Przetargi.pl
Zakup usług organizacji i przeprowadzenia kursu pn. Dziecko niepełnosprawne w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-945 Kraków, os. Teatralne 4a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 6442872, 501642173 , fax. 12 6449997
  • Data zamieszczenia: 2012-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie
    os. Teatralne 4a 4a
    31-945 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 6442872, 501642173, fax. 12 6449997
    REGON: 12146431000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppsmis3.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług organizacji i przeprowadzenia kursu pn. Dziecko niepełnosprawne w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu kursu pn. Dziecko niepełnosprawne dla 14 uczniów Szkoły Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych nr 3 w Krakowie, w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. 2/.Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Obowiązki Wykonawcy: Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest pokryć: koszty organizacji kursu (wykładowców zajęć praktycznych i ćwiczeniowych), koszty wyposażenia specjalistycznego koniecznego do przeprowadzenia ww. kursu, pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć w ramach terapii psychoruchowej oraz sprzętu dostosowanego do prowadzenia zajęć ćwiczeniowych będących przedmiotem zamówienia, tj. wykorzystania aktywnych metod dydaktycznych w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym i lub upośledzonym psychicznie i lub fizycznie - wyszczególnionych w pkt. 3.2.1.7 SIWZ. 3/.Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: a. zapewnienie dostępu do odpowiedniego sprzętu i pomocy dydaktycznych, niezbędnych do realizacji kursu oraz zapewnienie innych niezbędnych do przeprowadzenia kursu materiałów np. farb akwarelowych i plakatowych, modeliny i plasteliny, papieru, kartonu, kredek ołówkowych i woskowych, bibuły i tkanin, b. zapewnienie materiałów szkoleniowych na własność dla każdego uczestnika kursu (skrypty zgodne z tematyką szkolenia, skoroszyty, długopisy), c. zapewnienie odpowiedniej bazy techno dydaktycznej i przeprowadzenie zajęć ćwiczeniowych w warunkach naturalnych placówki opiekuńczej dla dzieci niepełnosprawnych, położonej na terenie miasta Krakowa. W przypadku, gdy zajęcia ćwiczeniowe odbywać się będą w innym miejscu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatny transport uczestników kursu do miejsca realizacji przedmiotu umowy. Czas przeznaczony na dojazd nie może przekroczyć godziny w jedną stronę, d. realizacja kursu przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą uprawnienia i doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową, e. realizacja kursu zgodnie z harmonogramem uzgodnionym po podpisaniu umowy z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym, f. zorganizowanie i przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego. W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a. oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b. informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c. stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków zgodnie z wytycznymi POKL Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. Zamawiający po zakończeniu kursu przeprowadzi jego ewaluację za pomocą anonimowych ankiet ewaluacyjnych. 4/.Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu zajęć, b. program kursu oraz dziennik zajęć, c. potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, d. protokół z egzaminu wewnętrznego, e. informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT lub rachunkiem. Zaświadczenia o uczestnictwie w danym kursie wystawi Zamawiający 5/.Ramowy program szkolenia: Program szkolenia musi obejmować łącznie 85 godzin, w tym minimum 5 godzin zajęć teoretycznych dla wszystkich grup łącznie i po 20 godzin ćwiczeń w warunkach naturalnych dla każdej z 4 grup. Podana liczba godzin według programu nauczania jest wartością minimalną dla każdego uczestnika kursu. Za godzinę zajęć przyjmuje się godzinę dydaktyczną trwającą 45 minut. Kurs musi się odbywać w oparciu o opracowany przez prowadzącego PROGRAM KURSU, załączony do oferty, OBEJMUJĄCY MIĘDZY INNYMI NIŻEJ WYMIENIONE ZAGADNIENIA: Minimalna tematyka kursu: Część teoretyczna: a. wiadomości z zakresu: -znaczenia wczesnych oddziaływań na rozwój małego dziecka niepełnosprawnego, -stymulacji polisensorycznej według pór roku jako metody wspierania rozwoju dziecka niepełnosprawnego, -Metody Malowania Dziesięcioma Palcami jako metody diagnostycznej i terapeutycznej, -wykorzystania elementów Metody Ruchu Rozwijającego według W. Sherborne w pracy z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną, -wykorzystania materiałów rozwojowych Marii Montessori w procesie wspierania rozwoju małego dziecka niepełnosprawnego, -programu aktywności - świadomości ciała, kontaktu i komunikacji M. Ch. Knillów jako metody wspierania rozwoju dziecka, -wykorzystywania metod komunikacji alternatywnej i wspomagającej w pracy nad rozwojem kompetencji komunikacyjnej dziecka z upośledzeniem umysłowym, -możliwości wykorzystania symultaniczno-sekwencyjnej metody nauki czytania według Jagody Cieszyńskiej w terapii dziecka z niepełnosprawnością intelektualną; Cześć praktyczna: b. umiejętności z zakresu: -sposobu organizacji i prowadzenia zajęć z wykorzystaniem Porannego kręgu, - sposobu organizacji i prowadzenia zajęć z wykorzystaniem Metody Malowania Dziesięcioma Palcami, - sposobu organizacji i prowadzenia zajęć z wykorzystaniem elementów Metody Ruchu Rozwijającego według W. Sherborne, - sposobu organizacji i prowadzenia zajęć z wykorzystaniem materiałów rozwojowych Marii Montessorii, -sposobu organizacji i prowadzenia zajęć z wykorzystaniem programów aktywności - świadomości ciała, kontaktu i komunikacji M. Ch. Knillów, -sposobu organizacji i prowadzenia zajęć z wykorzystaniem metod komunikacji alternatywnej i wspomagającej, -sposobu organizacji i prowadzenia zajęć z wykorzystaniem możliwości symultaniczno - sekwencyjnej metody nauki czytania według Jagody Cieszyńskiej. Czas trwania kursu: co najmniej 5 godzin teoretycznych i 20 godzin ćwiczeń dla każdego uczestnika kursu. Łącznie planuje się zrealizowanie 85 godzin kursu -5 godzin zajęć teoretycznych (łącznie dla wszystkich uczestników) i 4 grupy po 20 godzin ćwiczeniowych. 6/.Liczba uczestników szkolenia: 14 osób. Zajęcia teoretyczne planowane są w grupie 14 - osobowej, natomiast zajęcia ćwiczeniowe w czterech grupach 3-4 osobowych. Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. 7/.Czas realizacji: 14-31 stycznia 2012 (OKRES FERII ZIMOWYCH dla woj. małopolskiego) według ustaleń z Zamawiającym, które zostaną zawarte w harmonogramie realizacji zamówienia uzgodnionym po podpisaniu umowy. Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej. Umowa będzie realizowana w miejscu zaproponowanym przez Wykonawcę w zakresie zajęć ćwiczeniowych. Zajęcia teoretyczne odbędą się w SPPSMiS nr 3 w Krakowie, os. Teatralne 4a.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sppsmis3.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach