieszczenia: 2014-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie
    os. Teatralne 4a 4a
    31-945 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71, fax. 12 644 99 97
    REGON: 12146431000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zjewm.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług organizacji i przeprowadzenia praktyki specjalistycznej w Ośrodku SPA wramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zorganizowanie i przeprowadzenie praktyki specjalistycznej w ośrodku SPA dla 5 uczniów i uczennic Zespołu Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Gorlicach - Szkoła Policealna Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Gorlicach, w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2/. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie transportu, noclegów, wyżywienia oraz zorganizowanie praktyki specjalistycznej według programu określonego przez Zamawiającego. 3/.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia, to jest w szczególności: a. pokryć koszty praktyki specjalistycznej, w przypadku pobierania opłat przez Ośrodek, b. zapewnić opiekuna dla uczniów, c. zapewnić realizację praktyk przez wykwalifikowanych trenerów, posiadających doświadczenie zawodowe i wiedzę merytoryczną z tematu objętego przedmiotem zamówienia, w tym zapewnić opiekuna odpowiedzialnego za prawidłowy przebieg praktyk, d. zapewnić dostęp do gabinetów i sprzętu będących wyposażeniem Ośrodka SPA, e. zapewnić wszystkim uczestnikom praktyki specjalistycznej wyżywienie, nocleg oraz transport na miejsce praktyki i z powrotem, f. ubezpieczyć uczestników praktyki specjalistycznej od NNW na czas transportu i pobytu w ośrodku, g. dostarczyć materiały szkoleniowe na własność dla każdego uczestnika praktyki (tj. podręczniki lub skrypty zgodne z tematyką szkolenia, teczki), h. prowadzić dokumentację w postaci list odbioru posiłków, noclegów (z każdego dnia) oraz transportu, potwierdzonych własnoręcznym podpisem ucznia. 4/. Ramowy program praktyki specjalistycznej: program obejmuje 50 godzin zajęć praktycznych, przy czym przez 1 godzinę Zamawiający rozumie godzinę zegarową 60 minut. W trakcie trwania praktyk, w każdym dniu przewiduje się jedną przerwę trwającą 1 godzinę codziennie. 5/. Minimalna tematyka praktyki specjalistycznej musi obejmować niżej wymienione zagadnienia: Liczba godzin Rodzaj masażu Cel praktyki Program praktyki 7 h Drenaż limfatyczny antycelulitowy lub alternatywne formy terapii antycelulitowych Wykorzystanie zdobytych umiejętności do wykonania intensywnego masażu antycellulitowego Zapoznanie z alternatywnymi rodzajami terapii antycellulitowych. Zasady wykonania masażu. Wskazania i przeciwwskazania do masażu. Przebieg masażu i jego wykonanie. 7 h Peelingi przygotowujące do zabiegów np.: masażu miodem lub czekoladą Poszerzenie posiadanej wiedzy, oraz nabycie praktycznych umiejętności stosowania peelingu przed zabiegami masażu Działanie peelingu na skórę. Rodzaje peelingów. Zasady wykonania peelingu. Wskazania i przeciwwskazania do poszczególnych rodzajów peelingów. Technika wykonania peelingów. Prawidłowe wykonanie. 7h Masaż kamieniami Nabycie umiejętności stosowania różnych technik w masażu kamieniami Podstawy ciepłolecznictwa. Podział i rodzaje kamieni, Zasady wykonania masażu. Wskazania i przeciwwskazania do wykonania masażu, technika wykonania masażu. Przeprowadzenie masażu przy pomocy ciepłych kamieni. 7 h Masaż Ayurvedy Zapoznanie z alternatywnymi rodzajami masażu . Teoretyczne oraz praktyczne podstawy terapii ayurvedyjskiej. Zasady wykonania masażu. Wskazania i przeciwwskazania do zabiegu. Wykonanie masażu. 