Przetargi.pl
Zakup usług organizacji i przeprowadzenia praktyki specjalistycznej w Ośrodku SPA w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-945 Kraków, os. Teatralne 4a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 6442872, 501642173 , fax. 12 6449997
  • Data zamieszczenia: 2012-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie
    os. Teatralne 4a 4a
    31-945 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 6442872, 501642173, fax. 12 6449997
    REGON: 12146431000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppsmis3.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług organizacji i przeprowadzenia praktyki specjalistycznej w Ośrodku SPA w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu praktyki specjalistycznej w Ośrodku SPA dla uczniów Zespołu Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Gorlicach - Szkoła Policealna Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Gorlicach, w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie noclegów, wyżywienia oraz zorganizowanie praktyki według programu określonego przez Zamawiającego. 2/. Szczegółowe wymagania związane z przeprowadzeniem praktyk Liczba uczestników: łącznie 5 uczniów z Zespołu Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Gorlicach - Szkoły Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Gorlicach Czas trwania praktyki: łącznie 50 godzin praktycznych- 7,5 godzin przez 2 dni a potem po 7 godzin dziennie przez 5 dni. Przy czym przez 1 godzinę trwania praktyki Zamawiający rozumie godzinę zegarową- 60 minut. W trakcie trwania praktyki specjalistycznej, w każdym dniu przewiduje się jedną przerwę trwającą 20 min codziennie. Czas realizacji praktyk: łącznie 7 dni. Zamawiający zaleca, aby praktyka specjalistyczna w Ośrodku SPA planowana była w dni powszednie. 3/. Termin realizacji: 4.06.2012 - 12.06.2012 r. (od poniedziałku do piątku w pierwszym tygodniu i od poniedziałku do wtorku w drugim tygodniu) 4/. Miejsce realizacji praktyk: Ośrodek SPA w Krynicy - Zdrój wyposażony w basen, saunę, siłownię, jacuzzi, salę gimnastyczną, gabinety masażu wyposażone w odpowiedni sprzęt i środki. Wymagane jest, aby hotel miał oddzielne miejsca zabiegowe(np. do masażu) nie włączone do centrum SPA. 5/. Minimalna tematyka praktyk Liczba godzin Rodzaj masażu Cel praktyki Program praktyki 7,5 h Masaż klasyczny Nabycie umiejętności stosowania poszczególnych technik masażu Organizacja i higiena wykonywania masażu, wiadomości ogólne, podstawy anatomii i fizjologii, metody, techniki, wskazania i przeciwwskazania do wykonania masażu klasycznego, praktyczne wykonanie masażu kończyny górnej, kończyny dolnej, karku i kręgosłupa, brzucha i klatki piersiowej , głowy, masaż całościowy 7,5 h Masaż leczniczy Nabycie umiejętności stosowania poszczególnych technik masażu w masażu leczniczym Anatomiczne, fizjologiczne i patofizjologiczne podstawy masażu leczniczego. Wskazania i przeciwskazania masażu w różnych jednostkach chorobowych. Masaż Schantala, izometryczny, podstawy terapii manualnej . Diagnostyka zmian odruchowych. 7 h Drenaż limfatyczny Nabycie umiejętności stosowania wybranych technik masażu w drenażu limfatycznym Wskazania i przeciwskazania do wykonywania drenażu limfatycznego. Masaż limfatyczny, pozycje drenażowe, leczenie cellulitu. 7 h Masaż sportowy Uzyskanie umiejętności stosowania masażu sportowego. Masaż przedwysiłkowy sportowy, masaż powysiłkowy sportowy, masaż międzywysiłkowy, masaż relaksacyjny, odnowa biologiczna. 7h Masaż kamieniami Pelingi Nabycie umiejętności stosownia różnych technik w masażu kamieniami Poszerzenie posiadanej wiedzy, oraz nabycie praktycznych umiejętności z zakresu peelingu. Podstawy ciepłolecznictwa,wskazania i przeciwskazania do wykonania masażu , technika wykonania masażu Przeciwwskazania i powikłania po zabiegach, rodzaje stosowanych piklingów. Technika wykonania 7 h Masaż ajurwed jski Masaż twarzy Zapoznanie z alternatywnymi rodzajami terapii . Nabycie umiejętności wykonania masażu twarzy Teoretyczne oraz praktyczne podstawy terapii ajurwedyjskiej Wykorzystanie techniki drenażu i akupresury w masażu twarzy.. 7 h Masaż stemplami Masaż tajski Zapoznanie z alternatywnymi rodzajami terapii . Nabycie umiejętności masażu stóp. Teoretyczne oraz praktyczne podstawy terapii ajurwedyjskiej Wykorzystanie technik akupresury oraz masażu klasycznego w masazu stóp.. Rekrutację na praktyki prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. Wykonawca otrzyma imienną listę uczestników stażu po podpisaniu umowy. 