Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-945 Kraków, os. Teatralne 4a
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71 , fax. 12 644 99 97
- Data zamieszczenia: 2015-03-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie
os. Teatralne 4a 4a
31-945 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71, fax. 12 644 99 97
REGON: 12146431000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zjewm.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usług organizacji i przeprowadzenia kursu florystycznego w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1/.Przedmiotem niniejszego postępowania jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Florystyka - kompozycje kwiatowe dla 8-9 uczniów i uczennic Zespołu Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie - Szkoła Policealna Pracowników Służb Medycznych i Społecznych nr 3 w Krakowie, w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2/.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia, to jest w szczególności: a. zapewnić prowadzenie zajęć przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą uprawnienia i doświadczenie w realizacji kursów z tematu objętego przedmiotową umową; b. pokryć koszty organizacji kursu dostarczając m.in. żywy i suszony materiał roślinny - w tym co najmniej po 5 rodzajów kwiatów, pojemniki/naczynia - szklane, ceramiczne, wiklinowe, wstążki, druty, taśmy, papiery dekoracyjne, dodatki, materiały do wykonania biżuterii, pudełka, butelki. Wszystkie w/w materiały niezbędne do prawidłowego zrealizowania programu kursu, które nie zostały zużyte w całości podczas kursu oraz prace wykonane przez uczestników w trakcie zajęć, po zakończeniu kursu przejdą na własność Szkoły Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych Nr 3 w Zespole Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie; c. zapewnić dostęp do sprzętu, wszelkich narzędzi/ urządzeń/akcesoriów, (m.in. stelaże/konstrukcje do dekoracji stołu i pomieszczenia), niezbędnych do wykonania zaplanowanych bukietów, kompozycji i dekoracji przez każdego uczestnika; d. dostarczyć na własność dla każdego uczestnika kursu materiały dydaktyczne (opracowania zgodne z tematyką szkolenia) oraz płytkę CD ze zdjęciami wszystkich prac wykonanych w ramach kursu. 3/.Ramowy program kursu: program obejmuje 20 godzin kursu florystycznego, w tym maksymalnie 2 godziny teorii i 18 godzin praktyki. Kurs musi się odbywać w oparciu o opracowany przez prowadzącego PROGRAM KURSU, załączony do oferty, OBEJMUJĄCY MIĘDZY INNYMI NIŻEJ WYMIENIONE ZAGADNIENIA: Część teoretyczna: a. zasady tworzenia kompozycji i bukietów. b. podstawowe style i sposoby łączenia kolorów. Część praktyczna: a. tworzenie bukietów okolicznościowych z kwiatów - minimum jeden bukiet z kwiatów żywych i dwa bukiety z kwiatów suszonych wykonane różnymi technikami, b. tworzenie kompozycji kwiatowych w różnych naczyniach (szklanych, ceramicznych, wiklinowych) - jedna kompozycja wykonana z kwiatów żywych i jedna kompozycja wykonana z kwiatów suszonych), c. tworzenie biżuterii kwiatowej (wykonanie minimum dwóch elementów, np. przypinki i bransolety, w tym jeden z kwiatów suszonych), d. tworzenie wianków (wykonanie minimum jednego), e. dekorowanie stołu i pomieszczenia, f. artystyczne pakowanie prezentów (zapakowanie pudełka i butelki). 4/.Liczba uczestników: 8-9 osób. Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. 5/.Czas trwania kursu: 20 godzin, w tym część teoretyczna 2 godziny, część praktyczna 18 godzin, przez godzinę zajęć należy rozumieć 45 minut. Przewiduje się przerwy w trakcie prowadzenia zajęć, w tym jedną przerwę 30 minutową. 6/.Czas realizacji: do 31 maja 2015 roku. Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej. Zajęcia muszą być przeprowadzone w ciągu weekendu. Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia dla tej części zamówienia zostanie ustalony z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy. 7/.Umowa będzie realizowana w Zespole Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie - Szkole Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych nr 3 w Krakowie, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków. Zamawiający udostępnia bezpłatnie sale, które nie są wykorzystywane do prowadzenia zajęć szkolnych w danym dniu. 8/.Obowiązki Wykonawcy: Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: a. zapewnienie dostępu do odpowiedniego sprzętu i materiałów dydaktycznych (szkoleniowych), b. realizacja kursu przez kadrę, posiadającą kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową, c. realizacja kursu zgodnie z harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia ustalonym z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy. 9/.W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a. oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b. informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c. stosowania na wszystkich dokumentach znaków zgodnie z wytycznymi POKL. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. Zamawiający po zakończeniu kursu przeprowadzi jego ewaluację za pomocą anonimowych ankiet ewaluacyjnych. 10/.Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu szkolenia, b. program kursu oraz dziennik zajęć, c. potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, d. informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT/rachunkiem. Zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo w kursie wystawi Zamawiający. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie trenera
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zjewm.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Szkolenie dla osób bezrobotnych
Dodano: 2016-07-25 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Projektant stron internetowych webmaster znak sprawy: ZP.2711.39.2016
Dodano: 2016-07-15 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Profesjonalny pracownik usług sprzedażowych / handlowych wraz z obsługą ICT znak sprawy: ZP.2711.40.2016
Dodano: 2016-06-30 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Obsługa wózków jezdniowych (wszystkie typy) oraz magazynier, gospodarka magazynowa w zakresie pracy w handlu hurtowym znak sprawy: ZP.2711.34.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Operator koparko ładowarki wszystkie typy klasa III znak sprawy: ZP.2711.37.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową z zakresu spawania dwiema technikami znak sprawy: ZP.2711.29.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową z zakresu spawania dwiema technikami znak sprawy: ZP.2711.28.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Obsługa komputera z egzaminami ECDL znak sprawy: ZP.2711.36.2016
Dodano: 2016-06-02 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Księgowość komputerowa znak sprawy: ZP.2711.33.2016
Dodano: 2016-06-02 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Obsługa wózków jezdniowych (wszystkie typy) oraz magazynier, gospodarka magazynowa w zakresie pracy w handlu hurtowym znak sprawy: ZP.2711.35.2016
Dodano: 2016-06-02