7 h Masaż twarzy anty-aging Nabycie umiejętności wykonania masażu twarzy Wykorzystanie techniki drenażu i akupresury w masażu twarzy. Zasady wykonania masażu. Wskazania i przeciwwskazania do zabiegu. Wykonanie masażu. 7h Masaż stemplami Zapoznanie z masażem stemplami ziołowymi i nabycie umiejętności jego wykonania. Rodzaje stempli ziołowych, zasady ich stosowania i wpływ na organizm. Zasady wykonania masażu. Wskazania i przeciwwskazania do zabiegu. Wykonanie masażu. 4h Masaż orientalny Zapoznanie z masażem orientalnym i nabycie umiejętności jego wykonania. Wpływ masażu orientalnego na organizm. Zasady wykonania masażu. Wskazania i przeciwwskazania do zabiegu. Wykonanie masażu. 4 h Masaż ciepłymi świecami Zapoznanie się z tym rodzajem zabiegu Przygotowanie do masażu. Wpływ świec do masażu na organizm. Zasady wykonania masażu. Wskazania i przeciwwskazania do zabiegu. Wykonanie masażu. 6/. Czas trwania praktyki specjalistycznej łącznie 50 godzin praktycznych - po 7,5 godziny przez 2 dni, a potem po 7 godzin przez 5 dni. Przy czym przez 1 godzinę Zamawiający rozumie godzinę zegarową - 60 minut. 7/. Liczba uczestników praktyki specjalistycznej: 5 osób. Rekrutację prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. 8/. Czas realizacji: 3 - 9 luty 2014 roku, w trakcie trwania ferii zimowych 9/. Miejsce realizacji praktyk: Ośrodek SPA w Krynicy-Zdrój, wyposażony w saunę, salę gimnastyczną, gabinety masażu posiadające odpowiedni sprzęt i środki. Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia dla tej części zamówienia zostanie ustalony z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy. 10/. Szczegółowe wymagania dotyczące zakwaterowania: Przedmiotem zamówienia jest organizacja łącznie 6 noclegów dla 5 osób, w terminie pomiędzy 03.02-09.02.2014r. Wykonawca zapewni zakwaterowanie grupy w jednym obiekcie, w Krynicy-Zdroju, w miejscu zlokalizowanym nie dalej niż 2 km od miejsca odbywania praktyki specjalistycznej, w budynku stacjonarnym, spełniającym min. następujące wymagania: - stołówka mieszcząca się w budynku zakwaterowania, bądź nie dalej niż 100 m od niego, - pokoje 1,2 lub 3 osobowe z samodzielnym węzłem higieniczno-sanitarnym. Wyposażenie łazienki: wanna z baterią i natryskiem lub kabina natryskowa, umywalka z blatem lub półka, wc, lustro, gniazdko elektryczne, pojemnik na śmieci, brak ograniczeń w korzystaniu z ciepłej wody. Minimalne wyposażenie pokoi: łóżka (w ilości odpowiadającej nazwie pokoju), pościel, nocny stolik lub półka przy każdym miejscu do spania, szafa lub zabudowana wnęka garderobiana, stół/biurko, krzesło lub inny mebel do siedzenia, wieszak, telewizor, oświetlenie. Obiekt nowoczesny, czysty, wyposażony w sprawne urządzenia sanitarne i techniczne. Standard typowy obiektom dwugwiazdkowym. 11/. Szczegółowe wymagania związane z wyżywieniem: Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie uczestnikom praktyki specjalistycznej wyżywienia: 7 śniadań, 7 obiadów i 6 kolacji przez 5 dni trwania praktyki dla każdego uczestnika. W sumie należy zapewnić: 35 śniadań, 35 obiadów i 30 kolacji. Wyżywienie: a. śniadanie - pieczywo różnorodne, danie na ciepło: jajecznica lub kiełbaski na gorąco lub wędliny, ser żółty, dżem, świeże warzywa: pomidor, ogórek zielony, napoje: kawa, herbata, dodatki: cytryna, mleko, masło, b. obiad - zupa, danie główne (mięsne z dodatkiem ziemniaków lub ryżu i zestawu surówek), napoje: kompot lub soki owocowe, c. kolacja - pieczywo różnorodne, wędliny, ser, świeże warzywa: pomidor, ogórek zielony, napoje: herbata, dodatki: cytryna, mleko, masło, margaryna, woda mineralna gazowana lub niegazowana (0,33l/osobę). 