6/. Obowiązki Wykonawcy a. pokrycie kosztów praktyki w przypadku pobierania opłat przez Ośrodek, b. zapewnienie dostępu do materiałów dydaktycznych (szkoleniowych), c. zapewnienie dostępu do urządzeń, przyrządów rehabilitacyjnych i medycznych, sprzętu będących wyposażeniem Ośrodka SPA, d. Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wynikłe podczas przeprowadzenia praktyk na terenie ośrodka SPA, e. realizacja praktyk przez wykwalifikowanych trenerów, posiadających doświadczenie zawodowe i wiedzę merytoryczną z tematu objętego przedmiotem zamówienia, f. zapewnienie opiekuna odpowiedzialnego za prawidłowy przebieg praktyk, g. po zakończeniu praktyk wypełnienie z uczestnikami anonimowej ankiety ewaluacyjnej, h. wystawienie i wręczenie zaświadczeń o ukończeniu praktyk, Zaświadczenie powinno zawierać informacje o wymiarze godzin oraz program zajęć i musi zostać wydane zgodnie z aktualnymi wytycznymi Departamentu Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, dotyczącymi zasad oznaczania projektów i działań informacyjno-promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy 7/. W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a. oznakowania sali, w których będą prowadzone zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b. informowania uczestników praktyk o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c. stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków zgodnie z Wytycznymi POKL, d. odpowiedniego oznakowania pojazdu zgodnie z wytycznymi POKL 8/. Wykonawca po zakończeniu praktyk przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty: a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników praktyk w każdym dniu zajęć, b. program praktyk oraz dziennik zajęć, c. potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, d. kopie wydanych zaświadczeń oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników praktyk, e. oryginały ankiet ewaluacyjnych, f. informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT/rachunkiem. 9/. Szczegółowe wymagania związane z wyżywieniem Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie uczestnikom praktyki specjalistycznej wyżywienia, w tym łącznie w trakcie trwania zamówienia 35 śniadań, 35 obiadów i 25 kolacji dla wszystkich uczestników przez 7 dni trwania praktyk. Wyżywienie: a.śniadanie - pieczywo różnorodne, danie na ciepło: jajecznica lub kiełbaski na gorąco lub wędliny, ser żółty, dżem, świeże warzywa: pomidor, ogórek zielony, napoje: kawa, herbata, dodatki: cytryna, mleko, masło, margaryna b.obiad - zupa, danie główne (mięsne z dodatkiem ziemniaków lub ryżu i zestawu surówek), napoje: kompot lub soki owocowe c.kolacja - pieczywo różnorodne, wędliny, ser, świeże warzywa: pomidor, ogórek zielony, napoje: herbata, dodatki: cytryna, mleko, masło, margaryna, woda mineralna gazowana lub niegazowana (0,33l/osobę) 10/. Szczegółowe wymagania związane z zakwaterowaniem Przedmiotem zamówienia jest organizacja łącznie 5 noclegów dla 5 osób, w terminie pomiędzy 04.06-12.06.2012 W I tygodniu - 04-08.06.2012 - 4 noclegi W II tygodniu - 11-12.06.2012- 1 nocleg Zakwaterowanie: Wykonawca zapewni zakwaterowanie grupy w jednym obiekcie położonym w Krynicy Zdroju, w miejscu zlokalizowanym nie dalej niż 5 km od miejsca odbywania praktyki specjalistycznej w Ośrodku SPA, w budynku stacjonarnym, spełniającym min. następujące wymagania: - stołówka mieszcząca się w budynku zakwaterowania, bądź nie dalej niż 100 m od niego, - pokoje 1,2,3,4 lub 5 osobowe z samodzielnym węzłem higieniczno-sanitarnym. Wyposażenie łazienki: wanna z baterią i natryskiem lub kabina natryskowa, umywalka z blatem lub półka, wc, lustro, gniazdko elektryczne, pojemnik na śmieci, brak ograniczeń w korzystaniu z ciepłej wody. Minimalne wyposażenie pokoi: łóżka (w ilości odpowiadającej nazwie pokoju), pościel, nocny stolik lub półka przy każdym miejscu do spania, szafa lub zabudowana wnęka garderobiana, stół/biurko, krzesło lub inny mebel do siedzenia, wieszak, telewizor, oświetlenie. Obiekt nowoczesny, czysty, wyposażony w sprawne urządzenia sanitarne i techniczne. Standard typowy obiektom dwugwiazdkowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sppsmis3.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach