Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-945 Kraków, os. Teatralne 4a
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71 , fax. 12 644 99 97
- Data zamieszczenia: 2015-08-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie
os. Teatralne 4a 4a
31-945 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71, fax. 12 644 99 97
REGON: 12146431000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zjewm.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usług organizacji i przeprowadzenia kursu dla techników elektroradiologów w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1/.Przedmiotem niniejszego postępowania jest zorganizowanie kursu pn. System zapewniania jakości w diagnostyce radiologicznej dla techników elektroradiologów dla grupy 20 uczniów Krakowskiej Medycznej Szkoły Policealnej Nr 1 w Krakowie, ul. Zamojskiego 58, w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2/.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia, to jest w szczególności: a. wykładowców zajęć teoretycznych i trenerów zajęć praktycznych dla uczestników kursu, b. wyposażenie sali wykładowej niezbędne do przeprowadzenia części teoretycznej kursu (rzutnik, laptop, itp.), c. ogólnodiagnostyczną pracownię radiologiczną, gdzie wykonywany jest pełen zakres badań i zabiegów z zakresu diagnostyki obrazowej, przystosowaną do prowadzenia zajęć praktycznych, zlokalizowaną maksymalnie do 60 minut dojazdu w odległości od siedziby szkoły, wyposażoną w sprzęt niezbędny do przeprowadzenia zajęć praktycznych i egzaminu, d. organizację i przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego po zakończeniu kursu, e. materiały szkoleniowe na własność dla każdego uczestnika kursu (tj. opracowania lub skrypty zgodne z tematyką szkolenia, teczki, skoroszyty, długopisy). 3/.Ramowy program kursu: Na szkolenie składa się część teoretyczna, oraz część praktyczna - min. 17 godzin zajęć teoretycznych i min. 18 godzin zajęć praktycznych (łącznie 35 godzin). Kurs musi się odbywać w oparciu o opracowany przez Wykonawcę, według niżej wymienionych założeń PROGRAM kursu, załączony do oferty. Minimalna tematyka kursu: Część teoretyczna: 1. Techniczne aspekty zapewnienia jakości obrazowania. 2. Budowa i zastosowanie aparatury do przeprowadzania testów w kontroli jakości. 3. Testowanie aparatury diagnostycznej - testy rutynowe i specjalistyczne. 4. Sterowanie procesem obróbki chemicznej błon rentgenowskich - testy rutynowe. 5. Rola technika elektroradiologii w Systemie zapewniania jakości. Część praktyczna: 1. Aparatura do przeprowadzania testów zapewnienia jakości w diagnostyce radiologicznej. 2. Wykonywanie testów podstawowych w kontroli jakości. 3. Wykonywanie testów specjalistycznych w kontroli jakości. 4. Opracowanie wyników przeprowadzonych testów w kontroli jakości. 5. Przeprowadzanie testów w kontroli jakości w pracowniach mammograficznych. 6. Analiza zdjęć odrzuconych w diagnostyce obrazowej (analogowych i cyfrowych). Kurs ma za zadanie zapoznanie uczestników z podstawowymi zagadnieniami, związanymi z wprowadzaniem SZJ w zakładzie oraz przećwiczenie wykonywania testów rutynowych sprawności aparatury rtg i wywoływarek. Kurs składa się z dwóch etapów: etap 1 - teoria oraz etap 2 - ćwiczenia praktyczne. 3/.uczestników: 20 osób, 2 grupy po 10 osób. Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. 4/.Czas trwania kursu: 70 godzin, w tym: 17 godzin teoretycznych i 18 godzin praktycznych - łącznie 35 godzin dla jednej grupy, przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną 45 minut. Kurs może trwać maksymalnie 9 godzin dziennie, w tym dwie przerwy półgodzinne. 5/.Czas realizacji: do 25 października 2015r., według ustaleń z Zamawiającym. Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia zostanie ustalony z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy. Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej. Umowa będzie realizowana w zakresie części teoretycznej kursu w Krakowskiej Medycznej Szkole Policealnej Nr 1 w Krakowie, ul. Zamojskiego 58, zajęcia praktyczne będą realizowane w ogólnodiagnostycznej pracowni radiologicznej, gdzie wykonywany jest pełen zakres badań i zabiegów z zakresu diagnostyki obrazowej, przystosowanej do prowadzenia zajęć praktycznych, zlokalizowanej do 60 minut dojazdu w odległości od siedziby szkoły, wyposażonej w sprzęt niezbędny do przeprowadzenia zajęć praktycznych i egzaminu. Zamawiający udostępnia bezpłatnie sale wykładowe w godzinach, w których nie są wykorzystywane do prowadzenia zajęć szkolnych. 6/.Obowiązki Wykonawcy: Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: a. zapewnienie dostępu do odpowiedniego sprzętu i materiałów dydaktycznych (szkoleniowych), b. realizacja kursu przez kadrę, posiadającą kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową, c. realizacja kursu zgodnie z harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia ustalonym z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy, d. zorganizowanie i przeprowadzenie po zakończeniu kursu egzaminu wewnętrznego. 7/.W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a. oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b. informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c. stosowania na wszystkich dokumentach znaków zgodnie z wytycznymi POKL. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. Zamawiający po zakończeniu kursu przeprowadzi jego ewaluację za pomocą anonimowych ankiet ewaluacyjnych. 8/.Wykonawca po zakończeniu kursu dla dwóch grup przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu szkolenia, b. program kursu oraz dziennik zajęć, c. protokół z egzaminu wewnętrznego, d. potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, e. informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT/rachunkiem. Zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo w kursie wystawi Zamawiający. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie trenera
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zjewm.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Szkolenie dla osób bezrobotnych
Dodano: 2016-07-25 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Projektant stron internetowych webmaster znak sprawy: ZP.2711.39.2016
Dodano: 2016-07-15 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Profesjonalny pracownik usług sprzedażowych / handlowych wraz z obsługą ICT znak sprawy: ZP.2711.40.2016
Dodano: 2016-06-30 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Obsługa wózków jezdniowych (wszystkie typy) oraz magazynier, gospodarka magazynowa w zakresie pracy w handlu hurtowym znak sprawy: ZP.2711.34.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Operator koparko ładowarki wszystkie typy klasa III znak sprawy: ZP.2711.37.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową z zakresu spawania dwiema technikami znak sprawy: ZP.2711.29.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową z zakresu spawania dwiema technikami znak sprawy: ZP.2711.28.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Obsługa komputera z egzaminami ECDL znak sprawy: ZP.2711.36.2016
Dodano: 2016-06-02 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Księgowość komputerowa znak sprawy: ZP.2711.33.2016
Dodano: 2016-06-02 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Obsługa wózków jezdniowych (wszystkie typy) oraz magazynier, gospodarka magazynowa w zakresie pracy w handlu hurtowym znak sprawy: ZP.2711.35.2016
Dodano: 2016-06-02