12/. Transport Wykonawca zapewni transport (autokarem lub busem) uczestników z Gorlic do miejsca realizacji praktyki i transport powrotny do Gorlic. I dzień 1. Wyjazd o godzinie 6:00 z Gorlic - Szkoła Policealna Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Gorlicach 2. Przyjazd do Ośrodku SPA (miejsce zakwaterowania) ok. godz. 7.00 3. Zakwaterowanie i śniadanie godz. 7.15 4. Odbycie praktyki specjalistycznej - 7,5 godziny: a. Godzina rozpoczęcia: 8.00 b. Godzina zakończenia: 16.30 c. Obiad w przerwie ok. godz. 13.00 5. Powrót do miejsca zakwaterowania ok. godz. 17.00 6. Kolacja ok. 18.00 7. Nocleg II dzień 1. Śniadanie godz. 7.15 2. Przejazd do miejsca realizacji praktyki specjalistycznej 3. Odbycie stażu-praktyki specjalistycznej- 7,5 godziny: a. Godzina rozpoczęcia: 8.00 b. Godzina zakończenia:16.30 c. Obiad w przerwie ok. godz. 13.00 4. Powrót do miejsca zakwaterowania ok. godz.17.00 5. Kolacja ok. 18.00 6. Nocleg III - VI dzień 1. Śniadanie godz. 7.15 2. Przejazd do miejsca realizacji praktyki specjalistycznej 3. Odbycie stażu-praktyki specjalistycznej- 7godzin: a. Godzina rozpoczęcia: 8.00 b. Godzina zakończenia:16.00 c. Obiad w przerwie ok. godz. 13.00 4. Powrót do miejsca zakwaterowania ok. godz.16.30 5. Kolacja ok. 18.00 6. Nocleg VII dzień 1. Śniadanie godz. 7.15 2. Przejazd do miejsca realizacji praktyki specjalistycznej 3. Odbycie stażu-praktyki specjalistycznej- 7 godzin: a. Godzina rozpoczęcia: 8.00 b. Godzina zakończenia: 16.00 c. Obiad w przerwie ok. godz. 13.00 4. Powrót do miejsca zakwaterowania ok. godz. 16.30 5. Wykwaterowanie i wyjazd do Gorlic ok. godz. 17.30 6. Powrót do Gorlic ok. godz. 18.30 Wyjazd odbędzie się w poniedziałek w godzinach porannych, a powrót w niedzielę w godzinach wieczornych. Transport odbędzie się pojazdem sprawnym technicznie, dopuszczonym na mocy przepisów drogowych do poruszania się, ubezpieczonym. Każdy uczestnik praktyk ma mieć zapewnione miejsce siedzące i miejsce na bagaż w luku bagażowym pojazdu. W przypadku awarii środka transportu Wykonawca zapewni na własny koszt zastępczy środek transportu, spełniający warunki określone w SIWZ i umowie, w taki sposób aby nie powodować opóźnień czasowych. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów. W przypadku, gdy Wykonawca nie zapewni zastępczego środka transportu oraz kierowców w sytuacji powyżej określonej Zamawiający zleci osobie trzeciej wykonanie zastępczej usługi. Wykonawca ponosi koszty zapewnienia zastępczego środka transportu. Wykonawca pokrywa wszystkie wymagane opłaty drogowe i parkingowe. Szczegółowe wymagania dotyczące ubezpieczenia: Wykonawca zapewni ubezpieczenie NNW na czas transportu i pobytu dla każdego uczestnika praktyki specjalistycznej. 13/.Obowiązki wykonawcy: W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a. oznakowania sal, w których będzie odbywała się praktyka specjalistyczna zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b. informowania uczestników praktyki specjalistycznej o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c. stosowania na wszystkich dokumentach znaków zgodnie z wytycznymi POKL, d. odpowiedniego oznakowania pojazdu zgodnie z Wytycznymi POKL. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. Zamawiający po zakończeniu praktyki przeprowadzi jego ewaluację za pomocą anonimowych ankiet ewaluacyjnych. 14/. Wykonawca po zakończeniu praktyki specjalistycznej przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu szkolenia, b. program praktyki specjalistycznej oraz dziennik zajęć, c. potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, d. kopie wydanych zaświadczeń oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników praktyk, e. informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT/rachunkiem. Zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo w praktyce specjalistycznej wystawi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zjewm.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach