Przetargi.pl
Zakup usług organizacji i przeprowadzenia kursu pn. Kurs ratownika wodnego w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-945 Kraków, os. Teatralne 4a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 6442872, 501642173 , fax. 12 6449997
  • Data zamieszczenia: 2013-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie
    os. Teatralne 4a 4a
    31-945 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 6442872, 501642173, fax. 12 6449997
    REGON: 12146431000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zjewm.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług organizacji i przeprowadzenia kursu pn. Kurs ratownika wodnego w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zakup usługi organizacji i przeprowadzenia kursu pn. Kurs ratownika wodnego wraz z usługą noclegową i gastronomiczną dla 10 uczniów Zespołu Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie - Szkoły Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych Nr 3, w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. 2/. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie noclegów, wyżywienia oraz zorganizowanie zajęć dydaktycznych, zgodnie z tematyką i wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dn. 21 czerwca 2012r. w sprawie szkoleń w ratownictwie wodnym (Dz.U. 2012, poz.747). 3/. Do obowiązków Wykonawcy należy między innymi: a.zapewnienie trenerów zajęć teoretycznych i praktycznych, posiadających uprawnienia i doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową, zgodnie z Ustawą z dn. 18 sierpnia 2011r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz.U. 2011r., Nr 208, poz. 1240) oraz Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dn. 21 czerwca 2012r. w sprawie szkoleń w ratownictwie wodnym (Dz.U. 2012, poz.747), b.zapewnienie wyposażenia specjalistycznego w postaci sprzętu ratowniczego dla uczestników kursu na podstawie przepisów Rozporządzenia MSW z dn. 21 czerwca 2012r. w sprawie szkoleń w ratownictwie wodnym - zał. nr 1 (Dz.U. 2012, poz.747), c.zapewnienie sali wykładowej, pływalni, dostępu do zbiornika wodnego z naturalną linią brzegową, umożliwiającą swobodny dostęp do wody, zgodnie z Rozporządzeniem MSW z dn. 21 czerwca 2012r. w sprawie szkoleń w ratownictwie wodnym - zał. nr 1 (Dz.U. 2012, poz.747), d.zapewnienie materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika kursu, w formie kserokopii lub broszur tematycznych, e.organizacja i przeprowadzenie egzaminu na ratownika wodnego, f.po zakończeniu kursu wypełnienie z uczestnikami anonimowej ankiety ewaluacyjnej, g.ubezpieczenie NNW każdego uczestnika kursu na kwotę nie mniejszą niż 10 000 zł, na czas trwania kursu, h.odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wynikłe podczas przeprowadzenia kursu, i.wydanie uczestnikom zaświadczenia ukończenia szkolenia ratowników wodnych na podstawie przepisów Rozporządzenia MSW z dn. 21 czerwca 2012r.w sprawie szkoleń w ratownictwie wodnym (Dz.U. 2012, poz.747), wg zał. nr 3. 4/. W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a.oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia teoretyczne, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b.informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c.stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków takich jak: logo POKL, logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Województwa Małopolskiego, logo projektu. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. Zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo w kursie wystawi Zamawiający. 5/. Ramowy program kursu: Kurs powinien trwać minimum 63 godziny, w tym co najmniej 20 godzin zajęć teoretycznych oraz co najmniej 43 godziny zajęć praktycznych. Zakres tematyczny zgodny z Rozporządzeniem MSW z dn. 21 czerwca 2012r. w sprawie szkoleń w ratownictwie wodnym - zał. nr 1 (Dz.U. 2012, poz.747), obejmujący: organizację ratownictwa wodnego - podstawy prawne, organizację pracy ratowników, sprzęt wykorzystywany w ratownictwie wodnym, pływanie i techniki ratownictwa wodnego. 6/. Czas trwania kursu: minimum 63 godziny, w tym co najmniej 20 godzin zajęć teoretycznych oraz co najmniej 43 godziny zajęć praktycznych. 7/. Liczba uczestników kursu: 10 uczniów Zespołu Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie - Szkoły Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych Nr 3 w Krakowie. Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. 8/. Czas realizacji: 10 dniowy kurs w terminie między 5 sierpnia a 31 sierpnia 2013 roku. Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej. Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia zostanie ustalony z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy. 9/. Umowa będzie realizowana u Wykonawcy, który zapewni warunki realizacji szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem MSW z dn. 21 czerwca 2012r. w sprawie szkoleń w ratownictwie wodnym - zał. nr 1 (Dz.U. 2012, poz.747) tj. salę wykładową, pływalnię, dostęp do zbiornika wodnego z naturalną linią brzegową oraz sprzęt dla grupy szkoleniowej 10 osobowej. 10/. Zakwaterowanie i wyżywienie: Wykonawca zapewni zakwaterowanie 10-osobowej grupie - razem 100 noclegów, w obiekcie położonym nad akwenem wodnym, w budynku stacjonarnym lub domkach kampingowych, zawierających pokoje 3 - 4 osobowe, z dostępem do węzła higieniczno-sanitarnego, wyposażone według standardów ośrodków sportów wodnych lub stanic wodnych, czyli obiekt spełniający standard minimum dwugwiazdkowy. Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie uczestnikom kursu wyżywienia w stołówce mieszczącej się w miejscu zakwaterowania lub oddalonej od niego nie dalej niż 200m, zapewniającego pokrycie zapotrzebowania kalorycznego uczestników kursu przy zwiększonym wydatkowaniu energii, w tym łącznie w trakcie trwania zamówienia: 100 śniadań, 100 obiadów i 100 kolacji: a.śniadanie - pieczywo różnorodne, danie na ciepło: jajecznica lub kiełbaski/parówki na gorąco lub wędliny, ser żółty, dżem, świeże warzywa: pomidor lub ogórek zielony, napoje: kawa, herbata, dodatki: cytryna, mleko, masło, b. obiad - zupa, danie główne (mięsne z dodatkiem ziemniaków lub ryżu i zestawu surówek), napoje: kompot lub soki owocowe, c. kolacja - pieczywo, wędliny, ser, świeże warzywa: pomidor lub ogórek zielony, napoje: herbata, dodatki: cytryna, mleko, masło, woda mineralna gazowana lub niegazowana (0,33l/osobę). 11/. Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a.listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu kursu, b.potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, c.program kursu oraz dziennik zajęć, d.oryginały ankiet ewaluacyjnych, e.protokół z przeprowadzonego egzaminu na stopień ratownika wodnego, f. kopię zaświadczenia o uzyskaniu uprawnień na ratownika wodnego wraz z potwierdzeniem odbioru zaświadczeń, g. informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą/rachunkiem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zjewm.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach