Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-945 Kraków, os. Teatralne 4a
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 6442872, 501642173 , fax. 12 6449997
- Data zamieszczenia: 2013-01-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie
os. Teatralne 4a 4a
31-945 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 6442872, 501642173, fax. 12 6449997
REGON: 12146431000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppsmis3.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usług organizacji i przeprowadzenia kursu arteterapii - zdobnictwa i dekoratorstwa w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1/. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zorganizowanie kursu arteterapii - zdobnictwa i dekoratorstwa w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach, ul. Zdrojowa 18, 34-400 Myślenice w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2/. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i realizacja kursu Arteterapia - zdobnictwo i dekoratorstwo pn. Wiosenne dekoracje dla jednej 8 osobowej grupy szkoleniowej w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce 3/. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia, to jest w szczególności: a. trenerów legitymujących się wiedzą i doświadczeniem pozwalającym na przeprowadzenie kursu na odpowiednim poziomie, b. materiały szkoleniowe na własność dla każdego uczestnika kursu (tj. np. kserokopie prezentacji multimedialnych, teczki, płyty CD z materiałami ćwiczeniowymi itp.), c. sprzęt, urządzenia mechaniczne i wszelkie inne przyrządy oraz materiały i produkty niezbędne do prawidłowego zrealizowania programu kursu w tym: pistolety do kleju na gorąco, noże tapicerskie, noże do cięcia drutu, lakiery, pianki, naczynia ceramiczne, wiklinowe do układania kompozycji, wstążki , taśmy dekoracyjne, susz dekoracyjny /roślin, kwiatów, owoców/, farby akrylowe, werniksy, sznurki twist art w ilości niezbędnej do wykonania przez każdego z 8 uczestników dekoracji w ramach warsztatów o tematyce związanej z wiosną i Świętami Wielkanocnymi . Materiały te nie stanowią własności kursantów. 4/. Ramowy program kursu: Program kursu obejmuje łącznie 6 godzin warsztatowych dla 8 uczestników kursu. Program kursu załączony do oferty powinien dotyczyć zagadnień z zakresu arteterapii ze zwróceniem szczególnej uwagi na rozwijanie i doskonalenie sprawności manualnej. Powinien zawierać treści związane z wykorzystaniem technik i metod pracy stosowanych w terapii i rehabilitacji motoryki małej. W ramach realizacji programu kursu uczestnicy powinni nabyć umiejętności wykonywania kwiatów, dekoracji ze sznurka twist art., tworzenia kompozycji przestrzennych oraz poznać zastosowanie w/w technik w rewalidacji osób niepełnosprawnych oraz w prewencji zmian inwolucyjnych u osób starszych. Tematyka wykonywanych dekoracji powinna być związana z wiosną i Świętami Wielkanocnymi. 5/. Czas trwania warsztatów: Jednorazowo 6 godzin lekcyjnych z dwiema 15 minutowymi przerwami /przez godzinę rozumiemy jednostkę lekcyjną 45 min/ Liczba uczestników kursu: 8 osób. Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. 6/. Czas realizacji: od lutego do 30 kwietnia 2013 roku. Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia zostanie ustalony z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy. Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej na terenie Zespołu Szkół Ponadgimnazjanych - Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach. Zamawiający udostępnia bezpłatnie sale do przeprowadzenia wykładów i zajęć praktycznych. 7/. Obowiązki Wykonawcy: Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: a. realizacja zajęć przez wykwalifikowanych trenerów, posiadających doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową, b. zabezpieczenie sprzętu, urządzeń mechanicznych i wszelkich innych przyrządów oraz materiałów i produktów niezbędnych do prawidłowego zrealizowania programu kursu oraz zapewnienie dostępu do materiałów dydaktycznych (szkoleniowych). Zaświadczenie o ukończeniu kursu, zgodne z wytycznymi POKL wystawi ZAMAWIAJACY. Zamawiający po zakończeniu kursu przeprowadzi jego ewaluację za pomocą anonimowych ankiet ewaluacyjnych. 8/. W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a. oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b. informowania uczestników warsztatów o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c. stosowania na wszystkich dokumentach znaków zgodnie z wytycznymi POKL. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. 9/. Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu zajęć, b. program kursu oraz dziennik zajęć, c. potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, d. kopie certyfikatów potwierdzających uczestnictwo w kursie wraz z potwierdzeniem ich odbioru przez uczestników kursu, e. informację o zrealizowaniu usługi wraz z rachunkiem/Fakturą VAT. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sppsmis3.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Szkolenie dla osób bezrobotnych
Dodano: 2016-07-25 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Projektant stron internetowych webmaster znak sprawy: ZP.2711.39.2016
Dodano: 2016-07-15 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Profesjonalny pracownik usług sprzedażowych / handlowych wraz z obsługą ICT znak sprawy: ZP.2711.40.2016
Dodano: 2016-06-30 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Obsługa wózków jezdniowych (wszystkie typy) oraz magazynier, gospodarka magazynowa w zakresie pracy w handlu hurtowym znak sprawy: ZP.2711.34.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Operator koparko ładowarki wszystkie typy klasa III znak sprawy: ZP.2711.37.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową z zakresu spawania dwiema technikami znak sprawy: ZP.2711.29.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową z zakresu spawania dwiema technikami znak sprawy: ZP.2711.28.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Obsługa komputera z egzaminami ECDL znak sprawy: ZP.2711.36.2016
Dodano: 2016-06-02 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Księgowość komputerowa znak sprawy: ZP.2711.33.2016
Dodano: 2016-06-02 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Obsługa wózków jezdniowych (wszystkie typy) oraz magazynier, gospodarka magazynowa w zakresie pracy w handlu hurtowym znak sprawy: ZP.2711.35.2016
Dodano: 2016-06-02