Przetargi.pl
Zakup usług organizacji i przeprowadzenia kursu pielęgnacji i upiększania skóry dłoni i stóp w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-945 Kraków, os. Teatralne 4a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71 , fax. 12 644 99 97
  • Data zamieszczenia: 2015-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie
    os. Teatralne 4a 4a
    31-945 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71, fax. 12 644 99 97
    REGON: 12146431000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zjewm.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług organizacji i przeprowadzenia kursu pielęgnacji i upiększania skóry dłoni i stóp w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/.Przedmiotem niniejszego postępowania jest zorganizowanie kursu pn. Kurs pielęgnacji i upiększania skóry dłoni i stóp dla 16 uczniów i uczennic Szkoły Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Nowym Sączu, ul. Jagiellońska 45 w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2/.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia, to jest w szczególności: a. wykładowców posiadających kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu kursu z pielęgnacji i upiększania skóry dłoni i stóp, b. wyposażenie sali niezbędnej do przeprowadzenia kursu (rzutnik, laptop), c. organizację i przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego po zakończeniu kursu, a. opracowanie i wydanie certyfikatów potwierdzających uczestnictwo w kursie, d. materiały szkoleniowe na własność dla każdego uczestnika kursu (tj. 16 szt. kserokopii/opracowań zgodnych z tematyką kursu), e. wyposażenia kosmetyczne niezbędne do prawidłowego zrealizowania programu kursu: 4 lampy do utwardzania paznokci, 4 podłokietniki, 3 podnóżki do pedicure, miseczka do manicure na ciepło 1 szt., jednorazowe klapki 16 szt., cęgi kątowe 2 szt., cążki do skórek nadające się do wszystkich rodzajów sterylizacji 8 szt., 1 zestaw (16 szt.) pilników do manicure, 1 zestaw (16 szt.) pilników do pedicure oraz 1 zestaw (8 szt.) pilników do tipsów, pędzelki do żeli - 16 szt., pędzelki do zdobienia paznokci - 16 szt., patyczki drewniane - 100 szt., korektor do lakieru w pisaku z wymiennymi końcówkami - 16 szt., tarki do usuwania zrogowaciałego naskórka - 16 szt., separatory 16 szt., kopytka metalowe do paznokci - 8 szt., przyrząd do naklejania aplikacji na paznokcie np. brylancików - 8 szt., gilotyna do skracania tipsów 4 szt., pędzle do oczyszczania z pyłu paznokci-miękka szczoteczka 4 szt. f. Środki do dezynfekcji - preparat do dezynfekcji rąk - 4 szt., narzędzi i powierzchni- 4 szt., rękawiczki jednorazowe-100 szt.), prześcieradła jednorazowe 16 szt., rękaw do sterylizacji w autoklawie 10 m. g. Materiały niezbędne do przeprowadzenia kursu w ilości wystarczającej dla 16 osób: zestaw lakierów do manicure hybrydowego - frencz i czerwony, zestaw żeli do frencza, tipsy różne rozmiary - 200 szt., ozdoby do paznokci: cyrkonie, cekiny (po 100 szt.), klej do przyklejania ozdób - 16 szt., lakiery do zdobienia z cienkim pędzelkiem różne kolory:czarny-1 szt., biały-1 szt., czerwony-1 szt., złoty-2 szt., srebrny-2 szt.; 1 zestaw różnych kolorów lakierów do malowania paznokci, parafina-2 szt., peeling do stóp -2 szt., peeling do dłoni-2 szt., maska do stóp- 4 szt., maska do dłoni- 4 szt., krem do stóp- 4 szt., krem do dłoni-4szt., wysuszacz do lakieru w sprayu-4 szt., sól do kąpieli dłoni i stóp-4 szt., odżywki do paznokci -4 szt., lakiery nawierzchniowe- 4 szt., oliwki do skórek- 4 szt., baza pod lakier- 4 szt., odtłuszczacze do paznokci- 4 szt., zmywacze bezacetonowe- 4 szt., waciki bezpyłowe - 100 szt. h. Wszystkie w/w materiały, które nie zostały zużyte w całości podczas kursu oraz elementy wyposażenia kosmetycznego niezbędne do prawidłowego zrealizowania programu kursu po zakończeniu kursu przejdą na własność Szkoły Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Nowym Sączu. 3/.Ramowy program kursu: Kurs musi odbywać się w oparciu o opracowany przez prowadzącego, według niżej wymienionych założeń PROGRAM kursu, załączony do oferty, obejmujący 30 godzin zajęć. Minimalna tematyka kursu: I część - teoretyczna (4 h) Omówienie zasad dezynfekcji, higieny w gabinecie Manicure :biologiczny, klasyczny, frezarką Budowa płytki paznokci dłoni, stóp Choroby dłoni, stóp Pielęgnacja i masaż dłoni, stóp Dobór odpowiednich preparatów i narzędzi Wskazania i przeciwwskazania do zabiegu pedicure II część - praktyczna (26 h) manicure klasyczny, biologiczny oraz hybrydowy, malowanie lakierami, przedłużanie paznokci metodą żelową UVA na tipsie oraz frencz wzornictwo podstawowe: wzory wykonywane z lakierów, aplikacja ozdób na paznokcie / tipsy (np. brokat, cekiny, nitki, cyrkonie, hologramy, ozdoby płaskie), pedicure frezarką, zabiegi pielęgnacyjne na stopy i dłonie. 4/.Liczba uczestników: 16 osób - I edycja 8 osób, II edycja 8 osób. Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. 5/.Czas trwania kursu: łącznie 60 godz. (I edycja-30 godz., II edycja - 30 godz.), przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną 45 minut. Zajęcia odbywają się w czasie wolnym od nauki w szkole. W trakcie zajęć przewiduje się przerwy. Kurs odbywa się na terenie Szkoły Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Nowym Sączu, w dni od poniedziałku do piątku w czasie wolnym od nauki w szkole. 6/.Czas realizacji: do 20 maja 2015, według ustaleń z Zamawiającym. Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia zostanie ustalony z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy. Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki w szkole w dni od poniedziałku do piątku. Zamawiający udostępnia bezpłatnie sale wykładowe w godzinach, w których nie są wykorzystywane do prowadzenia zajęć szkolnych. 7/.Obowiązki Wykonawcy: Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: a. zapewnienie dostępu do odpowiedniego sprzętu, urządzeń i materiałów dydaktycznych, wymienionych powyżej, b. realizacja kursu przez kadrę, posiadającą kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu kursu z tematu objętego przedmiotową umową, c. realizacja kursu zgodnie z harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia ustalonym z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy, d. zorganizowanie i przeprowadzenie po zakończeniu zajęć egzaminu wewnętrznego, e. opracowanie i wydanie certyfikatów potwierdzających uczestnictwo w kursie. 8/.W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a. oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b. informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c. stosowania na wszystkich dokumentach znaków zgodnie z wytycznymi POKL. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. Zamawiający po zakończeniu kursu przeprowadzi jego ewaluację za pomocą anonimowych ankiet ewaluacyjnych. Zaświadczenie o ukończeniu kursu wystawi Zamawiający. 9/.Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu szkolenia, b. program kursu oraz dziennik zajęć, c. protokół z egzaminu wewnętrznego, d. potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem, e. kopie certyfikatów potwierdzające uczestnictwo w kursie wraz z potwierdzeniem ich odbioru przez uczestników kursu, f. informację o zrealizowaniu usługi wraz z rachunkiem/Fakturą Vat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie trenera
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zjewm.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach