Przetargi.pl
Zakup usług organizacji i przeprowadzenia kursu carvingu w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-945 Kraków, os. Teatralne 4a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 6442872, 501642173 , fax. 12 6449997
  • Data zamieszczenia: 2012-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie
    os. Teatralne 4a 4a
    31-945 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 6442872, 501642173, fax. 12 6449997
    REGON: 12146431000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppsmis3.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług organizacji i przeprowadzenia kursu carvingu w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu carvingu dla uczniów i uczennic Technikum Turystyczno - Gastronomicznego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach, w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. 2/. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu carvingu w ilości 8 godzin dla 10 uczniów i uczennic Technikum Turystyczno - Gastronomicznego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia, to jest w szczególności: a. trenerów legitymujących się wiedzą i doświadczeniem pozwalającym na przeprowadzenie kursu na odpowiednim poziomie, b. materiały szkoleniowe na własność dla każdego uczestnika kursu (tj. np. kserokopie prezentacji multimedialnych, teczki, płyty CD z materiałami ćwiczeniowymi itp.)., c. sprzęt, urządzenia mechaniczne i wszelkie inne przyrządy, materiały i produkty niezbędne do prawidłowego zrealizowania programu kursu. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że Wykonawca wykorzystuje podczas prowadzenia kursu jakikolwiek składnik przeterminowany, nieświeży lub z innego powodu nie nadający się do spożywania, lub wykorzystuje substytuty (zamienniki) składników właściwych Zamawiający może żądać przerwania zajęć do czasu dostarczenia odpowiedniego składnika przez Wykonawcę, a w przypadku powtarzania się tego rodzaju sytuacji lub zaistnienia w związku z tym zagrożenia dla zdrowia lub życia uczestników kursu wypowiedzieć zawartą z nim umowę w trybie natychmiastowym, d. prowadzenie zajęć zgodnie z przepisami oraz zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy, sprawowanie opieki nad uczestnikami podczas zajęć oraz przerw Ramowy program kursu: Program kursu carvingu (z podaniem wymiaru godzin przeznaczonych na poszczególne zagadnienia) przygotowany przez wykonawcę ma obejmować co najmniej poniższe zagadnienia: Część teoretyczna a. Historia i pochodzenie carvingu b. Rys historyczny carvingu c. Narzędzia do carvingu d. Sposoby i zasady bezpiecznego używania narzędzi Część praktyczna: a) Wycinanie liści i kwiatów z różnych owoców i warzyw oraz tworzenie kompozycji z wykonanych elementów -Czynniki decydujące o wyborze owoców, warzyw do rzeźbienia. -Różne techniki do rzeźbienia owoców i warzyw -Rzeźbienie motywów kwiatowych w owocach i warzywach takich jak: arbuz, melon, dynia, burak, kalarepa, rzodkiew, ogórek, cukinia, marchew i inne. -Zasady tworzenia kompozycji z wykonanych elementów. -Sposoby przechowywania wyrzeźbionych owoców i warzyw Tematyka szkolenia może zostać rozszerzona przez Wykonawcę 3/. Liczba uczestników: 10 osób Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. 4/. Czas trwania warsztatów: 8 godzin. Przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną 45 min. Zajęcia mogą być zrealizowane w bloku 8 godzinnym z 20 minutową przerwą po 4 godzinach trwania zajęć. Zajęcia dla 1 grupy 10 osobowej mogą odbywać się w dni nauki szkolnej w czasie nie kolidującym z obowiązkowymi godzinami lekcyjnymi, jak również w dni wolne od zajęć lekcyjnych 5/. Czas realizacji: od listopada do 10 grudnia 2012 roku. Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia zostanie ustalony z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy. Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej na terenie Zespołu Szkół Ponadgimnazjanych - Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach. Zamawiający udostępnia bezpłatnie sale do przeprowadzenia wykładów i zajęć praktycznych. 6/. Obowiązki Wykonawcy: Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: a. realizacja zajęć przez wykwalifikowanych trenerów, posiadających doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową, b. zabezpieczenie sprzętu, urządzeń mechanicznych i wszelkich innych przyrządów oraz materiałów i produktów niezbędnych do prawidłowego zrealizowania programu kursu oraz zapewnienie dostępu do materiałów dydaktycznych (szkoleniowych), c. podpisanie i wydanie uczestnikom certyfikatu potwierdzającego nabyte przez uczestnika umiejętności . 7/. W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a. oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b. informowania uczestników warsztatów o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c. stosowania na wszystkich dokumentach znaków zgodnie z wytycznymi POKL. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. Zaświadczenie o ukończeniu kursu wystawi ZAMAWIAJACY. Zamawiający po zakończeniu kursu przeprowadzi jego ewaluację za pomocą anonimowych ankiet ewaluacyjnych. 8/. Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu zajęć, b. program kursu oraz dziennik zajęć, c. potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, d. kopie certyfikatów potwierdzających uczestnictwo w kursie wraz z potwierdzeniem ich odbioru przez uczestników kursu, e. informację o zrealizowaniu usługi wraz z rachunkiem/Fakturą VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sppsmis3.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach