Przetargi.pl
Zakup usług organizacji i przeprowadzenia kursu tapingu w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-945 Kraków, os. Teatralne 4a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71 , fax. 12 644 99 97
  • Data zamieszczenia: 2015-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie
    os. Teatralne 4a 4a
    31-945 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71, fax. 12 644 99 97
    REGON: 12146431000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zjewm.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup usług organizacji i przeprowadzenia kursu tapingu w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/.Przedmiotem niniejszego postępowania jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu tapingu dla uczniów i uczennic Szkoły Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Nowym Sączu w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2/.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia, to jest w szczególności: a. zapewnić prowadzenie zajęć przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą uprawnienia i doświadczenie w realizacji kursów z tematu objętego przedmiotową umową, b. pokryć koszty organizacji kursu dostarczając odpowiedni sprzęt i materiały: plastry sztuk 96 (3 rolki plastrów elastycznych na ucznia do wykorzystania w trakcie kursu oraz reszta na własność kursanta), nożyczki sztuk 8 (materiały te nie stanowią własności kursantów), c. dostarczyć materiały szkoleniowe na własność dla każdego uczestnika kursu (tj. kserokopie zgodne z tematyką szkolenia). 3/.Ramowy program kursu: program obejmuje 16 godzin kursu tapingu. Kurs musi się odbywać w oparciu o opracowany przez prowadzącego PROGRAM KURSU, załączony do oferty, OBEJMUJĄCY MIĘDZY INNYMI NIŻEJ WYMIENIONE ZAGADNIENIA: 1. Historia tapingu 2. Teoretyczne podstawy tapingu - kształty podstawowych oklejeń - techniki stosowane w tapingu - działanie tapingu 3. Praktyczne podstawy tapingu 4. Techniki tapingu stosowane w obrębie szyjnego odcinka kręgosłupa 5. Techniki tapingu stosowane w obrębie piersiowego odcinka kręgosłupa 6. Techniki tapingu stosowane w obrębie lędźwiowego i krzyżowego odcinka kręgosłupa 7. Techniki tapingu stosowane w leczeniu obrzęków limfatycznych 8. Techniki tapingu w obrębie kończyny górnej 9. Techniki tapingu w obrębie kończyny dolnej 4/.Liczba uczestników: łącznie 32 osoby, cztery edycje po 8 osób każda. Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. 5/.Czas trwania kursu: Łącznie 64 godziny (po 16 godzin dla każdej edycji), przez godzinę zajęć należy rozumieć 45 minut. Przewiduje się przerwy w trakcie prowadzenia zajęć. Zajęcia muszą być prowadzone w czasie wolnym od nauki w szkole, w dni powszednie tj. od poniedziałku do piątku. 6/.Czas realizacji: do 31 maja 2015 roku. Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej. Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia dla tej części zamówienia zostanie ustalony z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy. Umowa będzie realizowana w Szkole Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Nowym Sączu, ul. Jagiellońska 45, 33-300 Nowy Sącz. Zamawiający udostępnia bezpłatnie sale praktycznej nauki zawodu, które nie są wykorzystywane do prowadzenia zajęć szkolnych w danym dniu. 7/.Obowiązki Wykonawcy: Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: a. zapewnienie dostępu do odpowiedniego sprzętu i materiałów dydaktycznych (szkoleniowych), b. realizacja kursu przez kadrę, posiadającą kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową, c. realizacja kursu zgodnie z harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia ustalonym z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy. 8/.W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a.oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b.informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c.stosowania na wszystkich dokumentach znaków zgodnie z wytycznymi POKL. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. Zamawiający po zakończeniu kursu przeprowadzi jego ewaluację za pomocą anonimowych ankiet ewaluacyjnych. 9/.Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu szkolenia, b.program kursu oraz dziennik zajęć, c.potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, d.informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT/rachunkiem. Zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo w kursie wystawi Zamawiający.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie trenera
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zjewm.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach