Przetargi.pl
Zakup usług organizacji i przeprowadzenia kursu dla techników elektroradiologów w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-945 Kraków, os. Teatralne 4a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 6442872, 501642173 , fax. 12 6449997
  • Data zamieszczenia: 2011-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie
    os. Teatralne 4a 4a
    31-945 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 6442872, 501642173, fax. 12 6449997
    REGON: 12146431000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppsmis3.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług organizacji i przeprowadzenia kursu dla techników elektroradiologów w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zorganizowanie kursu pn. System zapewniania jakości w diagnostyce radiologicznej dla techników elektroradiologów dla grupy 10 uczniów Krakowskiej Medycznej Szkoły Policealnej Nr 1 w Krakowie, ul. Zamojskiego 58 w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2/. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia, to jest w szczególności: a.wykładowców zajęć teoretycznych i trenerów zajęć praktycznych dla uczestników kursu, b.wyposażenie sali wykładowej niezbędne do przeprowadzenia części teoretycznej kursu ( rzutnik, laptop, itp. ) c.pracownię radiologiczną, przystosowaną do prowadzenia zajęć praktycznych, zlokalizowaną maksymalnie do 45 minut dojazdu w odległości od siedziby szkoły, wyposażoną w sprzęt niezbędny do przeprowadzenia zajęć praktycznych i egzaminu, d.organizację i przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego, e.materiały szkoleniowe na własność dla każdego uczestnika kursu (tj. podręczniki lub skrypty zgodne z tematyką szkolenia, teczki, skoroszyty, długopisy). 3/. Ramowy program kursu: Na szkolenie składa się część teoretyczna, oraz cześć praktyczna - min.17 godzin zajęć teoretycznych i min.18 godzin zajęć praktycznych (łącznie 35 godzin.) 4/. Kurs musi się odbywać w oparciu o opracowany przez prowadzącego, według niżej wymienionych założeń PROGRAM kursu, załączony do oferty. 5/. Minimalna tematyka kursu: a/. Część teoretyczna: 1. Fizyczne podstawy promieniowania 2. Budowa rentgenowskiej aparatury diagnostycznej 3. Techniczne aspekty zapewnienia jakości obrazowania 4. Sterowanie procesem obróbki chemicznej błon rentgenowskich 5. Technika mammograficzna 6. Metody statystyczne 7. Rola technika elektroradiologii 8. Analiza błędów i kryteria jakości 9. Testowanie aparatury diagnostycznej 10. Perspektywy rozwoju radiologicznych metod obrazowania 11. Specjalne metody obrazowania 12. Aktualny stan prawny b/. Część praktyczna: 1.Omówienie zasad prowadzenia dokumentacji 2. Omówienie Księgi Jakości 3. Omówienie problemów związanych z poufnością informacji 4. Porządkowanie i tworzenie dokumentacji - zajęcia praktyczne Szkolenia mają za zadanie zapoznanie uczestników z podstawowymi zagadnieniami związanymi z wprowadzaniem SZJ w zakładzie oraz przećwiczenie wykonywania testów rutynowych sprawności aparatury rtg i wywoływarek. Szkolenie składa się z dwóch etapów: etap 1 - teoria oraz etap 2 - ćwiczenia praktyczne. 6/. Liczba uczestników: 10 osób (1 grupa). Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. 7/. Czas trwania kursu: 17 godzin teoretycznych i 18 godzin praktycznych (łącznie 35 godzin), przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną 45 minut. Kurs może trwać max. 9 godzin dziennie, w tym dwie przerwy półgodzinne 8/. Czas realizacji: do 20 grudnia 2011r. według ustaleń z Zamawiającym (2 sesje piątek od godz.16, sobota, niedziela). Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia zostanie ustalony z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy. Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej. 9/. Umowa będzie realizowana w zakresie części teoretycznej kursu w Krakowskiej Medycznej Szkole Policealnej Nr 1 w Krakowie, ul. Zamojskiego 58, zajęcia praktyczne będą realizowane w pracowni radiologicznej zlokalizowanej do 45 minut dojazdu w odległości od siedziby szkoły, wyposażonej w sprzęt niezbędny do przeprowadzenia zajęć praktycznych i egzaminu. Zamawiający udostępnia bezpłatnie sale wykładowe w godzinach, w których nie są wykorzystywane do prowadzenia zajęć szkolnych 10/. Obowiązki wykonawcy: Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: a. zapewnienie dostępu do odpowiedniego sprzętu i materiałów dydaktycznych (szkoleniowych), b. realizacja kursu przez kadrę, posiadającą kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową, c. realizacja kursu zgodnie z harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia ustalonym z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy, d. zorganizowanie i przeprowadzenie po zakończeniu zajęć egzaminu wewnętrznego. 11/. W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a. oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b. informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c. stosowania na wszystkich dokumentach znaków zgodnie z wytycznymi POKL. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. Zamawiający po zakończeniu kursu przeprowadzi jego ewaluację za pomocą anonimowych ankiet ewaluacyjnych. 12/.Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu szkolenia, b. program kursu oraz dziennik zajęć, c. protokół z egzaminu, d. potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, e. informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT/rachunkiem. Zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo w kursie wystawi Zamawiający.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sppsmis3.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach